eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olesno › Dostawa kruszywa wraz z jego zabudową w ramach utrzymania przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Olesno.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa wraz z jego zabudową w ramach utrzymania przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Olesno.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO OLESNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150026500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gorzowska 74

1.5.2.) Miejscowość: Olesno

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 343582204

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olesno@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olesno.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://olesno.katowice.lasy.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa wraz z jego zabudową w ramach utrzymania przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Olesno.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d38edb23-8a64-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052834/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszywa wraz z jego zabudową w ramach utrzymania przejezdności dróg.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053338/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 246750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy kruszyw na bieżące utrzymanie dróg
leśnych na terenie Nadleśnictwa Olesno, polegające na dostawie i wbudowaniu kruszyw na
zniszczonych fragmentach dróg leśnych, dla udrożnienia ich przejazdu, w miejscach
wskazanych przez Zamawiającego na podstawie zleceń, w okresie 5 m-cy od daty podpisania
umowy. Do naprawy zniszczonych odcinków dróg leśnych dopuszcza się wykorzystanie
kruszywa naturalnego łamanego ze skał dolomitowych oraz kruszywa sztucznego: lekkie
kruszywo budowlane z żużla paleniskowego (EPO lub równoważne), w ilościach: - kruszywo
łamane dolomitowe o frakcji Ø 31,5 mm-63,0 – 1133,3 m3 = 1700 ton Przelicznik na potrzeby
niniejszego postępowania: 1m3 = 1,5 tony - kruszywo z żużla paleniskowego – 570 m3 = 570
ton. Przelicznik na potrzeby niniejszego postępowania: 1m3 = 1,0 tona Jednostką obmiarową
zakupu, dostawy i wbudowania kruszywa jest tona. Zakres dostawy obejmuje: - dowóz kruszywa
w miejsce wskazane przez Zamawiającego, udokumentowany każdorazowo dokumentem WZ,
ewentualne zmieszanie kruszyw w proporcjach określanych każdorazowo, - zasypanie ubytków,
kolein i wybojów, rozgarnięcie oraz plantowanie mechaniczne i ręczne kruszyw lub ich
mieszanek na wskazanym odcinku drogi, - zagęszczenie ubijarką lub walcem drogowym
wbudowanego kruszywa, Grubość sypania kruszywa nie jest określona i zależy od warunków
terenowych. Realizacja napraw odcinków dróg leśnych może się odbywać na obszarze
wszystkich 13 leśnictw. Wykonawca po otrzymaniu zlecenia na wykonanie dostawy kruszywa na
konkretną drogę, zobowiązany będzie do przystąpienia do rozpoczęcia dostawy kruszywa w
terminie zadeklarowanym w ofercie (tj. maksymalnie 10 dni roboczych liczonych od daty
otrzymania zlecenia na dostawę danej partii kruszywa a datą dostarczenia pierwszej partii
kruszywa wg daty dokumentu WZ) oraz realizacji robót związanych z naprawą drogi z należytą
starannością w określonym terminie (ustalonym wg zasady: wbudowanie minimum 20 ton
kruszywa na każdy dzień roboczy). Po wykonaniu każdej zleconej naprawy nastąpi odbiór
rzeczywiście wykonanych dostaw kruszywa wg jego rodzaju i rozliczenie z Dostawcą zgodnie ze
stawką jednostkową zawartą w ofercie złożonej w postępowaniu przetargowym. Podstawą
rozliczenia danego zlecenia będzie potwierdzone przez leśniczego bądź podleśniczego
zestawienie zrealizowanych dostaw, wraz z dokumentami WZ oraz protokół końcowy robót.
Zamawiający jest uprawniony zlecić Dostawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy
analogiczne jak opisane w SWZ, w ramach prawa Opcji. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Dostawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Dostawy kruszywa wraz z jego wbudowaniem będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone
do 50% wartości przedmiotu umowy zgodnej ze złożoną w postępowaniu przetargowym
najkorzystniejszą ofertą. Zlecenie dostaw będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie
wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub
nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja
uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od
umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku dostaw objętych
podstawowym zakresem zamówienia. Najmniejsza ilość kruszywa zamawiana w jednym
zleceniu to 20 ton, natomiast maksymalnej ilości nie określa się. Kruszywo przewidziane do
wbudowania powinno odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i
stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2017r.
poz. 1332) tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z
kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach lub normach równoważnych lub
aprobatą techniczną o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy lub norm
równoważnych oraz zgodne z właściwymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14212200-2 - Kruszywo

14630000-6 - Żużel, popioły, odpady żelaza i złom

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184204,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275643,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184204,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIANKO Spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561987119

7.3.3) Ulica: Waryńskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-120

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184204,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.