eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów należących do Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów należących do Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273741035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 76 lokal U1

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 032/227 30 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rtbs@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.regionalnetbs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów należących do Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b923121-a425-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/regionalne_tbs

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków
komunikacji elektronicznej:
1) Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/regionalne_tbs;
2) poczty elektronicznej: rtbs@o2.pl;

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kbit/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem podanych w postępowaniu danych osobowych jest Prezes Zarządu Regionalnego TBS Spółka z o.o., ul. Dąbrowskiego 76/U1, 41-500 Chorzów;
2) z administratorem można się kontaktować pod adresem e-mail: biuro@regionalnetbs.pl
3) podane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 10 RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami podanych danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.; organy i podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, szczególnie w zakresie nadzoru i kontroli, podmioty współpracujące z administratorem na podstawie zawartych umów o współpracy i umów powierzenia przetwarzania danych (np. kancelaria prawna, obsługa informatyczna, obsługa zamówień publicznych, niszczenie dokumentów, obsługa korespondencji i płatności);
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
- zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- w przypadku zawarcia umowy Pani/Pana dane będą przechowywane do czasu zakończenia okresu realizacji umowy, następnie zarchiwizowane zgodnie z kat. archiwalną B10;
- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej Pani/Pana dane będą przechowywane do czasu zakończenia okresu trwałości projektu;
6) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do podanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) istnieje prawo żądania:
1. na podstawie art. 15 RODO dostępu do swoich danych osobowych
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku osoba wnioskująca może zostać zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
2. na podstawie art. 16 RODO sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3. na podstawie art. 18 RODO od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
9) istnieje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie podanych danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: U-2/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje:
Przedmiot zamówienia publicznego jest usługa kompleksowego sprzątania
w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów należących
do Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania w budynkach oraz sprzątanie
i utrzymywanie terenów będą odbywać się w następujących lokalizacjach:

Stan ilościowy budynków i lokali:

A. Adresy budynków wybudowanych

1. Rębaczy 1 Chorzów
- powierzchnia działki – 1960m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 879,70m2
- powierzchnia użytkowa miejsc postojowych – 205,66m2
- ilość kondygnacji – 5
- ilość klatek schodowych – 1
- ilość lokali mieszkalnych – 18
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK z dala czynne
- instalacja domofonowa - TAK
- garaż podziemny – TAK
- winda – NIE
- gaz – NIE


2. Rębaczy 2 Chorzów
- powierzchnia działki – 4406,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 2229,63m2
- ilość kondygnacji – 4
- ilość klatek schodowych – 2
- ilość lokali mieszkalnych – 45
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK z dala czynne
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – NIE
- winda – NIE
- gaz – NIE

3. Ratuszowa 14 Chorzów
- powierzchnia działki – 367,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 609,10m2
- ilość kondygnacji – 4 z częściowo użytkowym poddaszem
- ilość klatek schodowych – 1
- ilość lokali mieszkalnych – 12
- piwnica – NIE
- c. o. – mieszkania są wyposażone w dwufunkcyjne kotły gazowe służące do celów grzewczych i podgrzania wody
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – NIE
- winda – NIE
- gaz – TAK

4. Machy 8 Chorzów
- powierzchnia działki – 832,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 459,13m2
- ilość kondygnacji – 3
- ilość klatek schodowych – 1
- ilość lokali mieszkalnych – 11
- piwnica – NIE
- c. o. – mieszkania są wyposażone w dwufunkcyjne kotły gazowe służące do celów grzewczych i podgrzania wody
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – NIE
- winda – NIE
- gaz – TAK

5. Kadecka 5 Chorzów
- powierzchnia działki – 2825,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 2358,90m2
- ilość kondygnacji – 6
- ilość klatek schodowych – 2
- ilość lokali mieszkalnych – 45
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK kotłownia gazowa w budynku
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – NIE
- winda – NIE
- gaz – TAK

6. Ks. Tunkla 143 Ruda Śląska
- powierzchnia działki – 2359,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 1890,93m2
- ilość kondygnacji – 4
- ilość klatek schodowych – 1
- ilość lokali mieszkalnych – 40
- piwnica – NIE
- c. o. – TAK z dala czynne
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – NIE
- winda – NIE
- gaz – TAK

