Og³oszenie z dnia 2021-06-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00133939/01 - Wynik z dnia 2021-08-02
Og³oszenie nr 2021/BZP 00085443 z dnia 2021-06-16 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. „Remont budynku mieszkalnego po³o¿onego w m. Koz³owo, ul. Nidzicka 11”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KRAJOWY O¦RODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: ODDZIA£ TERENOWY W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza G³owackiego 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-448
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Pañstwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
gospodarowanie nieruchomo¶ciami Skarbu Pañstwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. „Remont budynku mieszkalnego po³o¿onego w m. Koz³owo, ul. Nidzicka 11”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-264d0cc9-ce93-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00085443
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007295/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.69 Nadzór inwestorski nad remontem lokali po³o¿onych w msc. Koz³owo 11/2 i 11/4, gm. Nidzica
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://kowr.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegó³owe informacje znajduj± siê w Rozdziale XVIII SWZ - https://kowr.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe informacje znajduj± siê w Rozdziale XVIII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z rozdzia³em XX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdzia³em XX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OLS.WOP.260.30.2021.BM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 591919,15 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 7817,77 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pe³nienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. „Remont budynku mieszkalnego po³o¿onego w m. Koz³owo, ul. Nidzicka 11”.
2. W ramach pe³nienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oferent zobowi±zany bêdzie do wykonania pe³nego zakresu czynno¶ci okre¶lonych w przepisach ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy w tym w szczególno¶ci:
1) Reprezentowanie zamawiaj±cego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno¶ci realizacji robót z dokumentacj± projektow±, przedmiarami robót, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych, obowi±zuj±cymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;
2) Informowanie zamawiaj±cego o zagro¿eniach w realizacji zadania, wystêpuj±cych odstêpstwach jako¶ciowych, odstêpstwach co do sposobu wykonania zadania;
3) Sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót, wbudowywanych materia³ów budowlanych, a w szczególno¶ci zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych niezgodnych ze specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych, wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
4) Sprawdzenie i odbiory robót budowlanych ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych oraz uczestniczenie w odbiorach technicznych;
5) Kontrola prawid³owo¶ci prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzaj±cych wszystkie okoliczno¶ci maj±ce znaczenie dla oceny w³a¶ciwego wykonania robót;
6) Sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów za³±czonych do rozliczenia robót, dokonywanie rozliczeñ merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu zamawiaj±cego, a tak¿e pe³ne rozliczenie finansowe realizowanego zadania;
7) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkañ zwo³anych przez zamawiaj±cego i ich protoko³owanie.
3. Roboty budowlane obejmuj±:
1) remont po³aci dachowej wraz z utylizacj± eternitu;
2) ocieplenie budynku oraz wykonanie opaski betonowej;
3) remont lokali nr 2 i 4 w zakresie prac instalacji: elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych i C.O. oraz robót wykoñczeniowych;
4) monta¿ dwóch zbiorników na nieczysto¶ci ciek³e o poj. 5 m³ wraz z przy³±czami kanalizacyjnymi.
Szczegó³owy zakres robót remontowych okre¶lony zosta³ w projekcie budowlanym autorstwa: DESTIM Piotr Bogacz z siedzib± w Sz±bruku przy ul. Poziomkowej 2 oraz projektach bran¿owych, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i przedmiarze robót w formacie PRD, które stanowi± za³±cznik Nr 6 do SWZ.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto równie¿ w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±cznik Nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³uw postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e spe³nia minimalne warunki dotycz±ce:
1) do¶wiadczenia wykonawcy - zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, do przeprowadzenia których wymagane by³o zg³oszenie lub pozwolenie na przeprowadzenie robót, okre¶lone
w Prawie budowlanym.
Ocena na podstawie z³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów na zasadzie spe³nia/nie spe³nia). Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie dokumentu, o którym mowa w rozdziale V ust. 5 pkt 1 SWZ.
2) Kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia - zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e na czas realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ osob± o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbêdnych do wykonania zamówienia tj.:
a) inspektorem nadzoru posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) oraz do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu co najmniej
1 us³ugi, polegaj±cej na pe³nieniu funkcji inspektora nadzoru w ww. bran¿y;
b) inspektorem nadzoru posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ sanitarnych (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane);
c) inspektorem nadzoru posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych
(w rozumieniu ustawy Prawo budowlane).
Ww. osoby (zgodnie z przepisami ustawy o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa) musz± byæ wpisane na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz posiadaæ aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej za szkody, które mog± wynikn±æ w zwi±zku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce uprawnienia wydane obywatelom pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, wówczas wykonawca na w³asny koszt zapewni t³umacza jêzyka polskiego, który zapewni sta³e i bieg³e t³umaczenie w kontaktach pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, a tak¿e zapewni t³umaczenie na bie¿±co wszystkich dokumentów zwi±zanych z realizacj± przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcê, jak i dostarczonych przez Zamawiaj±cego. Wykonawca zatrudniaj±c t³umacza winien wzi±æ pod uwagê, i¿ z uwagi na z³o¿ony zakres przedmiotu zamówienia t³umacz ten winien byæ bieg³ym w t³umaczeniu zagadnieñ technicznych, ekonomicznych i prawnych.
Ocena na podstawie z³o¿onych o¶wiadczeñ i dokumentów na zasadzie spe³nia/nie spe³nia). Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie dokumentu, o którym mowa w rozdziale V ust. 5 pkt 2 SWZ
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz us³ug wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy - na potwierdzenie spe³niania przez wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 6 pkt 1 SWZ. Wzór wykazu wykonanych us³ug stanowi za³±cznik Nr 3 do SWZ;
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za pe³nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - na potwierdzenie spe³niania przez wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 6 pkt 2 SWZ. Wzór wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi za³±cznik Nr 4 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Nie dotyczy6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 12 PPU, które stanowi± odpowiednio za³±cznik Nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-24 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-24 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-23
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Do oferty nale¿y do³±czyæ: 1) O¶wiadczenie (wykonawcy / wykonawców wspólnie ubiegaj±cychsiê o udzielenie zamówienia) o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu, które stanowi za³±cznik Nr 2 do SWZ, 2) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do
z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik, 3) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do
reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, 4) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji
niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek
dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³
niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby
2021-06-16 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa jednorazowa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie
- ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na odbiorze, transporcie i usuwaniu odpadów pochodzenia zwierzêcego z jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie(.....)
- Dostawa paneli fotowoltaicznych wraz z monta¿em na potrzeby RDW w Elbl±gu oraz OD w Pieniê¿nie, w podziale na 2 czê¶ci
- ¦wiadczenie us³ug badania osób zatrzymanych w jednostkach Policji garnizonu warmiñsko-mazurskiego (18 zadañ czê¶ciowych)
- Dostawa laboratoryjnego miernika (pHmetr) z akcesoriami i roztworami do jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmiñsko-mazurskiego w Olsztynie.
- BO(2024) Remont chodnika przy ul. Marii Zientary - Malewskiej - od ul. Paderewskiego do ul. Moniuszki
wiêcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pe³nienie wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa ¿³obka miejskiego w Ole¶nicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
- Us³uga pe³nienia nadzoru inwestorskiego z kontrol± rozliczenia budowy dla zadania pn.: Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg ¶ródpolnych wsi Królewo i Krasno³êka ...
- Modernizacja Oczyszczalni ¦cieków Typu AquaPrim-SRB w Jeziorach Dolnych na terenie Gminy Brody
- U³o¿enie ¶wiat³owodów w istniej±cej kanalizacji teletechnicznej - kontynuacja (lokalizacja Warszawa, ul. Powsiñska)
- Pe³nienie nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania "Budowa boiska pi³karskiego z zapleczem - Zespó³ Obiektów Sportowych Górne w Pile
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.