Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026754/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086030 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętów do kształcenia zdalnego w ramach projektów: Rozwój edukacji zdalnej w CKZiUw Złotowie oraz Rozwój edukacji zdalnej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Złotowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570790928
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Piasta 32
1.5.2.) Miejscowość: Złotów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zlotow-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zlotow.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
zlotow.biuletyn.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętów do kształcenia zdalnego w ramach projektów: Rozwój edukacji zdalnej w CKZiUw Złotowie oraz Rozwój edukacji zdalnej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-001b4093-92d4-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009041/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu do kształcenia zadalnego w ramach projektów Rozwój edukacji zdalnej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie i Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wielkopolski RegionalnyProgram Operacyjny na lata 2014 – 2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajnych w zakresie epidemii COVID-192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026754/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORO.272.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 421898,67 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętów do kształcenia zdalnego w ramach projektu „Rozwój edukacji zdalnej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SWZ (OPZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
32341000-5 - Mikrofony
32342100-3 - Słuchawki
38600000-1 - Przyrządy optyczne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 182648,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup sprzętów do kształcenia zdalnego w ramach projektu Rozwój edukacji zdalnej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SWZ (OPZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 239250,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183415,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242802,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191399,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WILANKA SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010819923
7.3.3) Ulica: WILLIAMA HEERLEINA LINDLEYA 16
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191399,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część II postępowania jest obarczona niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zarząd Powiatu Złotowskiego uchwałą nr 136/717/2021 z dnia 13 maja 2021 roku zatwierdził wyniki postępowania i wyraził zgodę na zawarcie umowy z Wykonawcami.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza tj.: WILANKA SP. Z O.O. 02-013 WARSZAWA, UL. WILLIAMA HEERLEINA LINDLEYA 16 uchylił się od zawarcia umowy.
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę.
W dniu 19 maja 2021r. Zamawiający otrzymał od Wykonawcy F.H.U. „HORYZONT” KRZYSZTOF LECH 38-300 GORLICE UL. 11 LISTOPADA 21, wiadomość email o wycofaniu zgody przedłużenia terminu związania ofertą i przyjął je. Następnie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp stwierdził, iż jego oferta podlega odrzuceniu. W konsekwencji dokonał ponownej oceny ofert, z której wynikało, iż najkorzystniejszą ofertą jest oferta Wykonawcy: OGÓLNOPOLSKA GRUPA IT DANUTA WALCZAK 10-072 OLSZTYN UL. ARMII KRAJOWEJ 3/161.
Dnia 28.05.2021 r. działając w oparciu o art. 274 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwał ww. Wykonawcę, do złożenia - w terminie do 04.06.2021r. do godziny 9.00 – podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia; określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SWZ (rozdział XV. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych).
Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie przedłożył stosowne dokumenty, które potwierdziły spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Jednakże po dokładniejszej analizie prawnej stwierdzono iż, złożone w dniu 19 maja 2021r. przez Wykonawcę F.H.U. „HORYZONT” KRZYSZTOF LECH 38-300 GORLICE UL. 11 LISTOPADA 21 wycofanie zgody przedłużenia terminu związania ofertą nie powinno zostać uznane przez Zamawiającego. Zamawiający powinien przyjąć do badania i ponownej oceny ofert również ofertę firmy F.H.U. „HORYZONT” KRZYSZTOF LECH 38-300 GORLICE UL. 11 LISTOPADA 21, która zajęłaby pierwszą pozycję w rankingu i w konsekwencji Zamawiający powinien wezwać właśnie tę firmę w trybie art. 274 ust. 1 ustawy do złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Z powodu błędnego uznania wycofania zgody przedłużenia terminu związania ofertą Wykonawcy F.H.U. „HORYZONT” KRZYSZTOF LECH 38-300 GORLICE UL. 11 LISTOPADA 21 i błędnego stwierdzenia, iż na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp podlega ona odrzuceniu. Zamawiający błędnie poprosił innego Wykonawcę o złożenie podmiotowych środków dowodowych, które zostały złożone w terminie i potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a więc uprawniają Zamawiającego do zawarcia umowy z danym Wykonawcą.
Z uwagi na powyższe konieczne jest unieważnienie postępowania, iż jest ono obaczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206247,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328900,77 PLN
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2024 roku
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i odżywek
- Budowa i wyposażenie Centralnego PSZOK dla Związku Gmin Krajny.
- Budowa pomostu wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego w Bługowie.
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów do szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyposażenie i montaż 8 pracowni językowych w 3 szkołach podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Wyposażenie i montaż pracowni językowych dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla projektu INCONE60 Green
- Dostawa laptopów i komputerów wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektów własnych WUP Szczecin - w podziale na Części
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.