Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00020249/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086096 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont pomieszczeń Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Sicienku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SICIENKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mrotecka
1.5.2.) Miejscowość: Sicienko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 5870405
1.5.8.) Numer faksu: 52 5870407
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sicienko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.sicienko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont pomieszczeń Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Sicienku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7e00a11-889d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020249/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 300957,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remont pomieszczeń Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Sicienku”
Zakres robót obejmuje:
1)Remont pomieszczenia sali gimnastycznej:
a) powiększenie otworu światła scenicznego i wzmocnienie ściany konstrukcją żelbetową i stalową,
b) gipsowanie, gruntowanie malowanie ścian, (należy przewidzieć lakierowanie ścian zwiększającą odporność farby do wysokości 2m),
c) odtłuszczenie oraz malowanie sufitu metodą natryskową,
d) wymiana drzwi wewnętrznych,
e) modernizacja elementów instalacji centralnego ogrzewania (zabudowa pionów i poziomów instalacji C.O),
f) usprawnienie wentylacji na sali gimnastycznej poprzez montaż wentylatorów dachowych i nawiewek ściennych,
g) przebudowa instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem nowej rozdzielni na sali gimnastycznej oraz doprowadzeniem zasilania tej tablicy z rozdzielni głównej,
h) budowa instalacji niskoprądowej zgodnie z wytycznymi w dokumentacji projektowej,
i) wymiana wykończenia podłogi na estradzie – panele podłogowe,
j) wykonanie konstrukcji wsporczej pod belkę trawersową,
k) dostosowanie konstrukcji wsporczej pod kosz do koszykówki z uwagi na możliwą kolizję z konstrukcją belki trawersowej,
2)Remont sanitariatów i szatni:
a) wymiana opraw oświetleniowych wraz z łącznikami,
b) gipsowanie, gruntowanie, malowanie ścian i sufitu, (w pomieszczeniu szatni należy przewidzieć lakierowanie ścian zwiększającą odporność farby do wysokości 2m.)
c) wykonanie wykończenia ścian płytkami do wysokości 2,0m w sanitariatach,
d) ułożenie płytek podłogowych,
e) modernizacja elementów instalacji centralnego ogrzewania (zabudowa pionów i poziomów instalacji C.O), wraz z montażem i podłączeniem grzejników do istniejącej instalacja C.O,
f) wymiana urządzeń sanitarnych wraz z niezbędną przebudową podłączeń do istniejących instalacji wod -kan,
g) wymiana drzwi wewnętrznych wraz z powiększeniem otworów do wymaganych przepisami prawa i warunków technicznych,
3)Remont wiatrołapu i komunikacji
a) gipsowanie, gruntowanie malowanie ścian i sufitów, (należy przewidzieć lakierowanie ścian zwiększającą odporność farby do wysokości 2m.)
b) wymiana drzwi wewnętrznych wraz z powiększeniem otworów do wymaganych przepisami prawa i warunków technicznych,
c) ułożenie płytek podłogowych,
d) montaż parapetu wewnętrznego w wiatrołapie,
e) naprawa balustrady schodowej wraz z przemalowaniem prowadzącej do pomieszczenia estrady,
f) wymiana opraw oświetleniowych wraz z łącznikami,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358062,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370177,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370177,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Jacek jakubczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542272200
7.3.3) Ulica: J.Przybory 2/39
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-791
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE JACEK JAKUBCZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE JACEK JAKUBCZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370177,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI SICIENKO
więcej: przetargi SICIENKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- Termomodernizacja budynku przy Al. Pokoju 19 w ramach zadania "Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie miasta i gminy Piaseczno".
- Realizacja robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku LUW w Lublinie, ul. Lubomelska 1- 3 do wymagań przeciwpożarowych DSO
- Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż nowej stolarki z PCV wraz z wykonaniem robót towarzyszących w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez ZGM w Toruniu.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.