Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00075632/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086392 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi społeczne w Gminie Radzyń Podlaski”- świadczenie usług opiekuńczych i asystenckich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Osrodek Pomocy Społecznej w Radzyniu Podlaskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002300315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 32
1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 834131813
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@radzynpodlaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsradzyn.naszops.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.gopsradzyn.naszops.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Gminny Osrodek Pomocy Spoełecznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi społeczne w Gminie Radzyń Podlaski”- świadczenie usług opiekuńczych i asystenckich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b82a115-c843-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00075226/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi społeczne w Gminie Radzyn Podlaski- świadczenie usług opiekunczych i asystenckich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWODZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2014-2020 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO UMOWA NR: 195/RPLU:11.02.00-06-0068/20-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075632/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia:Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 12 h/miesiąc
Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 120 h/ na miesiąc tj. łączna liczba godzin do realizacji 2640 h od dnia podpisania umowy do 30.04.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 94591,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia:Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 12 h/miesiąc
Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 120 h/ na miesiąc tj. łączna liczba godzin do realizacji 2640 h od dnia podpisania umowy do 30.04.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 94591,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia:Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 10 podopiecznych ok. 120 h/ na miesiąc tj. łączna liczba godzin do realizacji 2640 h od dnia podpisania umowy do 30.04.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 94591,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi asystenta osoby niepełnosprawnejLiczba osób objętych wsparciem: minimum 10 podopiecznych/ osoby niepełnosprawne
Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 8 h/miesiąc tj. ok.80 h w miesiącu, przewidziana liczba godzin zegarowych usługi: 1760 h. Czas rozpoczęcia od dnia podpisania umowy do 30.04.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 64891,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 226 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp w związku z art.78 K.C odrzuca ofertę złożona przez Pana Piotra Posiadałę za, Bulwary 10/7 21-300 Radzyn Podlaski, gdyż jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający po przeprowadzeniu deszyfracji pliku poddał go walidacji (sprawdzeniu czy oferta została podpisana). W wyniku sprawdzenia poprawności podpisów Zamawiający otrzymał raport: uwierzytelnienie e-dokumentu nie jest możliwe, weryfikator nie wykrył wśród przesłanych plików żadnego z podpisem.
Zgodnie z art. 78 K.c do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenie woli złożone w formie elektronicznej jest równoważne z oświadczeniem woli złożonym w formie pisemnej. W przypadku rozpatrywanej oferty oferta nie została podpisana, podpisano formularz do komunikacji ,w związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu.
Na każdą z części od I do III złożono po jednej ofercie ,wszystkie oferty podlegały odrzuceniu w związku z powyższym należy w tym zakresie unieważnić postepowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 226 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp w związku z art.78 K.C odrzuca ofertę złożona przez Panią Anetę Weronikę Gąsior zam. Kościuszki 67/47 ,21-300 Radzyń Podlaski, gdyż jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający po przeprowadzeniu deszyfracji pliku poddał go walidacji (sprawdzeniu czy oferta została podpisana). W wyniku sprawdzenia poprawności podpisów Zamawiający otrzymał raport: uwierzytelnienie e-dokumentu nie jest możliwe, weryfikator nie wykrył wśród przesłanych plików żadnego z podpisem
Zgodnie z art. 78 K.C do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenie woli złożone w formie elektronicznej jest równoważne z oświadczeniem woli złożonym w formie pisemnej. W przypadku rozpatrywanej oferty oferta nie została podpisana, podpisano formularz do komunikacji ,w związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu.
Na każdą z części od I do III złożono po jednej ofercie ,wszystkie oferty podlegały odrzuceniu w związku z powyższym należy w tym zakresie unieważnić postepowanie.
Część IV
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 226 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp w związku z art.78 K.C odrzuca ofertę złożoną przez Panią Anetę Bosko zam. Płudy 42, 21-300 Radzyn Podlaski, gdyż jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający po przeprowadzeniu deszyfracji pliku poddał go walidacji (sprawdzeniu czy oferta została podpisana). W wyniku sprawdzenia poprawności podpisów Zamawiający otrzymał raport: uwierzytelnienie e-dokumentu nie jest możliwe, weryfikator nie wykrył wśród przesłanych plików żadnego z podpisem.
Zgodnie z art. 78 K.C do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenie woli złożone w formie elektronicznej jest równoważne z oświadczeniem woli złożonym w formie pisemnej. W przypadku rozpatrywanej oferty oferta nie została podpisana, podpisano formularz do komunikacji ,w związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu.
Na każdą z części od I do III złożono po jednej ofercie ,wszystkie oferty podlegały odrzuceniu w związku z powyższym należy w tym zakresie unieważnić postepowanie.
Część IV
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część IV
W zakresie części IV nie wpłynęła żadna oferta do terminu przewidzianego na ich składanie tj. do dnia 16.06.2021 r do godz. 10.00
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.