Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038439/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084247 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie modernizacji infrastruktury Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w zakresie modernizacji infrastruktury Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b31e3fad-a34f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036530/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY SZPITALA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038439/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.23.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2129898,19 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 992457,64 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1 – TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW BUDOWLANYCHZamówienie obejmuje niżej wymienione roboty:
Patio od strony wschodniej ( od administracji ):
1) Budynek D : do drzwi budynku D odbój przy budynku z kostki do istniejącej drogi z kostki, murek oporowy przy ścianie szczytowej wykończony tynkiem mozaikowym, u góry obróbka blacharska + barierka. Cokół docieplenie styropian o współczynniku nie większym niż λ=0.033 W/mK + wykończenie tynkiem mozaikowym. Fragment cokołu do schodów do budynku C wykończyć tynkiem mozaikowym + opaska z kostki szerokości 50 cm. Daszek nad wejściem z poliwęglanu oczyścić i pomalować.
2) Wejście do budynku C - schody wykończyć masą + 2cm styropianu, jednostronnie założyć obróbkę blacharską , elementy stalowe oczyścić i pomalować, oczyścić i pomalować daszek z poliwęglanu nad schodami do budynku C. Cokół docieplić oraz wykończyć tynkiem mozaikowym. Podokienniki oczyścić i przemalować, skarpę ukształtować wzmocnić kratą PCV, wykonać zasiew trawą. Zamontować kratę uliczną na studzience dopasowując wysokość do cieku.
3) Budynek B : cokół docieplić styropianem o współczynniku nie większym niż λ=0.033 W/mK, ciek z elementów betonowych oraz kostki brukowej na studzienkach zamontować kraty uliczne, włączyć do istniejącej kanalizacji, skarpę ukształtować, zamontować kratę wzmacniającą PCV obsiać trawą, podokienniki oczyścić i pomalować, skucie wystającej cegły, obróbka blacharska na części przy bud. C na całej ścianie na wystającym elemencie ściennym, demontaż istniejących schodów stalowych, wykonać nowe schody z palisady oraz kostki, wymienić drzwi wejściowe na drzwi AL. Szer. 100 cm, założyć daszek z poliwęglanu nad schodami.
4) Budynek A+F : wykonać murek oporowy przy bud. F tak jak przy budynku D, podnieść istniejącą studzienkę do wys. terenu, otwory pozostawione w elewacji zadeklować. Pozostałe prace tj. cokół, skarpy, cieki z montażem krat ulicznych, malowanie elem. stalowych, podokienników, odprowadzenie wody z cieków- jak na poprzednich obiektach.
5) Budynek D od wschodu: dwa otwory zadeklować płytą OSB wykonać docieplenie oraz wyprawę elewacyjną, malowanie elementów stalowych ( podokienniki, rury spustowe itp.), skarpy ukształtować i wzmocnić płytami betonowym ażurowymi. Ciek oraz kraty na studzienkach, cokół wykonać jak na poprzednich obiektach.
6) Budynek D i C od budynku H : wykonać opaskę przy budynku, opaskę wokół czerpni, uzupełnić na elewacji płytki klinkierowe, uzupełnić fugowanie płytek na bud. C.
7) Budynek H : wykonać reperacje tynków, uzupełnić płytki klinkierowe, malowanie podokienników i innych elementów stalowych. Schody wyreperować i obłożyć masą żywiczną, zerwać odparzone płytki, rozebrać daszki na murze oporowym, ułożyć brakujące płytki na ścianach, założyć obróbkę blacharską na murze oporowym, wykonać czyszczenie i malowanie balustrady i innych elementów stalowych.
8) Budynek J schody od strony wschodniej: reperacja elementów betonowych, rozebranie płytek, uzupełnienie płytek klinkierowych, założenie odbojnic, wyprostowanie balustrady, obłożenie schodów masą żywiczną, malowanie elementów stalowych.
9) Budynek C od strony zachodniej schody: wykonać reperacje jak na bud. J.
Patio od strony zachodniej (budynki C,B,A):
1) Na budynku C wykonać docieplenie z folią kubełkową oraz płytkę odbojową. Na budynku B i A wykonać ciek, podłączyć odprowadzenie wody opadowej do kanalizacji z wykonaniem koniecznych studzienek z kratami ulicznymi, ukształtować skarpy + krata PCV. Na schodach wejściowych ( boki ) wykonać obłożenie styropianem + tynk mozaikowy, obróbka blacharska na górze, malowanie balustrady i innych elementów stalowych, w ostrej części skarpy założyć płyty ażurowe betonowe, w pozostałej części kraty PCV. Wykonać cokoły budynku z dociepleniem jak na wcześniejszych obiektach oraz wyprawą z tynku mozaikowego.
