eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Budowa i rozbudowa drogi gminnej ul. Prostej i przebudowa drogi gminnej ul. Księdza Jerzego Popiełuszki w Koszalinie (...)



Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086403 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa i rozbudowa drogi gminnej ul. Prostej i przebudowa drogi gminnej
ul. Księdza Jerzego Popiełuszki w Koszalinie (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7

1.4.2.) Miejscowość: Koszalin

1.4.3.) Kod pocztowy: 75-007

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.4.7.) Numer telefonu: 94 348 8654

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.ratuszna@um.koszalin.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086403

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00063246/04

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 04

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
I. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, przedłoży Zamawiającemu przed zawarciem umowy:
1) uzgodniony z Zamawiającym szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót odrębnie dla ulic: Prostej i Księdza Jerzego Popiełuszki;
2) szczegółowe kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie własnych przedmiarów robót z wyodrębnieniem kosztów za:
- budowę drogi ulicy Prostej (bez drogi rowerowej);
- budowę kanalizacji deszczowej w ulicy Prostej;
- budowę drogi rowerowej w ulicy Prostej;
- przebudowę drogi ulicy Księdza Jerzego Popiełuszki (bez drogi rowerowej);
- budowę drogi rowerowej w ulicy Księdza Jerzego Popiełuszki;
- budowę sieci wodociągowej (magistrali);
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Księdza Jerzego Popiełuszki;
- budowę sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Księdza Jerzego Popiełuszki;
- przebudowę sieci elektroenergetycznych;
- budowę oświetlenia drogowego,
na które zakres określony został w dokumentacji projektowej. Kosztorysy te powinny zawierać przyjęte do wyliczeń stawki robocizny, wysokość przyjętych procentowo narzutów kosztów pośrednich, zysku i kosztów zakupu, przyjęte podstawy wyceny robót, ilości wyliczonych przez siebie robót, ceny jednostkowe wszystkich materiałów oraz ceny jednostkowe najmu sprzętu, wartości poszczególnych pozycji kosztorysowych oraz tabelę elementów scalonych wraz z ich wartościami. Sumaryczna wartość końcowa wszystkich kosztorysów szczegółowych musi być zgodna z oferowaną ceną za wykonanie całego przedmiotu zamówienia;
3) tabelę z wartością drewna pozyskanego z wycinki drzew o jaką zmniejszono cenę za budowę drogi ulicy Prostej (bez drogi rowerowej) – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Rozdziału I SWZ;
4) tabelę z wartością drewna pozyskanego z wycinki drzew o jaką zmniejszono cenę za przebudowę drogi ulicy Księdza Jerzego Popiełuszki (bez drogi rowerowej) – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Rozdziału I SWZ;
5) uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż;
6) polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 700 000,00 zł.
Jeżeli termin objęcia ochroną ubezpieczeniową upływa w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedłużyć termin ubezpieczenia i przedstawić Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
7) w przypadku wyboru oferty złożonej przez „konsorcjum wykonawców” – Wykonawca złoży umowę regulującą współpracę członków konsorcjum;
8) informację dotyczącą organu podatkowego właściwego dla Wykonawcy (np. Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie);
9) dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
II. Wymagany termin realizacji zamówienia: 25 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym budowa i rozbudowa drogi gminnej ulicy Prostej w terminie 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
III. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w Sekcji VII pkt. 7.4. - Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia, opisano z zastosowaniem skrótów. Pełna treść dostępna jest w SWZ w Rozdziale V Projekt umowy - paragraf 11.

