Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00250161/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00260723/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
- 2022/BZP 00072879/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-02
- 2022/BZP 00072904/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-02
- 2021/BZP 00327797/01 - Wynik z dnia 2021-12-22
- 2022/BZP 00046443/01 - Wynik z dnia 2022-02-04
- 2022/BZP 00059824/01 - Wynik z dnia 2022-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Augustowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Długoterminowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 791006056
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: I Pułku Ułanów Krechowieckich
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzzod@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzod.augustow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.spzzod.st.wrotapodlasia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Augustowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6cefb12-37e1-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1. „ Wspólne działanie przeciwko transgranicznym zagrożeniom dla zdrowia” LT-PL-5R-3652.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250161/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materace przeciwodleżynowe - 6 sztuk4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zintegrowany system do higieny ciała - 2 sztuki4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3400 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Waga do podnośnika transportowego - 1 sztuka4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1200 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Macerator - 1 sztuka4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt na czystą i brudną bieliznę - 2 sztuki4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skaner laserowy ze sterownikami - 1 sztuka4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 16000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Laptop - 3 sztuki, drukarki laserowe - 3 sztuki4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble do dyżurki4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 17000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mikrofalówka - 1 sztuka, Czajnik - 1 sztuka4.5.3.) Główny kod CPV: 39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
4.5.5.) Wartość części: 500 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poduszki - 6 sztuk4.5.3.) Główny kod CPV: 39516120-9 - Poduszki
4.5.5.) Wartość części: 300 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sonda prysznicowa ( laser ) - 1 sztuka, okulary do lasera - 1 sztuka4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lodówki małe zabiegowe - 2 sztuki, lodówka socjalny - 1 sztuka, lodówka na odpady medyczne - 2 sztuki4.5.3.) Główny kod CPV: 39711110-3 - Chłodziarkozamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- Dostawa materiałów dezynfekcyjnych i artykułów do sterylizacji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- "Termomodernizacja ściany szczytowej oraz od podwórka w budynku przy ul. 3 Maja 25 w Augustowie"
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa Artroskopu
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (I)
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- ZP/CZD/072/24 Dostawa zestawów do wentylacji domowej
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.