eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › BUDOWA HALI SPORTOWEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM I MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BISKUPCU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA HALI SPORTOWEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM I MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BISKUPCU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-340

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminabiskupiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-biskupiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA HALI SPORTOWEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM I MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BISKUPCU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14f07fc7-a61a-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086345

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012527/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 BUDOWA HALI SPORTOWEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM I MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W BISKUPCU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577758

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje robotę budowlaną polegającą na rozbudowie szkoły podstawowej w Biskupcu o halę sportową wraz z łącznikiem, w ramach inwestycji planujemy również wykonać remont starej części szkoły. Planuje się budowę hali sportowej z łącznikiem i pomieszczeniami do zajęć dydaktycznych jako obiekt wolnostojący połączony funkcjonalnie i komunikacyjnie z istniejącym budynkiem szkoły podstawowej. Istniejący budynek szkoły wzniesiono w 1929 roku jako murowany z dachami dwuspadowymi o konstrukcji drewnianej kryty dachówką ceramiczną. Wyremontowane zostaną wszystkie pomieszczenia w szkole. Remont polega na wymianie posadzek, glazury ściennej, szpachlowaniu i malowaniu wszystkich ścian i sufitów. Wymianie podlegać będzie biały osprzęt . W ramach projektu planujemy wykonać również osuszenie i naprawę zawilgoconych fundamentów ścian w kondygnacji niskiego parteru oraz impregnację owadobójczą elementów konstrukcji dachu. Halę sportową zaprojektowano jako dwukondygnacyjną, natomiast bryła łącznika i sal dydaktycznych jest jednokondygnacyjna. Połączenie z istniejącą szkołą zapewnia projektowany łącznik wbudowany w przestrzeń komunikacyjną poprzez przebicie otworu w zewnętrznej ścianie istn. korytarza szkolnego. Dla swobodnej komunikacji w obrębie działki zaprojektowano chodniki oraz opaskę utwardzoną wokół budynku. Planuje się budowę hali sportowej umożliwiającej prowadzenie zajęć lekcji wychowania fizycznego dla 3 klas równocześnie, poprzez podział boiska głównego na 3 części z zapewnieniem pól do gry w koszykówkę lub siatkówkę. Do hali sportowej przylega zaplecze sanitarno-szatniowe w którym zlokalizowano 4 szatnie z natryskami, umywalniami i WC, pomieszczenia dla nauczycieli w-f, przestrzenie magazynowe na sprzęt sportowy oraz ogólny węzeł sanitarny dla 250 osób z oddzielną łazienką dla niepełnosprawnych. Obiekt wyposażony będzie w następujące instalacje techniczne: wentylację mechaniczną z odzyskiem ciepła we wszystkich pomieszczeniach, instalację oświetleniową, instalację gniazd wtykowych, instalację nagłośnieniową na hali sportowej, instalację okablowania strukturalnego internet, centralne ogrzewanie zasilane z nowoprojektowanej kotłowni na gaz skroplony LPG, wewnętrzną instalację hydrantową, instalację wod-kan, oraz instalację fotowoltaiczną o mocy 49,00kW. Zapewnia się dostęp do obiektu dla osób niepełnosprawnych przez budowę trzech zewnętrznych pochylni dla niepełnosprawnych. Ze względu na różnicę poziomów podłogi w istn. budynku szkoły, łączniku i projektowanej hali sportowej sięgającej 64cm, w przestrzeni komunikacyjnej zaprojektowano pochylnię o długości 8m i spadku max 8%. Projektowane drzwi zewnętrzne posiadają skrzydło czynne o szerokości w świetle przejścia co najmniej 100cm. Drzwi wewnętrzne do wszystkich pomieszczeń ogólnodostępnych mają szerokość w świetle przejścia co najmniej 90cm.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera – dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik nr 7 do SWZ oraz SST stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ a także przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SWZ
4. Rozwiązanie równoważne:
2) W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej , SST, przedmiarze robót lub SWZ i jej załącznikach znaków towarowych , patentów lub pochodzenia, a także norm i aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w w/w dokumentach postepowania pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie w dokumentacją projektową, SST , przedmiarem , zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, SST , przedmiarze , SWZ oraz będą zgodne pod względem:
a) Gabarytów i konstrukcji ( wielkość ,rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych)
b) Charakteru użytkowego ( tożsamość funkcji)
c) Charakterystyki materiałowej ( rodzaj i jakość materiałów)
d) Parametrów technicznych ( wytrzymałość ,trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.)
e) Parametrów bezpieczeństwa użytkowania
f) Standardów emisyjnych,
3) Rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych;
4) Użycie w dokumentacji projektowej, SST, przedmiarze , SWZ i jej załącznikach nazw rozwiązań, materiałów i urządzeń służy ustaleniu minimalnego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji projektowej, SST , przedmiarze , SWZ dla projektowanych rozwiązań,
5) Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają zakładane wymagania minimalne
12) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie , zamawiający określił w SST, stanowiących załącznik do SWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia normach, aprobatach, specyfikacjach technicznych i systemach odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1-6 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w w/w dokumentach;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu złożono 7 ofert .
Ceny złożonych ofert przekraczały możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 22 000 000,00 zł. Najtańsza oferta opiewała na kwotę 23 951 710,20 zł. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający przewidział opcję negocjacji . W związku z powyższym zaprosił 3 wykonawców , którzy złożyli najkorzystniejsze oferty do negocjacji i złożenia ofert dodatkowych. Termin na złożenie ofert dodatkowych upłynął w dniu 1 lutego 2024r. o godzinie 9:00. W tym terminie do Zamawiającego wpłynęły 3 oferty dodatkowe. Oferta najtańsza opiewała na kwotę 23 103 000,00 zł. Kwota otrzymanych ofert przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23103000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32991892,57 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.