eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przebudowa wnętrza podwórzowego przy ul. Nauczycielskiej, ul. M. Curie-Skłodowskiej oraz ul. W. Nehringa we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086117 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wnętrza podwórzowego przy ul. Nauczycielskiej, ul. M. Curie-Skłodowskiej oraz ul. W. Nehringa we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wnętrza podwórzowego przy ul. Nauczycielskiej, ul. M. Curie-Skłodowskiej oraz ul. W. Nehringa we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48e165ca-a1d1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086117

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037045/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/5/2021/G

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 537982,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wnętrza podwórzowego we Wrocławiu przy
ul. Nauczycielskiej, ul. M. Curie-Skłodowskiej oraz ul. W. Nehringa wraz z budową instalacji elektrycznej w budynku (w zakresie zasilania oświetlenia podwórza) przy ul. Nauczycielskiej 6, budową oświetlenia, odwodnienia liniowego, przyłącza kanalizacji deszczowej, nawierzchni
i nowymi nasadzeniami oraz budową śmietnika wraz z wyprowadzeniem nad dach budynku jego wentylacji.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie i uzgodnienie z zarządcą drogi projektu odbudowy nawierzchni pasa drogowego i projektu organizacji ruchu zastępczego wraz z uzyskaniem pozytywnej opinii oraz zatwierdzeniem przez organ zarządzający ruchem zgodnie z wydaną decyzją nr 441/2018 z dnia 13.04.2018 ZDiUM;
2) roboty niezbędne do wykonania przebudowy wnętrza podwórzowego w zakresie m.in.:
a) prace przygotowawcze i rozbiórkowe;
b) roboty ziemne – wykopy pod przyłącze kanalizacji deszczowej, instalację kanalizacji deszczowej, kable, uziemienie,
c) roboty instalacyjne: odwodnienia i oświetlenia;
d) roboty drogowe wykonanie podłoża i wykończenie nawierzchni,
e) wykonanie osłony śmietnika oraz montaż słupów oświetleniowych i opraw, ławek, koszy na śmieci, ogrodzenia,
f) wykonanie nowych nasadzeń,
g) dwuletnią pielęgnację zieleni (nasadzeń i zasiewów),
h) prowadzenia ratowniczych badań archeologicznych na obszarze wykonywanych robót ziemnych w ramach umowy zawartej z uprawnionym archeologiem, prowadzenie stałego nadzoru archeologicznego i ewentualnego badania wraz z wykonaniem dokumentacji z badań i sporządzeniem sprawozdania z badań.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia w trakcie realizacji kontraktu, w konsultacji
z autorem rozwiązania projektowego, zmianę trasę instalacji oświetlenia terenu. Zmiana taka będzie rozliczona zgodnie z ustaleniami zawartej umowy na podstawie zatwierdzonych rozliczeń obmiarowych.

Przedmiotem umowy jest wykonanie prac wskazanych w projekcie budowlanym, wykonawczym, z uwzględnieniem poniższych zapisów:
Wykonawca ma wykonać rozbiórkę (wraz z wywozem i utylizacją) ewentualnych niezinwentaryzowanych a istniejących w gruncie starych fundamentów, elementów starej infrastruktury, które będą kolidować z planowanymi robotami budowlanymi.

3. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają:
1) dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia (zał. do SWZ), w tym:
a) Projekt Budowlany;
b) Decyzja nr 6404/2018 z dnia 18.12.2018 r. pozwolenie na budowę;
c) Projekt wykonawczy;
d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
e) Przedmiary robót;
f) Decyzja DWKZ nr 1176/2017 z dnia 17.05.2017 pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych.
g) Decyzja DWKZ nr 799/2018 zmiana decyzji 1176/2020 w części określającej zakres planowanych prac.
h) Decyzja DWKZ nr 2667/2020 z dnia 05.11.2020 r. zmiana terminu badań archeologicznych.
i) MPWiK Warunki przyłączenia do sieci kanalizacyjnej z dnia 15.12.2020 (aktualizacja).
j) MPWiK aktualizacja uzgodnienia projektu budowlanego z dnia 15.12.2020.

Budowlana dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem dokumentacji projektowej, której opracowanie leży w zakresie obowiązków Wykonawcy, obejmuje wszystkie roboty niezbędne do wykonania zagospodarowania wnętrza podwórzowego
w całym zakresie prac wskazanym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do decyzji nr 6404/2018 z dnia 18.12.2018 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.
Dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje także niezbędne prace
w zakresie pielęgnacji zieleni w okresie gwarancji tj. 2 lata od momentu zakończenia robót związanych z zagospodarowaniem podwórza.
2) projektowane postanowienia umowy (zał. do SWZ).

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

5. Zamawiający ustala minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia na 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po zakończeniu odbioru końcowego robót. (Zamawiający przewidział w niniejszym postępowaniu jedno z kryteriów oceny ofert „Wydłużenie okresu gwarancji na roboty budowlane”.)
Wykonawca udziela Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji dotyczącej zachowania żywotności nasadzonych roślin. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po zakończeniu odbioru końcowego robót.

6. Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym.

7. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 95 ustawy Pzp, wykonawca i podwykonawca zobowiązują się zatrudniać w trakcie realizacji umowy na podstawie stosunku pracy
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy osoby do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją zamówienia tzn. wszystkie roboty budowlane wykonywane na terenie budowy w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej opisane w opisującej przedmiot zamówienia, przez cały okres wykonywania tych czynności.

Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem ww. osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób zawiera załącznik do SWZ projektowane postanowienia umowy.

8. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa
w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

9. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

10. WIZJA LOKALNA

Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej.
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do komunikowania się w sprawie wizji lokalnej jest p. Amelia Osińska, nr tel. 71 323 57 28.
Wszystkie pojawiające się pytania i prośby wynikające z wizji lokalnej, dla swej ważności winny przybrać formę wniosku o wyjaśnienie treści SWZ zgodnie z art. 284 ustawy Pzp. Wszelkie wyjaśnienia udzielane w trakcie wizji przez personel Zamawiającego nie stanowią oficjalnego kanału komunikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45262212-0 - Kopanie rowów

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 634215,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 634215,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 634215,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P&D Przemysław Drabik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880200048

7.3.3) Ulica: Odrodzenia 3/2

7.3.4) Miejscowość: Brzeg Dolny

7.3.5) Kod pocztowy: 56-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 634215,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 890 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.