2) Budynek A i F (od strony ul. Żeromskiego) schody – 2 szt. wykonać jak na pozostałych obiektach, odbój wokół czerpni, daszki z poliwęglanu nad wejściami, skarpy ostre obłożyć płytami betonowymi ażurowymi reszta krata PCV, cokół, ciek, kraty na studniach, elementy stalowe jak na pozostałych obiektach, skarpy wykończyć jak na pozostałych obiektach, wykonać ciek, zamontować kraty uliczne na studniach jak na pozostałych obiektach. Schody do budynku F od strony wschodniej wykonać z kostki obniżając istniejącą płytę poprzez skucie, dostosować spadki odprowadzając wodę od wejścia. Na murku oporowym zamontować obróbkę blacharską.
3) Tunel pomiędzy kuchnią a budynkiem F: zdemontować pas kostki przy obróbkach krańcowych, zdemontować obróbki. Wykonać nowe obróbki z blachy AL, izolację z papy termozgrzewalnej o wys. par. techn., obrobić słupki, kominy masami płynnymi uszczelniającymi, zerwać odparzone płytki klinkierowe, wyreperować podłoże i ułożyć od nowa brakujące płytki na ścianach, oraz kostkę.
4) Doprowadzić do drożności kanalizację deszczową odprowadzającą wody opadowe z odbojów i skarp budynków.
Budynek E:
1) Wymiana okien ściennych: demontaż okien drewnianych , montaż okien PCV ( okna dwudzielne, otwieranie wywietrzaka z poziomu podłogi, współczynnik K = 0.9 W/m2K, wykonać konieczne reperacje tynków, malowanie ościeży itp. Wymienić okno oddymiające na klatce schodowej o parametrach zgodnych z obowiązującymi przepisami.
2) Wymiana okien dachowych (połaciowych), wykonanie koniecznych reparacji pokrycia dachowych oraz tynków wewnętrznych wraz z malowaniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, na którą składają się następujące dokumenty:
1) Przedmiar robót budynek „E” – wymiana okien ściennych,
2) Przedmiar robót budynek „E” – wymiana okien dachowych
3) Przedmiar robót – roboty termorenowacyjne ścian zewn. Piwnic, cieki, remont schodów, skarpy, ukształtowanie terenu, Etap I – Patio wschodnie,
4) Przedmiar robót – roboty termorenowacyjne ścian zewn. Piwnic, cieki, remont schodów, skarpy, ukształtowanie terenu – Etap II -Patio zachodnie i północne,
5) Przedmiar robót – roboty termorenowacyjne ścian zewn. Piwnic, cieki, remont schodów, skarpy, ukształtowanie terenu – Etap III – tynki mozaikowe i płytki klinkierowe,
6) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB),
7) Projekt Budowlano- Wykonawczy Adaptacji i Rozbudowy w zakresie :
a) Ukształtowanie terenu, budowa drogi wewnętrznej i chodników, umocnienie skarp przy pomieszczeniach piwnicznych budynków ,,A’’, ,,B’’, ,,C”, „D”, „E”, „F”
b) Aneks do PBW – zewnętrzna kanalizacja sanitarna i deszczowa dla budynków realizowanych w III etapie ( A, B, C, D, E, F ). Podłączenie wpustów W17 i W18 przy budynku D.
Dokumentacja projektowa dotycząca Zadania 1 stanowi załącznik nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 455016,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2 –MODERNIZACJA SIECI WODY UŻYTKOWEJ ORAZ MODERNIZACJA SIECI PRZESYŁOWEJ C.O.,Zamówienie obejmuje niżej wymienione roboty:
1) Wykonanie rewitalizacji kanałowej sieci c.o.
a) Remont sieci ciepłowniczej w kanałach przełazowych i nieprzełazowych pomiędzy kotłownią a obiektami szpitalnymi - zakres zgodnie z załącznikami.
b) Parametry sieci ciepłowniczych podlegających remontowi: temperatura maksymalna 90/70°C, ciśnienie nominalne 1,6 MPa.
c) Zakres remontu instalacji c.o. :
- wymiana rurociągów od komory K2 do budynku Kuchni ( kanał nieprzełazowy w którym będzie wymieniana również instalacja cwu dlatego roboty muszą być prowadzone równolegle za jednokrotnym otwarciem kanału )
- wymiana rurociągów od komory K4 do budynku energetycznego w kanale
nieprzełazowym).
- wymiana w kanałach przełazowych izolacji:
od komory K1 do K1*,
od komory K2* do budynku zakaźnego, od komory K2 do K4,
od komory K4b do budynku bloku łóżkowego
2) Wykonanie przebudowy sieci c.wu. i cyrkulacji :
Przebudowa sieci ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji w kanale przełazowym pomiędzy kotłownią a budynkami Szpitala - zakres zgodnie z załącznikami.
