Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Żywca
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Żywiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Żywiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334754200
1.5.8.) Numer faksu: 334754202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zywiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zywiec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67b9a827-9bbc-11ec-80f8-1ad70aec7fa41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Żywca2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67b9a827-9bbc-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004801/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Żywca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076386/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Konieczność udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki dotychczasowemu Wykonawcy usługi pn.: „Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Żywca”, jest podyktowane wyjątkową sytuacją nie wynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Do dnia 3 marca 2022 roku wyczerpano całą kwotę przewidzianą na prowadzenie akcji zimowej w sezonie 2021/2022. Kwota ta została ustalona na podstawie średniej ilości dni akcji czynnej w poprzedzających dwóch sezonach.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1f0a28a6-2757-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IOŚ-DR.271.00004.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Żywca. Główne elementy usługi:
a. prowadzenie i koordynowanie akcji zimowej na ulicach, placach, chodnikach oraz miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
b. dostarczenie i uzupełnianie w trakcie realizacji zamówienia, materiałów uszarstniających do zwalczania śliskości zimowej, na pobocza dróg i do skrzyń
w miejscach i ilościach wskazanych w załączniku nr 7.3 wraz z usypaniem pryzm i napełnieniem skrzyń oraz usunięcie pryzm i skrzyń po zimie,
c. odśnieżanie ulic, placów, chodników oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego,
d. usuwanie śliskości zimowej (gołoledzi) z ulic, placów, chodników oraz miejsc wskazanych przez Zamawiającego,
e. wywożenie śniegu z chodników i ulic oraz innych miejsc ustalonych przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 5.4 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) pt. „Odśnieżanie drogi”,
f. wykonanie prac porządkowych po zakończeniu akcji zimowej polegających na usunięciu z dróg materiałów uszarstniających w terminie do 14 dni po zakończeniu akcji zimowej, zgodnie z pkt. 5.12. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) pt. „Zwalczanie śliskości zimowej na drodze”.
Szczegółowe wymagania jakościowe głównych elementów zamówienia zostały opisane w Specyfikacji Technicznej – załącznik 8.1 i 8.2.
2) Zamówienie dotyczy kompleksowego zimowego utrzymania dróg i chodników wyszczególnionych w załączniku nr 7.1 i 7.2 zawierającym wykaz dróg i chodników objętych akcją zimową. Wykaz składowisk materiałów do zwalczania śliskości stanowi załącznik nr 7.3.
3) Zamawiający przewiduje prowadzenie następujących rodzajów akcji zimowej:
a. akcji czynnej,
b. akcji biernej.
4) Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, tj. realizacji zamówienia zostały określone w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST):
odśnieżanie drogi i zwalczanie śliskości zimowej na drodze – załącznik nr 8.1 i 8.2. Podana w SST ilość przejazdów jest minimalna. W razie wystąpienia trudnych warunków (ciągłe opady śniegu itp.) będzie wymagana od Wykonawcy większa ilość przejazdów dla utrzymania zasad określonych standardami zimowego utrzymania dróg miejskich (standardy: I i II określone w załączniku). W przypadku zwiększenia ilości przejazdów Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163847,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163847,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163847,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WGB FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA WOJCIECH GAWEŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5531015416
7.3.3) Ulica: Obronców Węgierskiej Górki 9
7.3.4) Miejscowość: Węgierska Górka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WGB FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA WOJCIECH GAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
WGB FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA WOJCIECH GAWEŁ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163847,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-15INNE PRZETARGI Z ŻYWCA
- DOSTAWA LEKÓW DLA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŻYWCU
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w II półroczu 2024 r. 9 części
- Zabezpieczenie i stabilizacja osuwiska przy drodze powiatowej nr 1439S Kamesznica - Milówka - Rajcza - Ujsoły - gr. państwa w km od 11+400 do km 11+460 w m. Ujsoły
- Zakup i dostawa samochodu elektrycznego dla Straży Miejskiej w Żywcu
- Renowacja dachu na budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Rajczy - drugie postępowanie
więcej: przetargi w Żywcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.