eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Wydzielenie sekretariatu IV piętra w budynku Oddziału ZUS w Zabrzu przy ul. Szczęść Boże 18



Ogłoszenie z dnia 2021-06-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084203 z dnia 2021-06-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wydzielenie sekretariatu IV piętra w budynku Oddziału ZUS w Zabrzu przy ul. Szczęść Boże 18

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Zabrzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600173

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczęść Boże 18

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322778606

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zabrze-zp@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wydzielenie sekretariatu IV piętra w budynku Oddziału ZUS w Zabrzu przy ul. Szczęść Boże 18

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea9dd027-9c36-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001975/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wydzielenie sekretariatu IV piętra w budynku Oddziału ZUS w Zabrzu przy ul. Szczęść Boże 18

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031776/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 480000/271/103/2021-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 138500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wydzielenie sekretariatu IV piętra – O/ZUS w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, w zakresie:
Robót rozbiórkowych:
• zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych;
• demontaż sufitu podwieszanego wraz z demontażem istniejących opraw
oświetleniowych (pom. projektowanego sekretariatu, korytarz oraz pom.
biurowe piętro poniżej);
• wykucie otworów w ścianach z cegieł dla otworów drzwiowych wraz z
nadprożami – 2 szt.;
• przebicie otworu w ścianie i stropie dla przejść z instalacjami wod.-kan.;
• demontaż wyposażenia istniejącego sekretariatu.
Robót wykończeniowych:
• montaż ścianki działowej aluminiowo-szklanej;
• montaż ściany działowej od strony korytarza – cegła klinkierowa;
• montaż sufitu z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym;
• montaż sufitu z kratownic z materiału z rozbiórki (korytarz);
• wykonanie posadzki żywicznej epoksydowej wraz z wylewką
samopoziomującą;
• ułożenie posadzki z wykładzin tekstylnych (korytarz);
• montaż stolarki drzwiowej;
• malowanie farbami wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem;
• osadzenie konstrukcji ścianek z pustaków szklanych – luxferów;
• montaż ścianki z pustaków szklanych – luxferów;
• przemieszczenie grzejników;
• montaż stałej zabudowy meblowej.
Prac instalacyjnych:
- wykonanie instalacji: wodno-kanalizacyjnej, wentylacyjnej, klimatyzacyjnej,
ogrzewania, elektrycznej,
- trasy kablowe, oświetlenie podstawowe, oświetlenie awaryjne,
- instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia (przeniesienie i
rozbudowa istniejących obwodów);
- instalacja gniazd wtyczkowych, wydzielonych (przeniesienie istniejących
obwodów);
- instalacja okablowania strukturalnego (przeniesienie istniejących gniazd
RJ45);
- ochrona przeciwprzepięciowa;
- ochrona przeciwporażeniowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148972,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA A.S. MICHAŁ ŚWIDEREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312371235

7.3.3) Ulica: ul. Plebańska, nr 9/3

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-09
2021-06-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.