7. Karola Miarki 23-25 Chorzów
- powierzchnia działki – 7167,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 3431,39m2
- ilość kondygnacji – 4
- ilość klatek schodowych – 5
- ilość lokali mieszkalnych – 67
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK kotłownia gazowa w budynku
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – NIE
- winda – NIE
- gaz – TAK

8. Dąbrowskiego 17 Ruda Śląska
- powierzchnia działki – 2064,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 1792,54m2
- ilość kondygnacji – 4
- ilość klatek schodowych – 1
- ilość lokali mieszkalnych – 28
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK kotłownia gazowa w budynku
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – NIE
- winda – NIE
- gaz – NIE






9. Mielęckiego 16-18 Chorzów
- powierzchnia działki – 1366,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 1632,42m2
- ilość kondygnacji – 5 z poddaszem użytkowym
- ilość klatek schodowych – 2
- ilość lokali mieszkalnych – 30
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK kotłownia gazowa w budynku
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – NIE
- winda – NIE
- gaz – NIE

10. Karola Miarki 15-15A Chorzów
- powierzchnia działki – 1358,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 1162,60m2
- powierzchnia użytkowa miejsc postojowych – 160,85m2
- ilość kondygnacji – 5
- ilość klatek schodowych – 2
- ilość lokali mieszkalnych – 20
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK kotłownia gazowa w budynku
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – TAK
- winda – NIE
- gaz – NIE

11. Fitelberga 3-5 Ruda Śląska
- powierzchnia działki – 5581,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 2680,76m2
- ilość kondygnacji – 4
- ilość klatek schodowych – 6
- ilość lokali mieszkalnych – 48
- piwnica – budynek częściowo podpiwniczony
- c. o. – TAK z dala czynne
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – NIE
- winda – NIE
- gaz – NIE

12. Kościuszki 5, 5A, 5B Chorzów
- powierzchnia działki – 3734,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 2978,63m2
- powierzchnia użytkowa lokali usługowych pod częścią mieszkalną – 1009,77m2
- powierzchnia użytkowa miejsc postojowych – 543,00m2
- ilość kondygnacji – w budynku „5” 5, w budynku „5A” 6, w budynku „5B” 3/5
- ilość klatek schodowych – 3
- ilość lokali mieszkalnych – 61
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK z dala czynne
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – TAK
- winda – TAK ilość 3
- gaz – NIE

13. Żeromskiego 13-17 Chorzów
- powierzchnia działki – 2911,00m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – 1819,70m2
- powierzchnia użytkowa garaży zewnętrznych i miejsc postojowych w garażach wbudowanych w budynek – 691,80m2
- ilość kondygnacji – 5
- ilość klatek schodowych – 2
- ilość lokali mieszkalnych – 42
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK kotłownia gazowa w budynku
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – TAK aczkolwiek nie będzie on przedmiotem sprzątania gdyż obowiązek ten będzie ciążył na najemcy,
- garaże zewnętrzne – TAK aczkolwiek nie będą one przedmiotem sprzątania gdyż obowiązek ten będzie ciążył na najemcy
- winda – TAK ilość 2
- gaz – TAK


B. Inwestycja w trakcie realizacji
1. Kadecka – Pl. Piastowski Chorzów – powierzchnia działki 7403,00m2, z tym że obecnie realizowany jest etap I inwestycji
W ramach inwestycji powstanie budynek obejmujący:
- powierzchnia działki – około 7403,00 m2
- powierzchnia użytkowa mieszkań – około 1264,68 m2
- powierzchnia użytkowa garażu – około 199,27 m2
- ilość kondygnacji – 7
- ilość klatek schodowych – 1
- ilość lokali mieszkalnych – 20
- piwnica – TAK
- c. o. – TAK TAK z dala czynne
- instalacja domofonowa – TAK
- garaż podziemny – TAK
- winda – TAK
- gaz – NIE

Planowany termin oddania budynku do użytkowania – marzec 2023r.

