Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00280673/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
- 2021/BZP 00300158/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-06
- 2021/BZP 00310400/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokryć dachowych budynków na nieruchomościach MPO w m.st. Warszawie Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223910100
1.5.8.) Numer faksu: 223910296
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pokryć dachowych budynków na nieruchomościach MPO w m.st. Warszawie Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e695baf-3e0c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280673/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.27.58.2021.KR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263928,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: remont/wymiana pokrycia dachowego budynku magazynowego nr inw. 1.00329 przy ul. Instalatorów 234.5.3.) Główny kod CPV: 45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
4.5.5.) Wartość części: 69055,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: remont/wymiana pokrycia dachowego budynku nr inw. 1.00330 przy ul. Instalatorów 234.5.3.) Główny kod CPV: 45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
4.5.5.) Wartość części: 135530,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: remont świetlików dachowych budynku nr inw. 1.00228 przy ul. Kampinoskiej 14.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.5.) Wartość części: 75678,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4: remont pokrycia dachowego budynku nr inw. 1.00055 przy ul. Kampinoskiej 14.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.5.) Wartość części: 54729,46 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5: remont świetlików dachowych oraz wymiana rynien i rur spustowych budynku nr inw. 1.00217 przy ul. Kampinoskiej 14.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.5.) Wartość części: 50801,15 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6: remont pokrycia dachowego budynku warsztatowego nr inw. 1.00131 przy ul. Sosnkowskiego 44.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.5.) Wartość części: 28560,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84258,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84258,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany "BUD-MAX" Wojciech Cież
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7371897293
7.3.3) Ulica: Pcim 316
7.3.4) Miejscowość: Pcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-432
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wojciech Cież Zakład Remontowo - Budowlany "BUD - MAX"
jakie przetargi wygrała firma
Wojciech Cież Zakład Remontowo - Budowlany "BUD - MAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68502,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-28 do 2022-10-26Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160939,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160939,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowo-Handlowe "Remko" Dorota Agnieszka Kopeć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6631171754
7.3.3) Ulica: Stefana Żeromskiego 12A/14
7.3.4) Miejscowość: Kozienice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-900
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130845,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-01 do 2022-10-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 3 ponieważ wszystkie złożone oferty w zakresie tego zadania podlegały odrzuceniu.
W niniejszym postępowaniu w zakresie Zadania 3 zostały złożone 4 oferty przez nw. Wykonawców:
1) Alpat Piotr Patoka, ul. Stanisława Augusta 42/40, 03-846 Warszawa.
Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, odrzucił ofertę
w zakresie Zadania 3 złożoną przez Alpat Piotr Patoka, ul. Stanisława Augusta 42/40, 03-846 Warszawa, ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy
(tj. z art. 63 ust. 2);
2) Marko Leszek Koszowski, Kruszyn, ul. Świerkowa 13, 86-014 Sicienko.
Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, odrzucił ofertę
w zakresie Zadania 3 złożoną przez Marko Leszek Koszowski, Kruszyn, ul. Świerkowa 13, 86-014 Sicienko, ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy (tj. z art. 63 ust. 2);
3) Elprom Michał Matusiak, ul. Czerniakowska 203a/49, 00-436 Warszawa.
Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13) ustawy Pzp, odrzucił ofertę w zakresie Zadania 3 złożoną przez Elprom Michał Matusiak, ul. Czerniakowska 203a/49, 00-436 Warszawa, ponieważ ww. Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą
4) P.B.U.H."Remko" Dorota Agnieszka Kopeć, ul. St. Żeromskiego 12A/14, 26-900 Kozienice.
Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp, odrzucił ofertę w zakresie Zadania 3 złożoną przez P.B.U.H."Remko" Dorota Agnieszka Kopeć, ul. St. Żeromskiego 12A/14, 26-900 Kozienice, ponieważ ww. Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą.
