eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowalewo Pomorskie › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.02.2023r. do 31.12.2025r.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.02.2023r. do 31.12.2025r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALEWO POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 13

1.5.2.) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: (56) 684-10-24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kowalewopomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kowalewopomorskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9eaf6965-9253-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.02.2023r. do 31.12.2025r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9eaf6965-9253-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026926

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Fn. 271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 353317,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.02.2023r. do 31.12.2025r.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Bieżącą obsługę bankową polegającą na:
1) otwarciu i prowadzeniu w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Prawo bankowe (Dz.U. z 2022r., poz. 2324 ze zm.) rachunków bieżących i rachunków pomocniczych w złotych polskich dla budżetu Gminy oraz gminnych jednostek organizacyjnych,
2) realizacji przelewów z rachunków zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych na konta w innych bankach drogą elektroniczną i papierową,
3) realizacji przelewów z rachunków zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych na konta w banku obsługującym drogą elektroniczną i papierową,
4) realizacji przelewów natychmiastowych z rachunków zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych na konta w innych bankach drogą elektroniczną i papierową,
5) przyjmowaniu wpłat gotówkowych własnych i od osób trzecich na wszystkie rachunki bankowe zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w placówkach banku lub punkcie kasowym,
6) dokonywaniu wypłat gotówkowych z rachunku bankowego zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w placówkach banku lub punkcie kasowym - w tym realizacja czeków gotówkowych i list wypłat,
7) oprocentowaniu środków zgromadzonych na rachunkach bankowych według stałej stopy procentowej,
8) przyjmowaniu wolnych środków pieniężnych na lokaty krótkoterminowe,
9) zapewnieniu dostępu do bankowości elektronicznej dla zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w niezbędnej ilości dostosowanej do potrzeb w zakresie umożliwiającym:
- dostęp do usług w każdym dniu roboczym w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kowalewie Pomorskim,
- dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym,
- dokonywanie przelewów bankowych w danym dniu roboczym na rachunek odbiorcy,
- generowanie wyciągów bankowych,
- wykonywanie raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich wydrukowania,
- sporządzanie historii rachunku,
- przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu,
- system musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego,
10) sporządzaniu wyciągów bankowych w formie elektronicznej,
11) potwierdzaniu stanu salda na każde żądanie,
12) wydawaniu blankietów czeków gotówkowych,
13) wydawaniu na wniosek zamawiającego opinii bankowych oraz zaświadczeń związanych z obsługą zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych,
14) otwieraniu nowych rachunków bankowych na pisemny wniosek zamawiającego,
15) zamykaniu rachunków bankowych na pisemny wniosek zamawiającego,
16) dokonywaniu „zerowania” rachunków bankowych zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych zgodnie z dyspozycjami,
17) zmianie kart wzorów podpisów według potrzeb zamawiającego,
18) udzieleniu zamawiającemu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym prowadzonym dla budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie do wysokości określonej w uchwale Rady Miejskiej w Kowalewie Pomorskim w sprawie budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie na pokrycie przejściowego deficytu budżetu. Od kwoty wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym wykonawca będzie pobierał odsetki w oparciu o stawkę WIBOR 1M +/- marża. Bank nie będzie pobierał żadnych innych prowizji i opłat. Prawnym zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kowalewo Pomorskie i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.02.2023r. do 31.12.2025r.” Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia do dnia 01.02.2023r. i prowadzenia do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy placówki bankowej lub punktu kasowego na terenie położonym w granicy administracyjnej miasta Kowalewo Pomorskie, dostępnym komunikacyjnie miejscu, które będą czynne w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kowalewie Pomorskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66112000-8 - Usługi depozytowe

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374261,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374261,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374261,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Kowalewie Pomorskim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8780004577

7.3.3) Ulica: 1 Stycznia 14

7.3.4) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 87-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374261,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.