eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pokryć dachowych budynków na nieruchomościach MPO w m.st. Warszawie Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokryć dachowych budynków na nieruchomościach MPO w m.st. Warszawie Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223910100

1.5.8.) Numer faksu: 223910296

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pokryć dachowych budynków na nieruchomościach MPO w m.st. Warszawie Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e695baf-3e0c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280673/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.27.58.2021.KR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 263928,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: remont/wymiana pokrycia dachowego budynku magazynowego nr inw. 1.00329 przy ul. Instalatorów 23

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych

4.5.5.) Wartość części: 69055,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: remont/wymiana pokrycia dachowego budynku nr inw. 1.00330 przy ul. Instalatorów 23

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych

4.5.5.) Wartość części: 135530,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: remont świetlików dachowych budynku nr inw. 1.00228 przy ul. Kampinoskiej 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów

4.5.5.) Wartość części: 75678,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4: remont pokrycia dachowego budynku nr inw. 1.00055 przy ul. Kampinoskiej 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów

4.5.5.) Wartość części: 54729,46 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5: remont świetlików dachowych oraz wymiana rynien i rur spustowych budynku nr inw. 1.00217 przy ul. Kampinoskiej 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów

4.5.5.) Wartość części: 50801,15 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6: remont pokrycia dachowego budynku warsztatowego nr inw. 1.00131 przy ul. Sosnkowskiego 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów

4.5.5.) Wartość części: 28560,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84258,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84258,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany "BUD-MAX" Wojciech Cież

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7371897293

7.3.3) Ulica: Pcim 316

7.3.4) Miejscowość: Pcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-432

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68502,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-28 do 2022-10-26

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160939,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160939,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowo-Handlowe "Remko" Dorota Agnieszka Kopeć

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6631171754

7.3.3) Ulica: Stefana Żeromskiego 12A/14

7.3.4) Miejscowość: Kozienice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-900

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130845,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-01 do 2022-10-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 3 ponieważ wszystkie złożone oferty w zakresie tego zadania podlegały odrzuceniu.

W niniejszym postępowaniu w zakresie Zadania 3 zostały złożone 4 oferty przez nw. Wykonawców:
1) Alpat Piotr Patoka, ul. Stanisława Augusta 42/40, 03-846 Warszawa.
Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, odrzucił ofertę
w zakresie Zadania 3 złożoną przez Alpat Piotr Patoka, ul. Stanisława Augusta 42/40, 03-846 Warszawa, ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy
(tj. z art. 63 ust. 2);
2) Marko Leszek Koszowski, Kruszyn, ul. Świerkowa 13, 86-014 Sicienko.
Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, odrzucił ofertę
w zakresie Zadania 3 złożoną przez Marko Leszek Koszowski, Kruszyn, ul. Świerkowa 13, 86-014 Sicienko, ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy (tj. z art. 63 ust. 2);
3) Elprom Michał Matusiak, ul. Czerniakowska 203a/49, 00-436 Warszawa.
Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13) ustawy Pzp, odrzucił ofertę w zakresie Zadania 3 złożoną przez Elprom Michał Matusiak, ul. Czerniakowska 203a/49, 00-436 Warszawa, ponieważ ww. Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą
4) P.B.U.H."Remko" Dorota Agnieszka Kopeć, ul. St. Żeromskiego 12A/14, 26-900 Kozienice.
Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp, odrzucił ofertę w zakresie Zadania 3 złożoną przez P.B.U.H."Remko" Dorota Agnieszka Kopeć, ul. St. Żeromskiego 12A/14, 26-900 Kozienice, ponieważ ww. Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.

W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, na mocy którego „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) oferty podlegały odrzuceniu”, unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 3 ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50807,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84907,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50807,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Andrzej Sawicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7971380664

7.3.3) Ulica: Orzeszkowej 39 m. 84

7.3.4) Miejscowość: Grójec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41306,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-25 do 2022-10-23

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając zgodnie z art. 239 ust. 1 ustawy Pzp, dokonał, w zakresie Zadania 5, wyboru najkorzystniejszej oferty, za którą została uznana oferta złożona przez P.B.U.H."Remko" Dorota Agnieszka Kopeć, ul. St. Żeromskiego 12A/14, 26-900 Kozienice, o czym poinformował Wykonawców biorących udział w postępowaniu pismem nr SZP.27.58.2021.36.KR z dnia 22.02.2022 r., a także zamieścił stosowną informację na Platformie Zamawiającego (pismo nr SZP.27.58.2021.37.KR z dnia 22.02.2022 r.).

Pismem nr SZP.27.58.2021.40.KR z dnia 24.02.2022 r. Zamawiający zaprosił ww. Wykonawcę do podpisania umowy w zakresie Zadania 5, wyznaczając termin na dzień 01.03.2022 r. Wykonawca P.B.U.H."Remko" Dorota Agnieszka Kopeć w wyznaczonym terminie na podpisanie umowy złożył Zamawiającemu pismo z dnia 01.03.2022 r., w którym poinformował Zamawiającego, że jest zmuszony odstąpić od podpisania umowy w zakresie Zadania 5.

Mając na uwadze powyższe, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt. 7) ustawy Pzp unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 5: remont świetlików dachowych oraz wymiana rynien i rur spustowych budynku nr inw. 1.00217 przy ul. Kampinoskiej 1, ponieważ Wykonawca P.B.U.H."Remko" Dorota Agnieszka Kopeć, ul. St. Żeromskiego 12A/14, 26-900 Kozienice, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie Zadania 5.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43811,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43811,78 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28627,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44606,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28627,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Andrzej Sawicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7971380664

7.3.3) Ulica: Orzeszkowej 39 m. 84

7.3.4) Miejscowość: Grójec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23274,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-02-25 do 2022-10-23

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

UWAGA!

w sekcji 4.3.) Wartość zamówienia: wskazano wartość netto. Stawka VAT - 23%, wartość brutto wynosi: 324 632,15 zł

w sekcji 8.2.) Wartość umowy: wskazano wartość umowy netto. Stawka VAT
- 23%, wartość brutto wynosi:
(dla części 1) - 84 258,12 zł
(dla części 2) - 160 939,84 zł
(dla części 3) - postępowanie zakończyło się unieważnieniem zadania 3
(dla części 4) - 50 807,07 zł
(dla części 5) - postępowanie zakończyło się unieważnieniem zadania 5
(dla części 6) - 28 627,12 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.