Woda o max. temp. 55 °C a okresowo w czasie przegrzewów dezynfekcyjnych o temp 70 °C
Zakres wymiany rurociągów cwu zgodnie z załączonym schematem technologicznym sieci c.w.u z wyłączeniem trzech odcinków:
- od komory K1 do K1*
- od komory K2* do budynku zakaźnego
- od komory K2 do budynku 7
Istotne korekty w części opisowej Koncepcji przebudowy sieci c.w.u
Rozdział 2. :
- pkt. 2.3.8 Wymiana wodomierzy: w opisie jest " budynek E " a ma być " budynek F".
Wykreśla się budynek pralnia-pogotowie.
- pkt. 2.3.9 Montaż magnetyzerów - inwestor we własnym zakresie zakupi magnetyzery
i wykona ich montaż.
3) Wykonanie regulacji instalacji c.w.u. w budynkach - montaż zaworów termostatycznych
a) Montaż zaworów regulujących instalację ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji
w budynkach Szpitala - zakres zgodnie z załącznikami.
b) Demontaż odcinków cyrkulacji z rur stalowych ocynkowanych przy pionach
o średnicach od Dn 15 do Dn 25 .
c) Temperatura wody max. temp. 55°C a okresowo w czasie przegrzewów dezynfekcyjnych temp 70 °C .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, na którą składają się następujące dokumenty:
1) Przedmiary robót - branża sanitarna
1.1. Przedmiar robót - Remont kanałowej sieci ciepłowniczej.
1.2. Przedmiar robót – Modernizacja instalacji cwu II etap - montaż zaworów termostatycznych w budynkach szpitala
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB)
2.1. STWiOR – Remont (rewitalizacja) kanałowej sieci ciepłowniczej
2.2. STWiOR - Przebudowa sieci c.w.u. i cyrkulacji
2.3. STWiOR – Modernizacja instalacji c.w.u. II etap - montaż zaworów termostatycznych w budynkach Szpitala na pionach cyrkulacji c.w.u.
3) Koncepcja rewitalizacji sieci c.o.
3. Koncepcja rewitalizacji sieci c.o.
3.1. S-1 Schemat technologiczny sieci c.o. w kanałach przełazowych
3.2. S-2 Schematy technologiczne komór c.o.
3.3. S-3 Przekrój przez kanał przełazowy- stan istniejący
3.4. S-3 Przekrój przez kanał przełazowy- c.o. i c.w.u.
4) Koncepcja przebudowy sieci c.wu.
4. Koncepcja przebudowy sieci c.wu.
4.1. S-1 Schemat technologiczny sieci c.w.u
4.2. S-2 Schematy technologiczne komór c.w.u i cyrkulacji
4.3. S-3 Przekrój przez kanał przełazowy - stan istniejący
4.4. S-3 Przekrój przez kanał przełazowy- c.o. i c.w.u.
4.5. S-5 Przekrój przez kanał przełazowy stan projektowany - dodatkowa konstrukcja wsporcza c.w.u. i c.c.w.u.
4.6. S-6 Szczegół konstrukcji wsporczej cwu
5) Regulacja instalacji c.w.u. w budynkach Szpitala - montaż zaworów termostatycznych
5. Regulacja instalacji c.w.u. w budynkach Szpitala - montaż zaworów termostatycznych
Dokumentacja projektowa dotycząca Zadania 2 stanowi załącznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
4.5.5.) Wartość części: 503478,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 3 –REMONT POKRYCIA STROPODACHU Z PAPY TERMOZGRZEWALNEJ NAD CZĘSCIĄ BUDYNKU KOTŁOWNI.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, na którą składają się następujące dokumenty:
1) Przedmiar robót dach nad kotłownia – roboty remontowe,
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB) budynki kotłowni – dach nad kotłownią – roboty remontowe,
Dokumentacja projektowa dotycząca Zadania 3 stanowi załącznik nr 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 33963,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 551037,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586818,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 586818,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Andrzej Wróbel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551769768
7.3.3) Ulica: Ul. Witosa 77
7.3.4) Miejscowość: Stopnica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 551037,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art.255 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu na Zadanie 2 złożono 1 ofertę która podlegała odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34574,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76506,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34574,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Handlowo-Produkcyjny BRONBUD – Ryś Bronisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171002263
7.3.3) Ulica: Podleszany 310
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34574,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 6 w Mielcu
- Realizacja bonów żywnościowych
- Remont balkonów, tarasów i schodów zewnętrznych w Domu Pomocy Społecznej w Mielcu
- Przebudowa pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu
- 44.24 Sprzedaż i dostawa gazów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Modernizacja dróg w: Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Ligota Turawska, Bierdzany, Rzędów, Turawa, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Zawada, Węgry i Osowiec
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Wielobranżowe prace budowlane/modernizacyjne i instalacyjne na obszarze Oddziału Klinicznego Psychiatrii Wieku Rozwojowego oraz Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w DSK.
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.