eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu w ramach projektu pn.: "Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu."



Ogłoszenie z dnia 2021-06-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084698 z dnia 2021-06-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu w ramach projektu pn.: "Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48324941274, +48324941267

1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu w ramach projektu pn.: "Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f128a593-b251-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004440/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dodatkowe wyposażenie -Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), Działanie 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie 10.3.1 Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – ZIT.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054197/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.49.2021.KW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18601,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ulicy Westerplatte 4 w Zawierciu w ramach projektu pn.: „Modernizacja budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu”, tj.:
 Wieszak na ubrania wolnostojący – 1 szt. Wieszak na ubrania mocowany do ściany – 4 szt. Kosz na śmieci (inspirowany zagniecionym papierem) – 5 szt.  Zasłony na tunel – 26 kpl. (52 szt.) Dozownik mydła – 5 szt.  Podajnik ręczników papierowych – 5 szt.  Lustro – 5 szt.  Uchwyt ze szczotką do wc – 5 szt.Pojemnik na papier toaletowy – 5 szt.  Kosz na śmieci poj. min 14 l – 5 szt. Kosz na śmieci poj. min 19 l – 5 szt.  Filiżanki do kawy ze spodkiem – 44 szt. Szklanki poj. min 250 ml – 44 szt.  Talerzyki deserowe – 44 szt.  Łyżeczki do herbaty – 44 szt.  Dzbanek do wody poj. min. 1 l – 6 szt.Dzbanek do kawy poj. min 1 l – 6 szt.Tablica magnetyczna – 1 szt. Oferowane wyposażenie musi być dostarczone i zamontowane w budynku przy ul. Westerplatte 4 w Zawierciu.Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 1A do SWZ.2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Dostawa obejmuje: a) Transport wraz z wniesieniem i ustawieniem wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Użytkownikiem budynku, b) Sprzątanie pomieszczeń po dostawie, w tym również naprawienia ewentualnych szkód powstałych w wyniku wnoszenia i montażu wyposażenia. c) Wymagany okres gwarancji: minimum 24 miesiące liczone od dnia podpisania protokołu odbioru przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. d) Wykonanie szczegółowych pomiarów, celem dostosowania prawidłowego rozmiaru dostarczonego wyposażenia. Wykonawca dokona uzgodnień z Zamawiającym w zakresie kolorystyki i materiałów dostarczonego wyposażenia. W tym celu Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawi Zamawiającemu próbki materiałów (w szczególności przedstawi próbki zasłon). e) Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ustawy Pzp. f) Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne

30195913-5 - Sztalugi flipchart

38622000-1 - Lustra

39136000-4 - Wieszaki na odzież

39221100-8 - Zastawa kuchenna

39221120-4 - Filiżanki i szklanki

39221210-2 - Talerze

39223100-2 - Łyżki

39224340-3 - Kosze

39515100-6 - Zasłony

44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18115,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24139,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18115,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaułek Dizajnu Marta Szlapa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272758317

7.3.3) Ulica: ul. Gliwicka 218E

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-860

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18115,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

2021-06-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.