eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Rozbudowa systemu monitoringu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Mielec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085832 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa systemu monitoringu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Mielec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W MIELCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 26

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 7874123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.um.mielec.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu monitoringu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Mielec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-861a7c5f-b6e9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002066/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Rozbudowa systemu monitoringu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Mielec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056151/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 230000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu monitoringu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Mielec poprzez zakup i montaż kamer na rondach usytuowanych przy skrzyżowaniu ulic:
1) ul. Sienkiewicza z ul. Traugutta i ul. Padykułu,
2) Al. Jana Pawła II z ul. Legionów,
3) Ul. Dębickiej z obwodnicą,
4) Ul. Wolności z obwodnicą
wraz z systemem rozpoznawania tablic rejestracyjnych oraz podłączeniem do stanowisk dozoru w siedzibie Straży Miejskiej.
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie rozbudowy systemu monitoringu miejskiego miasta Mielca wraz z niezbędną infrastrukturą teletechniczną. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dokonanie niezbędnych uzgodnień, uzyskanie koniecznych zezwoleń, wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnej z obowiązującymi przepisami. Ponadto w ramach robót budowlanych należy wykonać kompleksową instalację sieci teletechnicznych na potrzeby monitoringu oraz zamontować elementy systemu w uzgodnionych z Zamawiającym lokalizacjach. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę niezbędnego do działania systemu oprogramowania wraz z licencjami, uruchomienie systemu oraz przeszkolenie minimum 1 osoby.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

32333200-8 - Kamery wideo

34970000-7 - Urządzenia monitorowania ruchu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Rozbudowa systemu monitoringu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Mielec do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 08.06.2021r. do godz. 10:00 wpłynęły trzy oferty. Oferta z najniższą ceną została złożona na kwotę 473 550,00 zł brutto. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę 282 900,00 zł brutto.
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W prowadzonym postępowaniu cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473550 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 559650 PLN

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.