Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027582/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083937 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Wesoła, ul. Widok,
ul. Radzińska, ul. Otwocka, ul. Sucharskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3
1.5.2.) Miejscowość: Celestynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227897060
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@celestynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Wesoła, ul. Widok,ul. Radzińska, ul. Otwocka, ul. Sucharskiego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-641ea9f5-93a5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001831/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Wesoła, ul. Widok, ul. Radzińska, ul. Otwocka, ul. Sucharskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027582/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2318227,50 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Przebudowa drogi gminnej 270145W ul. Wesołej w Celestynowie oznaczonej jakodz. ew. nr 429/5, 430/3, 442, 430/8, 431/4.
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 270145W ul. Wesołej
w Celestynowie oznaczonej jako dz. ew. nr 429/5, 430/3, 442, 430/8, 431/4 polegającej na wykonaniu:
1) nawierzchni jezdni,
2) zjazdów i dojść do posesji,
3) poboczy,
4) 1 szt. progu zwalniającego,
5) odwodnienia,
6) odprowadzenia odwodnienia po działce prywatnej nr ew. 430/9 na teren leśny
tj. prywatną działkę ew. nr 1112 po uprzednim opracowaniu przez Spółkę Wodną Celestynów Południe operatu wodnoprawnego,
7) wprowadzenie stałej organizacji ruchu
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów”. Długość ulicy Wesołej w Celestynowie wynosi 238,5 m.
2. Przebudowa drogi, o której mowa w ust. 1 będzie polegała na:
1) karczowaniu drzew;
2) robotach przygotowawczych;
3) robotach ziemnych;
4) wykonaniu nawierzchnia jezdni głównej;
5) wykonaniu nawierzchni zjazdów;
6) wykonaniu nawierzchni progów;
7) wykonaniu nawierzchni chodników i dojść do furtek;
8) wykonaniu odwodnienia wraz z odprowadzeniem odwodnienia po terenach prywatnych;
9) wykonaniu robót liniowych;
10) wykonaniu pobocza;
11) wykonaniu stałej organizacji ruchu;
12) humusowaniu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:
1) dokumentacją projektową
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
4.5.5.) Wartość części: 447538,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Przebudowa drogi gminnej 270146 ul. Widok w Celestynowie oznaczonej jakodz. ew. nr 1372.
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 270146 ul. Widok w Celestynowie oznaczonej jako dz. ew. nr 1372 polegająca na wykonaniu:
1) nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje,
2) dojść do posesji,
3) poboczy z kruszywa,
4) 1 szt. progu zwalniającego,
5) odwodnienia,
6) odprowadzenia odwodnienia po działce prywatnej nr ew. 1387 na teren leśny tj. prywatną działkę ew. nr 1112 po uprzednim opracowaniu przez Spółkę Wodną Celestynów Południe operatu wodnoprawnego,
7) wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów”.
2. Przebudowa drogi, o której mowa w ust. 1 będzie polegała na:
1) robotach przygotowawczych;
2) robotach ziemnych;
3) wykonaniu nawierzchnia jezdni głównej;
4) wykonaniu nawierzchni zjazdów;
5) wykonaniu nawierzchni progów;
6) wykonaniu nawierzchni chodników i dojść do furtek;
7) wykonaniu odwodnienia wraz z odprowadzeniem odwodnienia po terenach prywatnych;
8) wykonaniu robót liniowych;
9) wykonaniu pobocza;
10) wykonaniu stałej organizacji ruchu;
11) humusowaniu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:
1) dokumentacją projektową
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
4.5.5.) Wartość części: 533745,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III. 1. Przebudowa dróg gminnych: ul. Radzińskiej, ul. Sucharskiego oraz ul. Otwockiej w Celestynowie.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa
1) drogi gminnej 270133W ul. Radzińskiej w Celestynowie, oznaczonej jako dz. ew. nr 148 polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje, dojść do posesji, poboczy, odwodnienie oraz wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu na odcinku 363 mb, w zakresie:
a) karczowania drzew;
b) wykonania robót przygotowawczych;
c) wykonania robót ziemnych;
d) wykonania nawierzchni jezdni głównej;
e) wykonania nawierzchni zjazdów;
f) wykonania nawierzchni chodników/dojść do posesji;
g) wykonania poboczy;
h) wykonania odwodnienia;
i) wykonania robót liniowych;
j) wykonania stałej organizacji ruchu;
k) humusowania.
2) przebudowa drogi gminnej 270108W ul. Sucharskiegow Celestynowie, oznaczonej jako dz. ew. nr 135/10, 135/16, 1304, 1310 polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje, dojść do posesji, poboczy, odwodnienie oraz wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu na odcinku 260 mb, w zakresie:
a) karczowania drzew;
b) wykonania robót przygotowawczych;
c) wykonania robót ziemnych;
d) wykonania nawierzchni jezdni głównej;
e) wykonania nawierzchni zjazdów;
f) wykonania nawierzchni chodników/dojść do posesji;
g) wykonania poboczy;
h) wykonania odwodnienia;
i) wykonania robót liniowych;
3) przebudowa drogi gminnej 270126W ul. Otwockiej w Celestynowie, oznaczonej jako dz. ew. nr 130, 136/3 polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje, dojść do posesji, poboczy, odwodnienie oraz wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu na odcinku ok. 350 mb w zakresie:
a) zabezpieczenia drzew;
b) wykonania robót przygotowawczych;
c) wykonania robót ziemnych;
d) wykonania nawierzchni jezdni głównej;
e) wykonania nawierzchni zjazdów;
f) wykonania nawierzchni chodników/dojść do posesji;
g) wykonania poboczy;
h) wykonania odwodnienia;
i) wykonania robót liniowych;
j) wykonania stałej organizacji ruchu,
k) humusowania.
2. Przedmiot zamówienia wykonywany jest w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:
1) dokumentacją projektową,
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
4.5.5.) Wartość części: 1336943,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359439,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485112,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359439,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomiraf Sp. z o.o Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124
7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 1g
7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-408
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359439,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 427888,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574144,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 427888,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomiraf Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124
7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 1g
7.3.4) Miejscowość: Wola karczewska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-408
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 427888,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1124685,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1535887,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1124685,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomiraf Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124
7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 1g
7.3.4) Miejscowość: Wola karczewska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-408
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TOMIRAF SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1124685,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- Usługa przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego - WOFiTM/36/2024/TP
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów
- Usługa w zakresie przeglądu i konserwacji sprzętu chłodniczego, sprzętu laboratoryjnego oraz urządzeń sterylizujących
- Dostawa szczepionek w latach 2024-2025 - WOFiTM/35/2024/TP
- Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Dąbrówka, ul. Willowa (na odcinku od ul. Radosnej do dz. nr ew. 425/4)
- Wykonanie adaptacji budynku w Podbieli
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Budowa dróg na terenie gm. Chodzież w miejscowości Studzieniec ul. Wspólna i ul. Przylesie oraz w miejscowości Strzelce
- Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych.
- Termomodernizacja obiektów oświatowych - CKZiU nr 1 Budowlanka
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.