Po zmianie:
I. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, przedłoży Zamawiającemu przed zawarciem umowy:
1) uzgodniony z Zamawiającym szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót odrębnie dla ulic: Prostej i Księdza Jerzego Popiełuszki;
2) szczegółowe kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie własnych przedmiarów robót z wyodrębnieniem kosztów za:
- budowę drogi ulicy Prostej (bez drogi rowerowej);
- budowę kanalizacji deszczowej w ulicy Prostej;
- budowę drogi rowerowej w ulicy Prostej;
- przebudowę drogi ulicy Księdza Jerzego Popiełuszki (bez drogi rowerowej);
- budowę drogi rowerowej w ulicy Księdza Jerzego Popiełuszki;
- budowę sieci wodociągowej (magistrali);
- budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Księdza Jerzego Popiełuszki;
- budowę sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Księdza Jerzego Popiełuszki;
- przebudowę sieci elektroenergetycznych;
- budowę oświetlenia drogowego,
na które zakres określony został w dokumentacji projektowej. Kosztorysy te powinny zawierać przyjęte do wyliczeń stawki robocizny, wysokość przyjętych procentowo narzutów kosztów pośrednich, zysku i kosztów zakupu, przyjęte podstawy wyceny robót, ilości wyliczonych przez siebie robót, ceny jednostkowe wszystkich materiałów oraz ceny jednostkowe najmu sprzętu, wartości poszczególnych pozycji kosztorysowych oraz tabelę elementów scalonych wraz z ich wartościami. Sumaryczna wartość końcowa wszystkich kosztorysów szczegółowych musi być zgodna z oferowaną ceną za wykonanie całego przedmiotu zamówienia;
3) tabelę z wartością drewna pozyskanego z wycinki drzew o jaką zmniejszono cenę za budowę drogi ulicy Prostej (bez drogi rowerowej) – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Rozdziału I SWZ;
4) tabelę z wartością drewna pozyskanego z wycinki drzew o jaką zmniejszono cenę za przebudowę drogi ulicy Księdza Jerzego Popiełuszki (bez drogi rowerowej) – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Rozdziału I SWZ;
5) uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż;
6) polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 700 000,00 zł.
Jeżeli termin objęcia ochroną ubezpieczeniową upływa w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedłużyć termin ubezpieczenia i przedstawić Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
7) w przypadku wyboru oferty złożonej przez „konsorcjum wykonawców” – Wykonawca złoży umowę regulującą współpracę członków konsorcjum;
8) informację dotyczącą organu podatkowego właściwego dla Wykonawcy (np. Naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie);
9) dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
II. Wymagany termin realizacji zamówienia: 25 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym budowa i rozbudowa drogi gminnej ulicy Prostej w terminie 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
III. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w Sekcji VII pkt. 7.4. - Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia, opisano z zastosowaniem skrótów w niepełnej treści. Pełna treść dostępna jest w SWZ w Rozdziale V Projekt umowy - paragraf 11. oraz w Zapytaniach i odpowiedziach 5,6,7,8 i Modyfikacji 5 SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1.ZAMAWIAJĄCY (Zam.) dopuszcza możliw. dok. zmian postan. zawartej umowy dot. Podwyk., o których mowa w art.118 ust.1Pzp. Jeżeli nastąpi zmiana albo rezygnacja z Podwyk., na którego zasoby WYKONAWCA (Wyk.) powoływał się, na zasadach określonych w art.118 ust.1Pzp, w celu wykaz. speł. war. udziału w postęp., o których mowa w art.57 pkt.2Pzp, Wyk. jest obowiązany wykazać Zam., iż propon. inny Podwyk. lub Wyk. samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postęp. o udz. zamów. 2.Zam. dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dot. osób, którymi dysponuje Wyk. na zasadach innych niż określone w ust.1. W takim przypadku Wyk. zobowiązany jest wskazać osoby do realizacji zam. posiadające kwalifikacje nie niższe niż wymagane w trakcie postęp. o udz. zam. 3.Zam. może wyrazić zgodę na wykonanie w trakcie realizacji przedmiotu umowy(PU) robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dok. proj. w syt., gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania PU określonego w § 1. 4.Zam. może dokonać rezygnacji lub na wniosek Wyk. wyrazić zgodę na rezygnację z wykonywania części (elementów) PU przewidzianych w dok.proj. w syt., gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy tech. i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania PU określonego w § 1. Wartość części PU objętej rezygnacją nie może wynosić więcej niż 10% wartości umowy i obniża wysokość wynagrodz. 5.Zam. dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku:1)działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia w charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie PU w terminie; 2)braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych war. klimat, w tym wystąpienia niekorzystnych war. atmosfer., uniemożliwiających lub bardzo utrudniających prowadzenie robót (np. intensywne opady śniegu, deszczu, temp. poniżej-5ο stopni C);3)wstrzymania robót przez Zam. lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zam. lub osoba trzecia;4)wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wyk.;5)nasilenia zjawisk związanych z pandemią COVID-19 lub pojawienie się nowego zdarzenia o charakterze pandemii lub epidemii; 6)zwiększenia przez Zam. zakr. rzecz. prac objętych zamówieniem; 7)w przypadku wystąpienia robót dodatkowych jak również wykonywania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych;8)w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie (w tym niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geol.). 6.Podst. dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, 4, 5 będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian. 7.W przypadku wniosku Wyk. o dokonanie zmiany, o której mowa w ust. 1 i 2 Wyk. obowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje wskazywanych osób pozwalające na stwierdzenie spełniania przez wskazane osoby wymagań SWZ. 8.W przypadku zmian, w trakcie realizacji umowy:1)stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego; 2)wysokości min. wynagrodz. za pracę albo wysokości min. stawki godz., ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dn. 10.10.2002 r. o min. wynagrodz. za pracę;3)zasad podlegania ubezp. społ. lub ubezp. zdrow. lub wysokości stawki skł. na ubezp. społ. lub zdrow.;4)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych (PPK), o których mowa w ustawie z dn. 4.10.2018r. o PPK; jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wyk., wynagrodz. brutto, o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy, ulegnie odpowiednim zmianom, nie wcześniej jednak niż od dnia złożenia wniosku przez Wyk. 9.(...)