C. Nieruchomości niezabudowane
1. Tomanka Ruda Śląska – powierzchnia działki 3420,00m2
2. Karolinki Chorzów – powierzchnia działki 1839,00m2

D. Siedziba Spółki Regionalnego TBS Sp. z o.o.
1. Dąbrowskiego 76/U1 Chorzów – powierzchnia lokalu 172,94 m2.


Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wielkość działki lub całe nieruchomości objęta zamówieniem może ulec zmniejszeniu w przypadku przekazania terenu pod budowę.

Zamawiający informuje, że w przypadku stania się właścicielem/użytkownikiem wieczystym innych niż wyżej wymienione nieruchomości wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zwiększeniu. W takich przypadku Zamawiający będzie miał możliwość skorzystania z możliwości opisanych w niniejszym SWZ.

Planowany termin oddania do użytkowania budynku przy ul. Kadeckiej Plac Piastowski w Chorzowie to marzec 2023 r.

Planowane oddanie działki pod budowę nieruchomości przy ul. Karolinki w Chorzowie to 01.01.2023., przy ul. Tomanka w Rudzie Śląskiej to 01.04.2022r.

Sprzątanie odbywać się będzie zgodnie z zakresem, częstotliwością i sposobem realizacji określonymi w załączniku nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP dotychczasowemu wykonawcy usług w wysokości 50% zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienia będą przeprowadzone m.in. w następujących sytuacjach: konieczność sprzątania dodatkowych terenów lub budynków, zwiększenie częstotliwości świadczenia dotychczasowych usług, nierozstrzygnięcie przetargu na kolejny okres. Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej po 2 usługi dla każdego z trzech zakresów polegających na:

dla powierzchni w budynkach
świadczeniu usług w systemie ciągłym przez okres co najmniej 9 miesięcy każda usługa, o podobnym zakresie utrzymania czystości. Za usługę podobną Zamawiający uzna sprzątanie obiektów o charakterze i o powierzchni porównywalnej z przedmiotem zamówienia, w tym stałe sprzątanie klatek schodowych oraz części wspólnych w budynku o powierzchni użytkowej min. 2.000 m2 . W przypadku usług nadal wykonywanych wykonawca musi wykazać zrealizowany zakres tych usług zgodnie z wymaganiami wskazanymi wyżej.

dla terenów zewnętrznych
a) świadczeniu usług w systemie ciągłym przez okres co najmniej 6 miesięcy każda usługa, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia,
tj. powinny obejmować oczyszczanie nawierzchni, powierzchni placów lub chodników. Za usługę podobną Zamawiający uzna sprzątanie min. 5000 m2 powierzchni terenów zewnętrznych. W przypadku usług nadal wykonywanych wykonawca musi wykazać zrealizowany zakres tych usług zgodnie
z wymaganiami wskazanymi wyżej.

b) świadczeniu usług w systemie ciągłym przez okres co najmniej 3 miesięcy każda usługa, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia,
tj. powinny obejmować zimowe oczyszczanie nawierzchni, powierzchni placów, chodników lub parkingów. Za usługę podobną Zamawiający uzna oczyszczanie zimowe min. 2000 m2 powierzchni w ramach których było wykonywane odśnieżanie i usuwanie oblodzeń. W przypadku usług nadal wykonywanych wykonawca musi wykazać zrealizowany zakres tych usług zgodnie
z wymaganiami wskazanymi wyżej.

Usługi określone w pkt. a) i b) mogą być wykonane w ramach jednego zadania lub odrębnych zadań. Wykonawca winien wykazać wykonanie dwóch usług
z każdego zakresu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej
lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw / usług porównywalnych z dostawami / usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 7 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)
4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium
w wysokości: 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku ING Bank Śląski Katowice na nr rachunku: 03 1500 1357 1220 3009 1147 0000
z dopiskiem „Wadium – Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie
i utrzymywania terenów należących do Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. U-02/2022”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zamawiający.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 p.z.p..
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/regionalne_tbs

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonanie przedmiotowego zadania w zakresie określonym w specyfikacji winno nastąpić w terminie: 24 miesiące od podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 01.05.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.