W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, na mocy którego „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) oferty podlegały odrzuceniu”, unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 3 ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50807,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84907,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50807,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Andrzej Sawicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7971380664
7.3.3) Ulica: Orzeszkowej 39 m. 84
7.3.4) Miejscowość: Grójec
7.3.5) Kod pocztowy: 05-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41306,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-25 do 2022-10-23Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając zgodnie z art. 239 ust. 1 ustawy Pzp, dokonał, w zakresie Zadania 5, wyboru najkorzystniejszej oferty, za którą została uznana oferta złożona przez P.B.U.H."Remko" Dorota Agnieszka Kopeć, ul. St. Żeromskiego 12A/14, 26-900 Kozienice, o czym poinformował Wykonawców biorących udział w postępowaniu pismem nr SZP.27.58.2021.36.KR z dnia 22.02.2022 r., a także zamieścił stosowną informację na Platformie Zamawiającego (pismo nr SZP.27.58.2021.37.KR z dnia 22.02.2022 r.).
Pismem nr SZP.27.58.2021.40.KR z dnia 24.02.2022 r. Zamawiający zaprosił ww. Wykonawcę do podpisania umowy w zakresie Zadania 5, wyznaczając termin na dzień 01.03.2022 r. Wykonawca P.B.U.H."Remko" Dorota Agnieszka Kopeć w wyznaczonym terminie na podpisanie umowy złożył Zamawiającemu pismo z dnia 01.03.2022 r., w którym poinformował Zamawiającego, że jest zmuszony odstąpić od podpisania umowy w zakresie Zadania 5.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt. 7) ustawy Pzp unieważnił postępowanie w zakresie Zadania 5: remont świetlików dachowych oraz wymiana rynien i rur spustowych budynku nr inw. 1.00217 przy ul. Kampinoskiej 1, ponieważ Wykonawca P.B.U.H."Remko" Dorota Agnieszka Kopeć, ul. St. Żeromskiego 12A/14, 26-900 Kozienice, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie Zadania 5.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43811,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43811,78 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28627,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44606,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28627,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Andrzej Sawicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7971380664
7.3.3) Ulica: Orzeszkowej 39 m. 84
7.3.4) Miejscowość: Grójec
7.3.5) Kod pocztowy: 05-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE Andrzej Sawicki
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE Andrzej Sawicki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23274,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-25 do 2022-10-23SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
w sekcji 4.3.) Wartość zamówienia: wskazano wartość netto. Stawka VAT - 23%, wartość brutto wynosi: 324 632,15 zł
w sekcji 8.2.) Wartość umowy: wskazano wartość umowy netto. Stawka VAT
- 23%, wartość brutto wynosi:
(dla części 1) - 84 258,12 zł
(dla części 2) - 160 939,84 zł
(dla części 3) - postępowanie zakończyło się unieważnieniem zadania 3
(dla części 4) - 50 807,07 zł
(dla części 5) - postępowanie zakończyło się unieważnieniem zadania 5
(dla części 6) - 28 627,12 zł
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie doposażenia lokalu przy ul. Dzielnej 7 w Warszawie na rzecz Specjalistycznej Poradni Profilaktyczno-Terapeutycznej dla dzieci i młodzieży ze środowisk zagrożonych alkoholizmem "OPTA"
- Realizacje w terenie zleceń dotyczących oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz zmian w geometrii pasa drogowego dla ulic m.st Warszawy będących w utrzymaniu (...)
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 719 od km 15+235 do km 18+755 (z wyłączeniem nawierzchni jezdni południowej w km 15+370 do 15+737) " - nr postępowania 071/24
- Dostawa i wymiana centrali klimatyzacyjnej N6-W6 w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie psychologii w Poliklinice w Radomiu, Przychodni Zdrowia Psychicznego
- Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace konserwatorskie i budowlane przy Pałacyku Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku w celu zabezpieczenia materialnego dziedzictwa kulturowego"
- MODERNIZACJA BAZY EDUKACYJNEJ MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH - MZS NR 1, MZS NR 3, MZS NR 6, W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Prace budowlane przy zabytkowym budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Ełckiej w Grajewie
- Remont i termomodernizacja dachu w budynkach Zespołu Szkół Samochodowych inż. Tadeusza Tańskiego położonej przy ul. Zamenhofa 142 w Poznaniu
- Naprawy dekarskie w budynkach IHAR-PIB w Radzikowie
- Wykonanie robót remontowych w budynku Przedszkola nr 185 położonego na os. Wichrowe Wzgórze 118 w Poznaniu
więcej: Kładzenie dachów metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.