Po zmianie:
1.ZAMAWIAJĄCY (Zam.) dopuszcza możliw. dok. zmian postan. zawartej umowy dot. Podwyk., o których mowa w art.118 ust.1Pzp. Jeżeli nastąpi zmiana albo rezygnacja z Podwyk., na którego zasoby WYKONAWCA (Wyk.) powoływał się, na zasadach określonych w art.118 ust.1Pzp, w celu wykaz. speł. war. udziału w postęp., o których mowa w art.57 pkt.2Pzp, Wyk. jest obowiązany wykazać Zam., iż propon. inny Podwyk. lub Wyk. samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postęp. o udz. zamów. 2.Zam. dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dot. osób, którymi dysponuje Wyk. na zasadach innych niż określone w ust.1. W takim przypadku Wyk. zobowiązany jest wskazać osoby do realizacji zam. posiadające kwalifikacje nie niższe niż wymagane w trakcie postęp. o udz. zam. 3.Zam. może wyrazić zgodę na wykonanie w trakcie realizacji przedmiotu umowy(PU) robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dok. proj. w syt., gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania PU określonego w § 1. 4.Zam. może dokonać rezygnacji lub na wniosek Wyk. wyrazić zgodę na rezygnację z wykonywania części (elementów) PU przewidzianych w dok.proj. w syt., gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy tech. i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania PU określonego w § 1. Wartość części PU objętej rezygnacją nie może wynosić więcej niż 10% wartości umowy i obniża wysokość wynagrodz. 5.Zam. dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku:1)działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia w charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie PU w terminie; 2)braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych war. klimat, w tym wystąpienia niekorzystnych war. atmosfer., uniemożliwiających lub bardzo utrudniających prowadzenie robót (np. intensywne opady śniegu, deszczu, temp. poniżej-5ο stopni C);3)wstrzymania robót przez Zam. lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zam. lub osoba trzecia;4)wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wyk.;5)nasilenia zjawisk związanych z pandemią COVID-19 lub pojawienie się nowego zdarzenia o charakterze pandemii lub epidemii; 6)zwiększenia przez Zam. zakr. rzecz. prac objętych zamówieniem; 7)w przypadku wystąpienia robót dodatkowych jak również wykonywania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych;8)w przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie (w tym niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geol.). 6.Podst. dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, 4, 5 będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian. 7. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wynagrodzenia w przypadku wystąpienia odmiennych warunków gruntowych w stosunku do przekazanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.8.Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 7 będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian oraz dostarczony przez Wykonawcę i sprawdzony przez inspektora nadzoru szczegółowy kosztorys robót dodatkowych i zamiennych sporządzony na podstawie ogólnie dostępnych katalogów nakładów rzeczowych w oparciu o aktualne na dzień jego sporządzenia średnie ceny jednostkowe materiałów, stawki robocizny kosztorysowej oraz średnie ceny pracy sprzętu budowlanego publikowane w kwartalnych informacjach wydawnictwa „Sekocenbud”. Łączna wartość zmian nie przekroczy 10% wartości pierwotnej umowy.9.W przypadku wniosku Wyk. o dokonanie zmiany(...)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-06-18 08:00

Po zmianie:
2021-06-22 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-06-18 09:00

Po zmianie:
2021-06-22 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-07-17

Po zmianie:
2021-07-21

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.