Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041629/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
- 2021/BZP 00043649/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083012 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Sokółce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857110811
1.5.8.) Numer faksu: 857112008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Sokółce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b95ebc33-a739-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001226/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i montaż mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Sokółce, Zespołu Szkół w Sokółce, Zespołu Szkół w Suchowoli i Zespołu Szkół w Dąbrowie Białostockiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041629/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.6.2021.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 147864,29 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58289,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, kompletnych, wyposażonych we wszystkie elementy niezbędne do zainstalowania i dopuszczenia do użytku, wolnych od wad fizycznych i prawnych, pochodzących z bieżącej produkcji, mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sokółce.
Zamawiający wymaga, aby żaden element mebli, ani żadna ich część składowa, nie była powystawowy i nie była wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot. Wszystkie oferowane meble muszą posiadać stosowne certyfikaty, atesty i raporty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
Zakres przewidziany do realizacji zamówienia (dostawa i montaż mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Sokółce) obejmuje:
1) Biurko proste o wymiarach 70 cm x 180 cm x 75 cm - 1 szt.,
2) Biurko proste o wymiarach 70 cm x 120 cm x 75 cm – 1 szt.,
3) Biurko (w kształcie litery L) o wymiarach 50 cm x 90 cm x 170 cm x 70 cm x 75 cm – 3 szt.,
4) Biurko (w kształcie litery L) o wymiarach 70 cm x 170 cm x 90 cm x 50 cm x 75 cm – 3 szt.,
5) Biurko (w kształcie litery L) o wymiarach 50 cm x 90 cm x 160 cm x 60 cm x 75 cm – 1 szt.,
6) Biurko (w kształcie litery L) o wymiarach 60 cm x 160 cm x 90 cm x 50 cm x 75 cm - 1 szt.,
7) Kontener o wymiarach 45 cm x 50 cm x 75 cm – 2 szt.,
8) Kontener o wymiarach 60 cm x 50 cm x 75 cm – 2 szt.,
9) Kontener o wymiarach 43 cm x 50 cm x 75 cm – 2 szt.,
10) Kontenery o wymiarach 43 cm x 45 cm x 63 cm – 3 szt.,
11) Dostawka do biurka (w kształcie litery L) o wymiarach 120 cm x 50 cm – 1 szt.,
12) Regał biurowy o wymiarach 75 cm x 80 cm x 230 cm – 2 szt.,
13) Regał biurowy o wymiarach 100 cm x 50 cm x 230 cm – 1 szt.,
14) Szafa aktowo-ubraniowa o wymiarach 115 cm x 40 cm x 230 cm - 1 szt.,
15) Regał biurowy o wymiarach 80 cm x 36 cm x 185 cm – 2 szt.,
16) Regał aktowy o wymiarach 40 cm x 80 cm x 185 cm – 4 szt.,
17) Szafa ubraniowa o wymiarach 70 cm x 70 cm x 180 cm – 1 szt.,
18) Szafa ubraniowa narożną o wymiarach 66 cm x 66 cm x 36 x 185 cm – 1 szt.,
19) Nadstawka o wymiarach 40 cm x 80 cm x 75 cm – 4 szt.,
20) Fotel obrotowy – 2 szt.,
21) Fotel obrotowy – 2 szt.,
22) Fotel obrotowy biurowy z zagłówkiem – 45 szt.,
23) Fotel obrotowy z oparciem z siatki – 3 szt.,
24) Kontener o wymiarach 50 cm x 50 cm x 75 cm – 2 szt.,
25) Nadstawka narożna o wymiarach 66 cm x 66 cm x 40 cm x 40 cm x 75 cm – 1 szt.,
26) Odbojnica płaska ścienna o wymiarach 30 cm x 120 cm– 8 szt.,
27) Nadstawka 40x40x75cm – 1 szt.,
28) Regał aktowy 40x40x185cm – 1 szt.,
29) Szafa ubraniowa narożna o wymiarach 66 cm x 66 cm x 40 x 185 cm – 1 szt.
30) Odbojnica płaska ścienna o wymiarach 90 cm x 30 cm – 1 szt.,
31) Odbojnica płaska ścienna o wymiarach 50 cm x 30 cm – 1 szt.
32) Odbojnica płaska ścienna o wymiarach 30 cm x 30 cm – 1 szt.,
33) Odbojnica płaska ścienna o wymiarach 125 cm x 30 cm – 1 szt.,
34) Odbojnica płaska ścienna o wymiarach 300 cm x 30 cm – 1 szt.,
35) Odbojnica płaska ścienna o wymiarach 25 cm x 30 cm – 1 szt.,
36) Odbojnica płaska ścienna o wymiarach 95 cm x 30 cm – 1 szt.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany będzie do:
1) dostarczenia mebli do Starostwa Powiatowego w Sokółce,
2) wniesienia mebli do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego,
3) montażu, instalacji, ustawienia mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego,
4) uprzątnięcia pomieszczeń, w których montowano meble, oraz usunięcia na własny koszt śmieci powstałych w czasie dostawy i montażu mebli, w szczególności kartonów, folii, zabezpieczeń ze styropianu itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39112000-0 - Krzesła
39113100-8 - Fotele
39121100-7 - Biurka
39131000-9 - Regały biurowe
39132100-7 - Szafy na akta
39141300-5 - Szafy
39151300-8 - Meble modułowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż wszystkie złożone w ramach prowadzonego postępowania oferty podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58642,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118928,70 PLN
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa aparatury medycznej CPV - 33111000-1 - Aparatura rentgenowska; 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne.
- Zakup i dostawa rur z tworzyw sztucznych SN 8 do realizacji zadania pn.: "Budowa drogi pieszo - rowerowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1269B w miejscowości Drahle"
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Zakup i dostawa rur z tworzyw sztucznych SN 8 do realizacji zadania pn.: "Budowa zwykłego przejścia dla pieszych i ciągu pieszo - rowerowego na odcinku drogi powiatowej nr 1299B"
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa specjalistycznego wyposażenia i mebli do prosektorium na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jan Pawła II z podziałem na części.
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.