Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00033460/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
- 2021/BZP 00086390/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-17
- 2021/BZP 00086471/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-17
- 2021/BZP 00085777/02 - Wynik z dnia 2021-06-17
- 2021/BZP 00085777/03 - Wynik z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085777 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowo-budowlane w Przedszkolu Nr 5 przy Ulicy Mieszka I 5 w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158194710
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-16631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowo-budowlane w Przedszkolu Nr 5 przy Ulicy Mieszka I 5 w Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92590096-9dc0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033460/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace remontowo-budowlane w Przedszkolu Nr 5 obejmujące swym zakresem - Izolacje fundamentów, remont pomieszczeń magazynowych, remont dwóch sal zajęć, remont schodów zewnętrznych, wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z wewnętrzną instalacją hydrantową w Przedszkolu Nr 5 przy Ulicy Mieszka I 5 w Stalowej Woli.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Izolacja fundamentów przedszkola
a) Demontaże istniejących chodników
b) Uzupełnianie ubytków w fundamentach, zamurowywanie okien zsypowych
c) Przygotowanie powierzchni pod uszczelnienia w technologii Remmers lub równoważnej
d) Wykonanie warstw szczepnych preparatami Remmers lub równoważnymi
e) Wykonanie izolacji powierzchniowej w technologii Remmers lub innej równoważnej masą uszczelniającą
f) Izolacja styropianem styrodur XPS 10cm
g) Montaż maty drenującej
h) Montaż geowłókniny
i) Zasypanie i przywrócenie do stanu pierwotnego
2) Remont pomieszczeń magazynowych - w zakresie tynków i malowania ścian, wymiana podłogi w gabinecie dyrektora
a) Odbijanie tynków celem osuszenia ścian w trzech pomieszczeniach Nr 6;5;4
b) Gruntowanie ścian, wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych
c) Wykonywanie tynków
d) Malowanie pomieszczeń
e) Demontaż podłogi z klepki drewnianej, ułożenie podłogi z paneli podłogowych
3) Malowanie i odgrzybianie dwóch sal dydaktycznych Sala Nr 2 Sala Nr 3
a) Malowanie sal wraz z wykonaniem gładzi gipsowych
b) Cyklinowanie i lakierowanie parkietu w Sali Nr 3
4) Wykonanie przyłącza wodociągowego do budynku do celów ppoż. wraz
z wewnętrzną instalacją hydrantową
a) Roboty demontażowe
b) Roboty instalacyjne w zakresie instalacji wodociągowych
c) Wykonanie nowego przyłącza wodociągowego
d) Wykonanie nowej instalacji ppoż
e) Próby i badania bakteriologiczne
f) Odtworzenia
5) Remont schodów zewnętrznych
a) Demontaże okładzin na stopniach oraz podstopnicach
b) Przygotowywanie powierzchni
c) Wykonanie nowych okładzin z granitu płomieniowanego gr. 3cm
na stopnicach i podstopnicach
d) Czyszczenie powierzchni spocznika
e) Impregnacja kamienia
f) Izolowanie ścian bocznych schodów
g) Wykonanie okładzin płytami granitowymi gładkimi gr min. 1,6 cm
h) Remont filarów w tym: (wykonanie nowej podstawy czyszczenie, impregnacja malowanie)
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168858,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245976,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo -Handlowe SMART Sławomir Taracha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180991710
7.3.3) Ulica: Dąbrowa Rzeczycka 168;
7.3.4) Miejscowość: Radomyśl nad Sanem
7.3.5) Kod pocztowy: 37-455
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe SMART Sławomir Taracha
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe SMART Sławomir Taracha
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245976,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa specjalistycznego sprzętu AGD na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Przemysłowej bocznej w Stalowej Woli
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli
- Opracowanie dokumentacji budowlanej projektowo-kosztorysowej modernizacji i zmiany układu funkcjonalnego kamienicy tzw. Górki - na potrzeby utworzenia Muzeum Kierownictwa Dywersji Armii Krajowej
- Sukcesywna dostawa mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- "Zakup, dostawa artykułów ogrodniczych oraz nawozów i środków ochrony roślin"
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.