eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łodzi "



Ogłoszenie z dnia 2023-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych
dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łodzi ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁÓDZKI WSCHODNI

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Łódzki Wschodni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 3

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 633 71 91

1.5.8.) Numer faksu: 42 632 93 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodzkiwschodni.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lodzkiwschodni.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lodzkiwschodni.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych
dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łodzi ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5689afb1-7618-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482351

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRiD.272.1.30.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z sukcesywną dostawą transportem wykonawcy tablic rejestracyjnych w partiach wynikających ze zgłaszanego zapotrzebowania oraz dostarczonych w opakowaniach z naniesionymi numerami identyfikacyjnymi a także wtórników tablic rejestracyjnych zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2022 r., poz. 988 z późn. zm.) oraz według wzorów i wymagań określonych w załączniku Nr 12 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r., poz. 1847), wyprodukowanych zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 717 j.t. z późn. zm.) oraz z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 547), w ilości zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, według szacunkowego wykazu rodzajowego i ilościowego:
l.p. Asortyment Ilość sztuk
1 2
1. Tablice zwyczajne samochodowe ( (jedno, dwurzędowe, zmniejszone, dodatkowe ) 22 000
2. Tablice samochodowe dla pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem
(jedno, dwurzędowe, zmniejszone, dodatkowe ) 160
3. Tablice zwyczajne motocyklowe i ciągnikowe 1000
4. Tablice zwyczajne motocyklowe i ciągnikowe dla pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem 20
5. Tablice zwyczajne motorowerowe 220
6. Tablice zwyczajne motorowerowe dla pojazdów elektrycznych lub napędzanych wodorem 20
7. Tablice tymczasowe samochodowe
(jedno, dwurzędowe, zmniejszone) 1600
8. Tablice tymczasowe motocyklowe i ciągnikowe, motorowerowe((jedno, dwurzędowe,) 20
9. Tablice samochodowe: indywidualne i zabytkowe 80
10. Tablice motocyklowe i motorowe: indywidualne i zabytkowe 30
11. Wtórniki tablic rejestracyjnych samochodowych 400
12. Wtórniki tablic rejestracyjnych motocyklowych 40
13. Wtórniki tablic rejestracyjnych motorowerowych 20
14. Tablice profesjonalne samochodowe 20
15. Tablice profesjonalne motocyklowe i motorowerowe 10
RAZEM sztuk 24 200
Uwaga:
W przypadku zmiany wyżej wymienionych przepisów prawa tablice powinny być wykonane zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień składania zamówienia przez Zamawiającego.

2. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i złomowania tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji w sposób uniemożliwiający ich powtórne użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Obiór będzie się odbywał w dniu dostawy nowej partii tablic, na koszt Wykonawcy, na podstawie protokołu przekazania.

3. Termin realizacji od dnia zawarcia umowy do 31.12.2024 r.

Podane przez Zamawiającego ilości tablic są szacunkowe, Ilości poszczególnych rodzajów tablic mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. W okresie obowiązywania umowy dostawy nie muszą objąć wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych zamawianych przez Zamawiającego, ani wykorzystać maksymalnej wartości zamówienia. ż tego powodu Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń finansowych. Ilość poszczególnych rodzajów tablic, które zostaną dostarczone Zamawiającemu w trakcie realizacji umowy uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego.

Informacje dodatkowe:

1. Stosownie do złożonego każdorazowo zapotrzebowania/zamówienia tablice rejestracyjne będą wyprodukowane i dostarczone transportem wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. Starostwo Powiatowe w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, Wydział Komunikacji i Transportu.
2. Zamawiający każdorazowo zleci Wykonawcy – drogą elektroniczną/faxem – zamówienie do wykonania tablic rejestracyjnych z określeniem – ilości, zakresu i rodzaju tablic rejestracyjnych.
3. Termin realizacji każdej partii zamówienia, nie może przekroczyć pięciu dni roboczych, od daty złożenia każdorazowego zamówienia do Wykonawcy. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia zgodnie z okresem wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym podanym w latach. Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż obowiązkowe 2 lata.
4. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany jest przez czas trwania umowy do posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

34928470-3 - Elementy oznakowania

14721000-1 - Glin

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wszczął w dniu 7 grudnia 2022 r. postępowanie pn. „Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łodzi” w trybie art. 275 pkt 1 ww. ustawy, zamieszczając w Biuletynie Informacji Publicznej dokumenty z nim związane.
Zgodnie z art. 281 ust. 1 pkt 7 ww. ustawy Zamawiający winien zamieścić projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy. Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Informacji Publicznej projektu umowy, przed upływem terminu na składanie ofert.
W związku z powyższym, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na wskazanej powyżej podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473429,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510400,80 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.