eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotów › Zakup sprzętów do kształcenia zdalnego w ramach projektów: Rozwój edukacji zdalnej w CKZiUw Złotowie oraz Rozwój edukacji zdalnej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086030 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętów do kształcenia zdalnego w ramach projektów: Rozwój edukacji zdalnej w CKZiUw Złotowie oraz Rozwój edukacji zdalnej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Złotowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570790928

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Piasta 32

1.5.2.) Miejscowość: Złotów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zlotow-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zlotow.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

zlotow.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętów do kształcenia zdalnego w ramach projektów: Rozwój edukacji zdalnej w CKZiUw Złotowie oraz Rozwój edukacji zdalnej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-001b4093-92d4-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009041/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup sprzętu do kształcenia zadalnego w ramach projektów Rozwój edukacji zdalnej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie i Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wielkopolski RegionalnyProgram Operacyjny na lata 2014 – 2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajnych w zakresie epidemii COVID-19

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026754/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORO.272.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 421898,67 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup sprzętów do kształcenia zdalnego w ramach projektu „Rozwój edukacji zdalnej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Złotowie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SWZ (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30213200-7 - Komputer tablet

32341000-5 - Mikrofony

32342100-3 - Słuchawki

38600000-1 - Przyrządy optyczne

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 182648,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup sprzętów do kształcenia zdalnego w ramach projektu Rozwój edukacji zdalnej w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SWZ (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 239250,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183415,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242802,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191399,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WILANKA SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010819923

7.3.3) Ulica: WILLIAMA HEERLEINA LINDLEYA 16

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191399,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część II postępowania jest obarczona niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zarząd Powiatu Złotowskiego uchwałą nr 136/717/2021 z dnia 13 maja 2021 roku zatwierdził wyniki postępowania i wyraził zgodę na zawarcie umowy z Wykonawcami.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza tj.: WILANKA SP. Z O.O. 02-013 WARSZAWA, UL. WILLIAMA HEERLEINA LINDLEYA 16 uchylił się od zawarcia umowy.
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę.
W dniu 19 maja 2021r. Zamawiający otrzymał od Wykonawcy F.H.U. „HORYZONT” KRZYSZTOF LECH 38-300 GORLICE UL. 11 LISTOPADA 21, wiadomość email o wycofaniu zgody przedłużenia terminu związania ofertą i przyjął je. Następnie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp stwierdził, iż jego oferta podlega odrzuceniu. W konsekwencji dokonał ponownej oceny ofert, z której wynikało, iż najkorzystniejszą ofertą jest oferta Wykonawcy: OGÓLNOPOLSKA GRUPA IT DANUTA WALCZAK 10-072 OLSZTYN UL. ARMII KRAJOWEJ 3/161.
Dnia 28.05.2021 r. działając w oparciu o art. 274 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwał ww. Wykonawcę, do złożenia - w terminie do 04.06.2021r. do godziny 9.00 – podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia; określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SWZ (rozdział XV. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych).
Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie przedłożył stosowne dokumenty, które potwierdziły spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Jednakże po dokładniejszej analizie prawnej stwierdzono iż, złożone w dniu 19 maja 2021r. przez Wykonawcę F.H.U. „HORYZONT” KRZYSZTOF LECH 38-300 GORLICE UL. 11 LISTOPADA 21 wycofanie zgody przedłużenia terminu związania ofertą nie powinno zostać uznane przez Zamawiającego. Zamawiający powinien przyjąć do badania i ponownej oceny ofert również ofertę firmy F.H.U. „HORYZONT” KRZYSZTOF LECH 38-300 GORLICE UL. 11 LISTOPADA 21, która zajęłaby pierwszą pozycję w rankingu i w konsekwencji Zamawiający powinien wezwać właśnie tę firmę w trybie art. 274 ust. 1 ustawy do złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Z powodu błędnego uznania wycofania zgody przedłużenia terminu związania ofertą Wykonawcy F.H.U. „HORYZONT” KRZYSZTOF LECH 38-300 GORLICE UL. 11 LISTOPADA 21 i błędnego stwierdzenia, iż na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp podlega ona odrzuceniu. Zamawiający błędnie poprosił innego Wykonawcę o złożenie podmiotowych środków dowodowych, które zostały złożone w terminie i potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a więc uprawniają Zamawiającego do zawarcia umowy z danym Wykonawcą.
Z uwagi na powyższe konieczne jest unieważnienie postępowania, iż jest ono obaczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego w oparciu o art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206247,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328900,77 PLN

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.