eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Kolejowa w Starej Wsi, ul. Ludowa w Celestynowie, ul. Dębowa w Celestynowie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086877 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Kolejowa w Starej Wsi, ul. Ludowa w Celestynowie, ul. Dębowa w Celestynowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227897060

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.michalska@celestynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Kolejowa w Starej Wsi, ul. Ludowa w Celestynowie, ul. Dębowa w Celestynowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d100f42-91fe-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001831/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Kolejowa w Starej Wsi, ul. Ludowa w Celestynowie, ul. Dębowa w Celestynowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026179/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 747020,47 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Przebudowa drogi gminnej 271615W ul. Kolejowej w Starej Wsi oznaczonej jako dz. ew. nr 705.

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 271615W ul. Kolejowej w Starej Wsi oznaczonej jako dz. ew. nr 705 polegającej na wykonaniu nawierzchni jezdni, zjazdów, chodnika, poboczy, progów zwalniających, odwodnienia, wprowadzeniu stałej organizacji ruchu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ul. Kolejowej w Starej Wsi. Długość ulicy Kolejowej w Starej Wsi wynosi 194 m.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje:
1) karczowanie drzew;
2) roboty przygotowawcze;
3) roboty ziemne;
4) nawierzchnia jezdni głównej;
5) nawierzchnie zjazdów;
6) nawierzchnie progów;
7) nawierzchnie chodników i dojść do furtek;
8) odwodnienie;
9) roboty liniowe;
10)stała organizacja ruchu;
11)humusowanie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:
1) dokumentacją projektową
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

4.5.5.) Wartość części: 349632,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II. Przebudowa drogi gminnej 270119W ul. Ludowej w Celestynowie usytuowanej na dz. ew. nr 266, 365.
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 270119W ul. Ludowej w Celestynowie usytuowanej na dz. ew. nr 266, 365, polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje, dojść do posesji, pobocza z kruszywa, odwodnienie, wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu na odcinku 134 mb w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje:
1) roboty przygotowawcze;
2) roboty ziemne;
3) nawierzchnia jezdni głównej;
4) nawierzchnia zjazdów;
5) nawierzchnia /dojścia do furtek;
6) odwodnienie;
7) roboty liniowe;
8) pobocza;
9) stała organizacja ruchu;
10) humusowanie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:
1) dokumentacją projektową
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

4.5.5.) Wartość części: 242464,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 270105W ul. Dębowej w Celestynowie, usytuowanej na dz. ew. nr 378, 379.

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 270105W ul. Dębowej w Celestynowie, usytuowanej na dz. ew. nr 378, 379 polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje, dojść do posesji, poboczy, odwodnienie oraz wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu na odcinku 157 mb w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje:
1) roboty przygotowawcze;
2) roboty ziemne;
3) nawierzchnia jezdni głównej;
4) nawierzchnia zjazdów;
5) nawierzchnia chodników/dojść do posesji;
6) odwodnienie;
7) roboty liniowe;
8) pobocza
9) stała organizacja ruchu;
10) humusowanie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:
1) dokumentacją projektową
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

4.5.5.) Wartość części: 154923,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na realizację przedmiotowego zamówienia przeznaczył 130.000,00 zł, zaś kwota najkorzystniejszej oferty wynosi 276.730,55 zł.
W związku z brakiem możliwości zwiększenia środków finansowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276730,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369123,68 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175628,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275500,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175628,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECBRUK Magdalena Laskus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321883655

7.3.3) Ulica: Doliny Świdra 78

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175628,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124932,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196278,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124932,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECBRUK Magdalena Laskus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321883655

7.3.3) Ulica: Doliny Świdra 78

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124932,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.