eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i termomodernizacji budynków Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, położonych przy ul. Władysława IV 23 i 25 w Sopocie



Ogłoszenie z dnia 2024-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i termomodernizacji budynków Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, położonych przy ul. Władysława IV 23 i 25 w Sopocie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 25/27

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.sopot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a41934a4-7e2c-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i termomodernizacji budynków Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, położonych przy ul. Władysława IV 23 i 25 w Sopocie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a41934a4-7e2c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00083628

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062767/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i termomodernizacji budynków Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, położonych przy ul. Władysława IV 23 i 25 w Sopocie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483269

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.46.IN.2023.MSt

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych polegających na przebudowie i termomodernizacji budynków Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, położonych przy ul. Władysława IV 23 i 25 w Sopocie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej STWiORB), stanowiącą załącznik do SWZ i wszelkich czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy oraz oddania obiektów do użytkowania.
3. Powyższa inwestycja jest realizowana w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej z uwzględnieniem OZE w budynkach użyteczności publicznej w uzdrowiskowej Gminie Miasta Sopotu”, który ubiega się o dofinansowanie z programu priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej - Klimatyczne Uzdrowiska cz.2. Wspieranie efektywności energetycznej.
4. Wykonanie robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) Roboty w budynku głównym położonym przy ul. Władysław IV 23
a) Modernizację źródła ciepła,
b) Modernizację instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania,
c) modernizację systemu zaopatrzenia w ciepłą wodę użytkową,
d) docieplenie stropu pod poddaszem nieużytkowym,
e) wykonanie otworu okiennego w ścianie północnej,
f) wykonanie drzwi wewnętrznych,
g) renowację okien i drzwi,
h) modernizację wentylacji w pomieszczeniach sanitarnych,
i) wykonanie pokrycia dachu z papy NRO,
j) naprawy/wymiany/uzupełnienia opierzeń blacharskich;
k) umycie elewacji;
l) miejscowe naprawy wyprawy tynkarskiej;
m) oczyszczenie, naprawa stolarska i malowanie drewnianych okapów dachów;
n) modernizacje oświetlenia;
o) wykonanie instalacji fotowoltaicznej;
p) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej wolnostojącej (na początku realizacji robót budowalnych) oraz wykonanie i montaż tabliczki pamiątkowej (po zakończeniu realizacji robót budowlanych), zgodnie z aktualnie obowiązującymi wymogami oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Wzór tablicy oraz zastosowane materiały muszą uzyskać uzgodnienie przedstawicieli Zamawiającego oraz konserwatora zabytków.

2) roboty w budynku sali gimnastycznej położonym przy ul. Władysława IV 25
a) wydzielenie pomieszczenia sali integracji sensorycznej w budynku sali gimnastycznej,
b) wydzielenie pomieszczenia sali lekcyjnej w budynku sali gimnastycznej;
c) wydzielenie pomieszczenia socjalnego oraz pomieszczeń magazynowych w budynku sali gimnastycznej;
d) przebudowę ustępów w budynku sali gimnastycznej;
e) modernizację źródła ciepła;
f) modernizację wentylacji;
g) modernizację instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania;
h) modernizację systemu zaopatrzenia obiektu w ciepłą wodę użytkową;
i) docieplenie stropodachu;
j) docieplenie ścian zewnętrznych;
k) docieplenie podłóg na gruncie;
l) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej ścian fundamentowych;
m) wykonanie renowacji cokołu ceglanego;
n) wykonanie opaski wokół budynku;
o) demontaż desek elewacyjnych i ocenę stanu technicznego konstrukcji;
p) renowację drewnianej konstrukcji szachulcowej;
q) konserwację cegły;
r) konserwację i montaż desek elewacyjnych;
s) konserwacja drewnianego okapu;
t) wymianę rynien i rur spustowych;
u) remont podestu;
v) malowanie elewacji;
w) modernizacje oświetlenia;
x) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej wolnostojącej (na początku realizacji robót budowalnych) oraz wykonanie i montaż tabliczki pamiątkowej (po zakończeniu realizacji robót budowlanych), zgodnie z aktualnie obowiązującymi wymogami oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Wzór tablicy oraz zastosowane materiały muszą uzyskać uzgodnienie przedstawicieli Zamawiającego oraz konserwatora zabytków.
y) Dostawa kontenera oraz przeniesienie wyposażenia budynku do kontenera na czas wykonywania robót budowlanych
5. Wykonanie innych robót i czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu Zamówienia i oddania budynku do użytkowania, w tym, o ile zajdzie potrzeba, wykonanie projektów montażowych i warsztatowych, które Wykonawca wykona własnym staraniem i na własny koszt.
6. Roboty będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej Zamawiającego oraz wg wymagań Zamawiającego zamieszczonych w SWZ, przekazanej decyzji o pozwoleniu na budowę, decyzji konserwatora zabytków z pozwoleniem na prowadzenie robót, w zakresie i zgodnie z wymaganiami techniczno-budowlanymi określonymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (wyszczególnionych w Załącznikach do SWZ) w terminach zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, o którym mowa w §9 ust. 6 pkt 7 wzoru Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1143770,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2550000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1387858,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa SARDAW Marcin Plichta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220245292

7.3.3) Ulica: ul. Starogardzka 17

7.3.4) Miejscowość: Skarszewy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-250

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1387858,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.