eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sicienko › "Remont pomieszczeń Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Sicienku"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086096 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont pomieszczeń Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Sicienku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SICIENKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mrotecka

1.5.2.) Miejscowość: Sicienko

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 5870405

1.5.8.) Numer faksu: 52 5870407

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sicienko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.sicienko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont pomieszczeń Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Sicienku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7e00a11-889d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020249/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300957,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remont pomieszczeń Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Sicienku”

Zakres robót obejmuje:
1)Remont pomieszczenia sali gimnastycznej:
a) powiększenie otworu światła scenicznego i wzmocnienie ściany konstrukcją żelbetową i stalową,
b) gipsowanie, gruntowanie malowanie ścian, (należy przewidzieć lakierowanie ścian zwiększającą odporność farby do wysokości 2m),
c) odtłuszczenie oraz malowanie sufitu metodą natryskową,
d) wymiana drzwi wewnętrznych,
e) modernizacja elementów instalacji centralnego ogrzewania (zabudowa pionów i poziomów instalacji C.O),
f) usprawnienie wentylacji na sali gimnastycznej poprzez montaż wentylatorów dachowych i nawiewek ściennych,
g) przebudowa instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem nowej rozdzielni na sali gimnastycznej oraz doprowadzeniem zasilania tej tablicy z rozdzielni głównej,
h) budowa instalacji niskoprądowej zgodnie z wytycznymi w dokumentacji projektowej,
i) wymiana wykończenia podłogi na estradzie – panele podłogowe,
j) wykonanie konstrukcji wsporczej pod belkę trawersową,
k) dostosowanie konstrukcji wsporczej pod kosz do koszykówki z uwagi na możliwą kolizję z konstrukcją belki trawersowej,

2)Remont sanitariatów i szatni:
a) wymiana opraw oświetleniowych wraz z łącznikami,
b) gipsowanie, gruntowanie, malowanie ścian i sufitu, (w pomieszczeniu szatni należy przewidzieć lakierowanie ścian zwiększającą odporność farby do wysokości 2m.)
c) wykonanie wykończenia ścian płytkami do wysokości 2,0m w sanitariatach,
d) ułożenie płytek podłogowych,
e) modernizacja elementów instalacji centralnego ogrzewania (zabudowa pionów i poziomów instalacji C.O), wraz z montażem i podłączeniem grzejników do istniejącej instalacja C.O,
f) wymiana urządzeń sanitarnych wraz z niezbędną przebudową podłączeń do istniejących instalacji wod -kan,
g) wymiana drzwi wewnętrznych wraz z powiększeniem otworów do wymaganych przepisami prawa i warunków technicznych,

3)Remont wiatrołapu i komunikacji
a) gipsowanie, gruntowanie malowanie ścian i sufitów, (należy przewidzieć lakierowanie ścian zwiększającą odporność farby do wysokości 2m.)
b) wymiana drzwi wewnętrznych wraz z powiększeniem otworów do wymaganych przepisami prawa i warunków technicznych,
c) ułożenie płytek podłogowych,
d) montaż parapetu wewnętrznego w wiatrołapie,
e) naprawa balustrady schodowej wraz z przemalowaniem prowadzącej do pomieszczenia estrady,
f) wymiana opraw oświetleniowych wraz z łącznikami,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358062,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370177,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370177,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Jacek jakubczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542272200

7.3.3) Ulica: J.Przybory 2/39

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-791

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370177,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.