eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebownisko › Budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury sprzyjającej aktywności społecznej i integracji mieszkańców w miejscowości Jasionka i Trzebownisko.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-17


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085642 z dnia 2021-06-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury sprzyjającej aktywności społecznej i integracji mieszkańców w miejscowości Jasionka i Trzebownisko.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebownisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582157

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebownisko 976

1.5.2.) Miejscowość: Trzebownisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-001

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 177713700

1.5.8.) Numer faksu: 177713719

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@trzebownisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzebownisko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/trzebownisko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury sprzyjającej aktywności społecznej i integracji mieszkańców w miejscowości Jasionka i Trzebownisko.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0277fa03-a97f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000857/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa wiaty w Trzebownisku i małej architektury w Jasionce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014- 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044420/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.271.1.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 268679,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury sprzyjającej aktywności społecznej i integracji mieszkańców w miejscowości Jasionka i Trzebownisko.
Budowa wiaty plenerowej na działce nr 587/4 w Trzebownisku oraz budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym na działce nr 1699/45 w miejscowości Jasionka
W ramach zadania pn.: Budowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury sprzyjającej aktywności społecznej i integracji mieszkańców

2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3. Zakres zamówienia obejmuje:
Budowa wiaty plenerowej w Trzebownisku
1) Przygotowanie zgłoszenia do nadzoru budowlanego o rozpoczęciu robót budowlanych
2) Prace geodezyjne- wytyczenie wiaty oraz nawierzchni utwardzonych itp.
3) Budowa wiaty plenerowej o konstrukcji drewnianej o wym. 11,0x7,8m dach pokrycie dachówką bitumiczną
4) Wykonanie instalacji elektrycznej
5) Dostarczenie i montaż rampy podjazdowej składanej
6) Wykonanie nawierzchni i dojść z kostki brukowej bez faz o gr. 6cm obrzeża betonowe gr 8cm pow. 176,4m2.
7) Wykonanie instalacji monitoringu, kamery- 4 szt, rejestrator
8) Wykonanie ławki we wiacie na ścianie północnej
9) Zasadzenie bardzo niskich krzewów- 20 szt. wraz z rozłożeniem agrowłówkiny
10) Przycinanie istniejących drzew wysokich – 4 sztuki
11) Wyrównanie terenu, zasianie trawy-500m2
12) Roboty towarzyszące w tym też uprzątnięcie terenu objętego robotami,
13) Inwentaryzacja powykonawcza, dokumentacja powykonawcza- aktualizacji map
14) Przygotowanie zawiadomienia, wraz z załącznikami, do nadzoru budowlanego o zakończeniu robót o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do użytkowania obiektu budowlanego
(m.in. oświadczenia kierownika budowy, protokoły prób i sprawdzeń instalacji elektrycznej, dokumentacja geodezyjna oraz informacja o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe)
Budowa elementów małej architektury w Jasionce
1) Prace geodezyjne- wytyczenie elementów małej architektury oraz nawierzchni utwardzonych itp.
2) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej bez faz gr. 6cm pod altanę – pow. 26m2
3) Budowa altany drewnianej ośmiokątnej
4) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku o gr 20 cm pod zjazd linowy
5) Dostarczenie i montaż – zjazd linowy
6) Dostarczenie i montaż modułów edukacyjno- rozwojowych dla osób niepełnosprawnych- 5 sztuk
7) Utwardzenie terenu z kostki brukowej bez faz – dojście do altany, kostka pod modułami edukacyjno-rozwojowymi dla niepełnosprawnych pow.66,901m2
8) Przestawienie stojaka na rowery i kosza na śmieci
9) Wyrównanie terenu, zasianie trawy – 200m2
10) Roboty towarzyszące w tym też uprzątnięcie terenu objętego robotami,
11) Inwentaryzacja powykonawcza, dokumentacja powykonawcza- aktualizacji map
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia w postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928210-3 - Wiaty drewniane

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa MARPIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170366033

7.3.4) Miejscowość: Stobierna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-002

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.