Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043836/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00053195/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085526 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejących boisk, budowy szatni kontenerowej z przyłączami mediów, budowy oświetlenia terenu i boiska na os. Wschód
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 15a
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 262 15 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@wagrowiec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wagrowiec.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa istniejących boisk, budowy szatni kontenerowej z przyłączami mediów, budowy oświetlenia terenu i boiska na os. Wschód2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfaa0d0f-a8e4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005605/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja terenów sportowych przy ulicy Stanisława Mikołajczyka w Wągrowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043836/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IMK.271.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1582559,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana – Przebudowa istniejących boisk, budowy szatni kontenerowej z przyłączami mediów, budowy oświetlenia terenu i boiska na terenie działek o nr ewidencyjnym 1786/66, 1786/14 w ramach realizacji zadania pn. „Modernizacja terenów sportowych przy ulicy Stanisława Mikołajczyka w Wągrowcu”.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) budowę szatni kontenerowej z przyłączami mediów,
2) budowę oświetlenia terenu i boiska,
3) budowę bieżni sportowej,
4) budowę placu do gry w bule,
5) budowę boiska do piłki siatkowej,
6) budowę mini boiska do koszykówki,
7) budowę nawierzchni z trawy syntetycznej oraz piłkochwytów na istniejącym boisku do piłki nożnej,
8) budowę nawierzchni utwardzonych (chodniki, dojazd, place),
9) dostawę i montaż elementów małej architektury i rekreacyjnych (stół do ping-ponga, stół piłkarzyki, stoły do gry w szachy, mikroscena-podest),
10) wykonanie prac demontażowych istniejących urządzeń – wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania i utylizacji tych urządzeń we wlanym zakresie
11) wykonanie niezbędnej wycinki istniejących krzewów,
12) zagospodarowanie terenu zieleni,
13) pielęgnację zieleni przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót,
14) udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres równy okresowi rękojmi, który Wykonawca określi w formularzu ofertowym. Okres udzielonej gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. Zamawiający wymaga podania terminu w pełnych miesiącach, przy czym termin ten nie może być krótszy niż 48 miesięcy. Z wskazanego w ofercie okresu gwarancji wyłączona jest zieleń, na którą Wykonawca udziela gwarancji określonej w pkt. 13,
15) udzielenie rękojmi na okres równy udzielonej gwarancji,
• Dostarczone i zamontowane urządzenia powinny posiadać aktualny certyfikat bezpieczeństwa wydany przez akredytowaną jednostkę, napisany w języku polskim, kartę techniczną urządzenia, kartę katalogową z rysunkami proponowanego urządzenia (rzuty) oraz wymiarami (wysokość upadkowa, strefy bezpieczeństwa).
• Nie akceptuje się certyfikatów wydanych na poszczególne elementy urządzeń, tylko na całość urządzenia.
• Gwarancja (okres zgodnie z umową) potwierdzona przez producenta lub jego przedstawiciela, minimum 3 letnia.
• Sprzęt powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinien być zgodny
z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny.
• Sprzęt powinien być rozmieszczony w sposób umożliwiający zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1273788,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1992600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1273788,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH COLD POINT Wincenty Klappa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7780042643
7.3.3) Ulica: Morszyńska 9
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-464
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1273788,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 134 dni
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 Wągrowcu
- Świadczenie usług cateringowych dla publicznych szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Wągrowiec w okresie od 2 września do 31 grudnia 2024 roku
- Remont drogi powiatowej nr 1595P odc. Międzylesie - Dąbrowa
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja bazy oświatowej SP w Siedlisku oraz SP nr 1 w Trzciance
- Zaprojektowanie i budowa skateparku przy ul. Mucharskiego w Lubartowie
- Modernizacja i doposażenie boiska w Dzietrznikach
- Rozwój infrastruktury turystyczno- sportowej na terenie Gminy Rypin
- Budowa ścianki wspinaczkowej na terenie rekreacyjnym przy ul. Mocko w Skoczowie w ramach zadania "Budowa ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej w Skoczowie przy ul. Ks. J. E. Mocko - etap III"
- Przebudowa boiska sportowego w Dobryninie (budowa kompleksu l.a. bieżnia okrężna 3-torowa o dł. 333,33 m z bieżnią prostą 4-torową o dł. 100 m i budowa toru rowerowego).
więcej: Obiekty rekreacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.