eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Wesoła, ul. Widok, ul. Radzińska, ul. Otwocka, ul. Sucharskiego.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083937 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Wesoła, ul. Widok,
ul. Radzińska, ul. Otwocka, ul. Sucharskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227897060

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@celestynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Wesoła, ul. Widok,
ul. Radzińska, ul. Otwocka, ul. Sucharskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-641ea9f5-93a5-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001831/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów: ul. Wesoła, ul. Widok, ul. Radzińska, ul. Otwocka, ul. Sucharskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027582/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2318227,50 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Przebudowa drogi gminnej 270145W ul. Wesołej w Celestynowie oznaczonej jako
dz. ew. nr 429/5, 430/3, 442, 430/8, 431/4.
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 270145W ul. Wesołej
w Celestynowie oznaczonej jako dz. ew. nr 429/5, 430/3, 442, 430/8, 431/4 polegającej na wykonaniu:
1) nawierzchni jezdni,
2) zjazdów i dojść do posesji,
3) poboczy,
4) 1 szt. progu zwalniającego,
5) odwodnienia,
6) odprowadzenia odwodnienia po działce prywatnej nr ew. 430/9 na teren leśny
tj. prywatną działkę ew. nr 1112 po uprzednim opracowaniu przez Spółkę Wodną Celestynów Południe operatu wodnoprawnego,
7) wprowadzenie stałej organizacji ruchu
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów”. Długość ulicy Wesołej w Celestynowie wynosi 238,5 m.
2. Przebudowa drogi, o której mowa w ust. 1 będzie polegała na:
1) karczowaniu drzew;
2) robotach przygotowawczych;
3) robotach ziemnych;
4) wykonaniu nawierzchnia jezdni głównej;
5) wykonaniu nawierzchni zjazdów;
6) wykonaniu nawierzchni progów;
7) wykonaniu nawierzchni chodników i dojść do furtek;
8) wykonaniu odwodnienia wraz z odprowadzeniem odwodnienia po terenach prywatnych;
9) wykonaniu robót liniowych;
10) wykonaniu pobocza;
11) wykonaniu stałej organizacji ruchu;
12) humusowaniu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:
1) dokumentacją projektową
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

4.5.5.) Wartość części: 447538,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II. Przebudowa drogi gminnej 270146 ul. Widok w Celestynowie oznaczonej jako
dz. ew. nr 1372.
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej 270146 ul. Widok w Celestynowie oznaczonej jako dz. ew. nr 1372 polegająca na wykonaniu:
1) nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje,
2) dojść do posesji,
3) poboczy z kruszywa,
4) 1 szt. progu zwalniającego,
5) odwodnienia,
6) odprowadzenia odwodnienia po działce prywatnej nr ew. 1387 na teren leśny tj. prywatną działkę ew. nr 1112 po uprzednim opracowaniu przez Spółkę Wodną Celestynów Południe operatu wodnoprawnego,
7) wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów”.
2. Przebudowa drogi, o której mowa w ust. 1 będzie polegała na:
1) robotach przygotowawczych;
2) robotach ziemnych;
3) wykonaniu nawierzchnia jezdni głównej;
4) wykonaniu nawierzchni zjazdów;
5) wykonaniu nawierzchni progów;
6) wykonaniu nawierzchni chodników i dojść do furtek;
7) wykonaniu odwodnienia wraz z odprowadzeniem odwodnienia po terenach prywatnych;
8) wykonaniu robót liniowych;
9) wykonaniu pobocza;
10) wykonaniu stałej organizacji ruchu;
11) humusowaniu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:
1) dokumentacją projektową
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

4.5.5.) Wartość części: 533745,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III. 1. Przebudowa dróg gminnych: ul. Radzińskiej, ul. Sucharskiego oraz ul. Otwockiej w Celestynowie.
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa
1) drogi gminnej 270133W ul. Radzińskiej w Celestynowie, oznaczonej jako dz. ew. nr 148 polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje, dojść do posesji, poboczy, odwodnienie oraz wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu na odcinku 363 mb, w zakresie:
a) karczowania drzew;
b) wykonania robót przygotowawczych;
c) wykonania robót ziemnych;
d) wykonania nawierzchni jezdni głównej;
e) wykonania nawierzchni zjazdów;
f) wykonania nawierzchni chodników/dojść do posesji;
g) wykonania poboczy;
h) wykonania odwodnienia;
i) wykonania robót liniowych;
j) wykonania stałej organizacji ruchu;
k) humusowania.
2) przebudowa drogi gminnej 270108W ul. Sucharskiegow Celestynowie, oznaczonej jako dz. ew. nr 135/10, 135/16, 1304, 1310 polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje, dojść do posesji, poboczy, odwodnienie oraz wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu na odcinku 260 mb, w zakresie:
a) karczowania drzew;
b) wykonania robót przygotowawczych;
c) wykonania robót ziemnych;
d) wykonania nawierzchni jezdni głównej;
e) wykonania nawierzchni zjazdów;
f) wykonania nawierzchni chodników/dojść do posesji;
g) wykonania poboczy;
h) wykonania odwodnienia;
i) wykonania robót liniowych;
3) przebudowa drogi gminnej 270126W ul. Otwockiej w Celestynowie, oznaczonej jako dz. ew. nr 130, 136/3 polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ze zjazdami na posesje, dojść do posesji, poboczy, odwodnienie oraz wprowadzenie elementów stałej organizacji ruchu na odcinku ok. 350 mb w zakresie:
a) zabezpieczenia drzew;
b) wykonania robót przygotowawczych;
c) wykonania robót ziemnych;
d) wykonania nawierzchni jezdni głównej;
e) wykonania nawierzchni zjazdów;
f) wykonania nawierzchni chodników/dojść do posesji;
g) wykonania poboczy;
h) wykonania odwodnienia;
i) wykonania robót liniowych;
j) wykonania stałej organizacji ruchu,
k) humusowania.
2. Przedmiot zamówienia wykonywany jest w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg po kanalizacji w Gminie Celestynów”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja będąca załącznikami do niniejszej swz:
1) dokumentacją projektową,
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
4. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych.
5. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

4.5.5.) Wartość części: 1336943,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359439,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485112,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359439,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomiraf Sp. z o.o Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 1g

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359439,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 427888,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574144,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 427888,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomiraf Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 1g

7.3.4) Miejscowość: Wola karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 427888,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1124685,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1535887,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1124685,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomiraf Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 1g

7.3.4) Miejscowość: Wola karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1124685,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.