eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotów › Modernizacja instalacji wentylacji i klimatyzacji, pomieszczeń bloku operacyjnego Szpitala Powiatowego im. A. Sokołowskiego w Złotowie, w formule zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji wentylacji i klimatyzacji, pomieszczeń bloku operacyjnego Szpitala Powiatowego im. A. Sokołowskiego w Złotowie, w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 28

1.5.2.) Miejscowość: Złotów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.zlotow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.zlotow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zlotow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji wentylacji i klimatyzacji, pomieszczeń bloku operacyjnego Szpitala Powiatowego im. A. Sokołowskiego w Złotowie, w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25ff49ef-931f-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00029803

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji i obejmuje m.in.:
Etap I –„prace projektowe”. Inwentaryzacja stanu istniejącego wraz z oceną sprawności, stanu przydatności poszczególnych jej elementów (przy czym decyzja co do pozostawienia niektórych z elementów systemu będzie należała do Zamawiającego), wykonanie wszystkich koniecznych prac projektowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym, z programem funkcjonalno-użytkowym, SWZ oraz uzyskanie niezbędnych decyzji i opinii, a w szczególności:
a) inwentaryzacja szczegółowa stanu istniejącego wraz oceną stanu technicznego i przydatności jej elementów do powtórnego wykorzystania
b) wykonanie wielobranżowej kompletnej dokumentacji projektowej,
c) wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu
d) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
Zakres prac projektowych ma objąć również:
a) wymianę instalacji wody lodowej,
b) montaż zdemontowanych jednostek (centrali wentylacyjnej nawiewnej oraz wywiewnej) w budynku kuchni jako układu wentylacji mechanicznej pomieszczeń pomimo, że obowiązkiem Wykonawcy nie będzie ich wykonanie a jedynie opracowanie dokumentacji (nie wyceniać robót, które należy wykonać na podstawie tej dokumentacji gdyż będą to inne postępowania ogłaszane w późniejszym terminie).

Etap II - wykonanie robót budowlanych branży budowlanej, instalacji sanitarnych
i elektrycznych oraz montaż dostarczonych urządzeń

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

71321400-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie wentylacji

42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy PPU SEZUP Clima Sp. z o.o. ul. Długosza 25 64-920 Piła, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
Na podstawie art. 226 ust. 6 ustawy Pzp, z uwagi na niezgodność z art. 68 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
Przyczyną odrzucenia oferty Wykonawcy PPU SEZUP Clima Sp. z o.o. jest niezastosowanie wymagań Zamawiającego co do sposobu przekazania oferty, dotyczących aspektów technicznych składania oferty przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wykonawca złożył ofertę poprzez zakładkę „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, w konsekwencji nie doszło do zaszyfrowania oferty przez system, co umożliwiło Zamawiającemu zapoznanie się z zawartością oferty przed upływem terminu na składanie ofert.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 583020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583020,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.