eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Całodobowe usługi nadzoru 66 nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław w formie monitoringu elektronicznego przy użyciu Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085265 z dnia 2021-06-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Całodobowe usługi nadzoru 66 nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław w formie monitoringu elektronicznego przy użyciu Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020610504

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Namysłowska 8

1.11.4.) Miejscowość: Wrocław

1.11.5.) Kod pocztowy: 50-304

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.wm.wroc.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodobowe usługi nadzoru 66 nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław w formie monitoringu elektronicznego przy użyciu Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe687684-ce95-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za
pośrednictwem platformy przetargowej pod adresem
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w
celu korzystania z Platformy: a. Specyfikacja połączenia Komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.:
https://wmwroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Do połączenia używany jest szyfrowany
protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL.Certyfikat SSL zapewniapoufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca
posiadający konto na Platformie Przetargowej Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.: ma dostęp do
możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie
pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. Wymagania
techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Wrocławskie
Mieszkania Sp.zo.o.: Dopuszczalne przeglądarki internetowe:• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9,
InternetExplorer10, Internet Explorer 11,• Google Chrome 31• Mozilla Firefox 26• Opera
18Pozostałewymaganiatechniczne:•dostęp do sieci Internet• obsługa przez przeglądarkę
protokołu XMLHttpRequest - ajax•włączona obsługa JavaScript• zalecana szybkość łącza
internetowego
powyżej500 KB/s•zainstalowany AcrobatReader• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java -
Java SERuntimeEnvironment 6 Update 24lub nowszy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z postanowieniami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/38/2021/G

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: usługa.
2. Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi nadzoru 66 nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław w formie monitoringu elektronicznego przy użyciu Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) oraz naprawy i konserwacji tych systemów.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu, 50800000-3 -Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji.
4. Realizowanie usługi nadzoru w obiektach chronionych polegać będzie w szczególności na:
1) Dostarczeniu i zamontowaniu urządzeń do monitoringu tj. Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) dostosowanych do wymagań Zamawiającego wynikających z uwarunkowań technicznych obiektów chronionych. Zainstalowane przez Wykonawcę urządzenia do monitoringu przez cały czas realizacji usługi pozostają własnością Wykonawcy. Zamawiający nie stawia wymagań co do niezbędnych rozwiązań technicznych i sprzętowych oraz liczby urządzeń koniecznych do zamontowania w obiekcie chronionym. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało zainstalowanie takiego systemu alarmowego zdalnej ochrony, dostosowanego do uwarunkowań technicznych obiektów chronionych, który nie dopuści do samowolnego zajęcia nieruchomości przez osoby postronne .
2) oznaczeniu obiektów chronionych emblematami informującymi o ochronie;
3) całodobowym monitorowaniu zainstalowanego w obiekcie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) polegającego na:
a) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w urządzeniach elektronicznych i systemach alarmowych i niezwłocznym przekazywaniu ich Zamawiającemu oraz w razie potrzeby odpowiednim służbom publicznym, w przypadku stwierdzenia szkody lub wtargnięcia osób niepowołanych.
b) działaniu mającym na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, przeciwdziałaniu powstania szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczeniu do zajęcia obiektów chronionych przez osoby postronne;
4) całodobowym utrzymywaniu w gotowości do natychmiastowego wyjazdu grupy interwencyjnej po otrzymaniu sygnału o włamaniu lub napadzie lub w przypadku telefonicznego wezwania Zamawiającego.
5) dokonywaniu, wg potrzeb Zamawiającego, konserwacji i serwisu urządzeń systemu SSWiN.
5. Zamówienie będzie realizowane przez Wykonawcę sukcesywnie w rejonach: C, D, E, J, K, L, M, N na nieruchomościach wskazanych w zleceniu przez Zamawiającego, w zależności od konieczności objęcia ich usługą całodobowego nadzoru.
6. Przewidywana szacunkowa maksymalna liczba nieruchomości objętych usługą całodobowego nadzoru w formie monitoringu nie może przekroczyć w trakcie obowiązywania umowy 66.
7. Zamawiający przewiduje w przypadku 57 obiektów, z maksymalnej liczby nieruchomości, konieczność dostarczenia i zamontowania przez Wykonawcę akumulatorów na potrzeby zasilania systemu monitorującego.
8. Usługa całodobowego nadzoru w formie monitoringu elektronicznego będzie realizowana przez Wykonawcę sukcesywnie na nieruchomościach wskazanych w zleceniu przez Zamawiającego, w zależności od konieczności objęcia ich usługą całodobowego nadzoru. Zamawiający przewiduje, że ochrona w formie monitoringu elektronicznego będzie zlecana w nieruchomościach wyłączonych z eksploatacji, po ich całkowitym wysiedleniu zgodnie z Zarządzeniem nr 3910/20 Prezydenta Wrocławia z dnia 14 października 2020 r. w sprawie ustalenia planu wykwaterowań z budynków na lata 2020-2021r.
9. Zakres obowiązków stron i opis przedmiotu zamówienia został ujęty w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ.
10. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji zmotoryzowanych grup interwencyjnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
Uwaga:
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa powyżej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia za pośrednictwem platformy przetargowej https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

1) koncesji uprawniającej do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

OŚWIADCZENIA SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ

1. Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór załączniki do SWZ). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego w SWZ podmiotowe środki dowodowe.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 powyżej, składa odrębnie i podpisuje każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 powyżej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). W takim
przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka
korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.2.W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie z art. 125 ust. 1ustawy Pzp o
niepodleganiu wykluczeniu, składa odrębnie i podpisuje każdy spośród wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych
wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z
zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin,
na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Namysłowskiej 8, 50-304 Wrocław,
tel.71 323 57 00, adres strony internetowej: www.wm.wroc.pl reprezentujące na podstawie
pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia Nr31/I/Z/19 z dnia 12 września 2019 r. Gminę Wrocław,
Plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław. 2. Wykonawca dołącza do oferty:1) Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór załącznik do SWZ) w zakresie wskazanym w
SWZ. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, lub podpisem osobistym. Oświadczenia składają odrębnie wykonawca, każdy z
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2) Pełnomocnictwo (jeżeli
dotyczy) Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. W przypadku gdy
pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci
papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub
podpisem osobistym przez mocodawcę lub notariusza.3) Oświadczenie wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli
dotyczy)Oświadczenie przekazuje się (na formularzu oferty) w postaci elektronicznej i opatruje
się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. W
przypadku gdy oświadczenie zostanie sporządzone przez Wykonawcę (nie na formularzu oferty,
lecz na odrębnym przygotowanym przez wykonawcę wzorze) jako dokument w postaci
papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub
podpisem osobistym przez wykonawcę lub wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia lub notariusza.4) Formularz oferty (załączniki do SWZ) musi być złożone przez
wykonawcę w formie elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, lub podpisem osobistym, 5) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, wrazz przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że
zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec
informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp. W celu utrzymania w poufności tych
informacji, Wykonawca przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
Uzasadnienie zastrzeżenia i rodzaje informacji przekazuje się (na formularzu oferty).
2021-06-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.