eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › "Dostawa tuszy i tonerów na potrzeby Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem"



Ogłoszenie z dnia 2024-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa tuszy i tonerów na potrzeby Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM OBSŁUGI JEDNOSTEK POWIATOWYCH W WYSOKIEM MAZOWIECKIEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200715460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludowa 15A

1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862752417

1.5.8.) Numer faksu: 862753153

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja.cojp@wysokomazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cojp.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9cef3ad-a62f-11ee-a681-52fe4aa7189e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa tuszy i tonerów na potrzeby Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9cef3ad-a62f-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00415520/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 DOSTAWA TUSZY I TONERÓW NA POTRZEBY CENTRUM OBSŁUGI JEDNOSTEK POWIATOWYCH W WYSOKIEM MAZOWICKIEM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579717

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AD.262.1.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 169843,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa tuszy i tonerów na potrzeby Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem”.
Kody CPV:
30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
1. Dostawa tuszy i tonerów na potrzeby Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem (dostawą objęte są oryginalne lub równoważne materiały eksploatacyjne do drukarek, kopiarek, faksów) – zgodnie z załączonym do Zaproszenia szczegółowym formularzem ofertowym – zał. nr 2.
2. Świadczenie opisanych wyżej dostaw wymagane jest dla następujących lokalizacji Zamawiającego:
1) Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15A,
2) Centrum Obsługi Jednostek Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15A, II PIĘTRO,
3) Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Jagiellońska 4,
4) Centrum Kształcenia Zawodowego w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie ul. Władysława Pelca 11,
5) Liceum Ogólnokształcące im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Wysokiem Mzowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. 1000 Lecia 15,
6) Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciechanowcu, 18-230 Ciechanowiec, ul. Szkolna 8,
7) Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Czyżewie, 18-220 Czyżew, ul. Niepodległości 3,
8) Zespół Szkół Rolniczych im. Stefanii Karpowicz w Krzyżewie, Krzyżewo 32, 18-218 Sokoły,
9) Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Mickiewicza 1B,
10) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul, Mickiewicza 1A.
3. Zamawiający działa w imieniu i na rzecz wyżej wymienionych jednostek.
4. Zamawiający wymaga dostawy materiałów fabrycznie nowych. Nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów regenerowanych. Fabrycznie nowe oznacza m.in. nową obudowę, nowe dysze, nowy tusz, toner, nowe opakowanie nie noszące znamion otwierania.
Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony
i ponownie napełniony. W szczególności, w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych oferowany produkt powinien być niezawodny w eksploatacji. Jakość wydruku (kopii), wydajność ( równa ilości w eksploatacji oryginałów), szybkość schnięcia (utrwalania), nie zmywania się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zastosowany, oraz nie może utracić warunków gwarancji producenta urządzenia. W przypadku, gdy zaoferowany produkt będzie znacząco odbiegał od oryginału podczas eksploatacji Zamawiający będzie miał podstawę do jego wymiany na koszt Wykonawcy zamówienia.
5. Zamawiający wymaga bezwzględnie realizacji zamówienia w maksymalnym czasie 3 dni od chwili złożenia zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku, gdy użycie produktu dostarczonego przez Wykonawcę spowoduje uszkodzenie sprzętu, obciąży Wykonawcę kosztami naprawy wykonanej przez serwisanta.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie rozwiązań równoważnych.
9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy odbioru zużytych tuszy i tonerów na koszt Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186257,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211817,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186257,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TonaTuszu.pl Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272818071

7.3.3) Ulica: Grzybowska 87

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186257,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.