eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › "Dostawa audioprzewodników do oddziału Muzeum Okręgowego w Toruniu - Muzeum Twierdzy Toruń wraz z wykonaniem i wgraniem oprogramowania oraz dostarczeniem licencji".



Ogłoszenie z dnia 2023-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa audioprzewodników do oddziału Muzeum Okręgowego w Toruniu
– Muzeum Twierdzy Toruń
wraz z wykonaniem i wgraniem oprogramowania oraz dostarczeniem licencji”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Okręgowe w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871243679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 1

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 56 660 56 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-296b6721-91a1-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa audioprzewodników do oddziału Muzeum Okręgowego w Toruniu
– Muzeum Twierdzy Toruń
wraz z wykonaniem i wgraniem oprogramowania oraz dostarczeniem licencji”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-296b6721-91a1-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Kultura bez barier” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 4.3 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023679

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOP.241.1.2023.ATB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199999,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa sprzętu:
a) urządzenia odsłuchowe wraz z akumulatorem (odbiorniki): – 50 szt.,
b) słuchawki do odbiorników: – 50 szt
c) ładowarek na 10 urządzeń odsłuchowych: – 5 szt.,
d) słuchawek mono dla niewidomych i niesłyszących: – 10 szt.,
e) dostawa i montaż znaczników radiowych: – 30 szt.,
f) dostawa i montaż znaczników do nakierowania audioprzewodnika: – 20 szt.,
g) dostawa i montaż urządzeń do dźwiękowej sygnalizacji
dla osób niewidomych: – 15 szt.,
h) dostawa i montaż pętli indukcyjnych: – 5 szt.,
i) urządzenie do synchronizacji ścieżek filmowych
do audioprzewodnika: – 2 szt.
j) dostawa i montaż sygnalizatora alarmowego: – 1 szt.,
k) dostawa i instalacja specjalistycznego oprogramowania do dostarczonych urządzeń wraz z licencją,
2. Wykonanie i wgranie materiałów w formie audioprzewodnika do urządzeń:
a) wykonanie i wgranie do urządzeń audioprzewodnika w języku polskim, wraz z przekazaniem licencji na 50 urządzeń,
b) wykonanie i wgranie do urządzeń audioprzewodnika w języku niemieckim i angielskim, wraz z przekazaniem licencji na 50 urządzeń,
c) wykonanie i wgranie do urządzeń audioprzewodnika w języku polskim – ścieżka rodzinna,
d) wykonanie i wgranie do urządzeń audioprzewodnika dla osób niewidomych z audiodeskrypcją, wraz z przekazaniem licencji na 50 urządzeń,
e) wykonanie i wgranie materiałów do audioprzewodników dla osób niesłyszących w języku migowym, wraz z przekazaniem licencji na 50 urządzeń,
f) dostawa i instalacja oprogramowania do zarządzania systemem +licencja – 1 szt.
g) Instalacja systemu i jego uruchomienie.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
4. Wykonawca, w ramach zamówienia będzie ponadto zobowiązany do:
a) wykonania wszystkich niezbędnych tłumaczeń,
b) uwzględnienia na etapie realizacji uwag przekazanych przez przedstawicieli Zamawiającego, w tym konsultantów zewnętrznych zatrudnionych w projekcie,
c) wykonania dwukrotnej korekty tekstów,
d) przedstawienia przedstawicielom Zamawiającego do ostatecznej akceptacji wszystkich wersji audioprzewodników przed wgraniem do urządzeń,
e) dostawy i montażu urządzeń do oddziału Zamawiającego – Muzeum Twierdzy Toruń ul. Wały Gen Sikorskiego 23, 87-100 Toruń, w godzinach otwarcia oddziału, przy czym prace montażowe na ekspozycjach mogą być wykonywane od 8.30-10.00,
f) przekazania pełnej instrukcji obsługi, licencji, kart gwarancyjnych oraz innych dokumentów związanych z dostarczonym sprzętem, oprogramowaniem i montażem,
g) przekazanie, w ramach licencji, oprogramowania do audioprzewodników i systemu zarządzania audioprzewodnikami,
h) przeprowadzenie szkoleń dla wszystkich pracowników wskazanych przez Zamawiającego,
5. Wykonawca będzie zobowiązany również do wsparcia technicznego od dnia protokolarnego przekazania urządzeń z wgranymi przewodnikami, przygotowanymi do udostępnienia zwiedzającym do dnia zakończenia zadania „Udostępnienie wystawy w Muzeum Twierdzy Toruń - wsparcie techniczne dla rożnych grup zwiedzających poprzez zakup audiobooków i oprogramowania przeznaczonego dla zwiedzających” – 15.06.2023 r.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

32583000-3 - Nośniki danych i głosu

32584000-0 - Nośniki z zapisem danych

79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych

92370000-5 - Usługi techników dźwięku

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201391,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201391,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201391,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOVITECH Ł. Marzec i Wspólnicy Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170311227

7.3.3) Ulica: Skotnicka 224

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-394

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201391,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.