Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00545802/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
- 2023/BZP 00557611/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz Prokuratury Rejonowej w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W STALOWEJ WOLI
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Finansowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324518
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. J. Popiełuszki 16
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@stalowawola.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowawola.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a83fda3-98c1-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sądownictwo
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Tarnobrzegu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 867-16-19-297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 27
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.potbg@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-tarnobrzeg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz Prokuratury Rejonowej w Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a83fda3-98c1-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00083191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00173865/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego oraz Prokuratury Rejonowej w Stalowej Woli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545802
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.226-2/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego całodobowych usług w zakresie ochrony osób i
mienia (terenu, obiektu urządzeń, mienia ruchomego) Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz Prokuratury Rejonowej w
Stalowej Woli przy ul. Popiełuszki 16, 37-450 Stalowa Wola od poniedziałku do niedzieli, polegających na bezpośredniej
ochronie fizycznej - w okresie 12 miesięcy od 15 stycznia 2024 roku, według poniższego zestawienia i poniższych zasad:
2. Zamawiający wymaga zapewnienia ochrony przez:
b) segment Sądu – w poniedziałki w godzinach 800 – 1800, oraz od wtorku do piątku w godzinach 730 – 1530, ochraniany
będzie przez 3 pracowników ochrony (jeden pracownik przy wejściu głównym do budynku, jeden pracownik przed
monitorami ekranowymi monitoringu wizyjnego oraz jeden pracownik patrolujący korytarze przy salach rozpraw w Sądzie
Rejonowym);
c) segment Prokuratury – w poniedziałki w godzinach 730 – 1800, oraz od wtorku do piątku w godzinach 730 – 1530,
ochraniany będzie przez jednego pracownika;
d) w dni robocze od poniedziałku od godz. 1800 do wtorku do godz. 730, od wtorku do piątku w godzinach o 1530 - 730 oraz
w dni wolne od pracy, niedziele i święta całodobowo obiekt ochraniany będzie przez dwóch pracowników.
3. W ciągu 14 dni od podpisania umowy Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu projektu Planu
ochrony do zatwierdzenia. Plan ochrony musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, uwzględniać charakter
obiektu i jego wyposażenie techniczne służące do zabezpieczania osób i mienia znajdujących się w obszarze chronionym.
4. Wykonawca winien spełniać przesłanki uprawniającego Zamawiającego do dokonywania odpisów z płatności na PFRON
– w wysokości nie mniejszej niż 30% wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
5. Ochrona osób i mienia prowadzona będzie zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi dotyczącymi przedmiotu
zamówienia, w tym w szczególności zgodnie z następującymi aktami prawnymi:
• ustawa z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 1995);
• ustawa z dnia 05.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych (tj. j. Dz.U. z 2019 poz. 742);
• ustawa z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz.U. z 2019 poz. 1781);
• ustawa z dnia 14 grudnia 2018 roku o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i
zwalczaniem przestępczości (Dz.U. z 2019 poz. 125).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341140-8 - Usługi dozorowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 737114,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845613,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 737114,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Skarem Sp. z o.o. (Skarem Spółka z. o.o. Sp. komandytowa)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Skarem Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180757433
7.3.3) Ulica: 1 Sierpnia 24
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKAREM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SKAREM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 737114,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- "Zakup, dostawa artykułów ogrodniczych oraz nawozów i środków ochrony roślin"
- Modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 17 - wymiana stolarki okiennej w budynku administrowanym przez Zakład Administracji Budynków przy ul. Jagiellońskiej 17 w Stalowej Woli
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Wyszkowie
- Świadczenie usług ochrony
- Ochrona osób i mienia na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie w lokalizacjach: A. Rzeszów, ul. Legionów 20; B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a; C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Nysie
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.