eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dziadowa Kłoda › Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dziadowa Kłoda do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa ul. Bursztynowa 55, Olszowa



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082785 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dziadowa Kłoda do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa ul. Bursztynowa 55, Olszowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Dziadowa Kłoda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 250855044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Oleśnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: ˜Dziadowa Kłoda

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜56-504

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜627869280

1.5.8.) Numer faksu: ˜627851808

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜urzad.gminy@dziadowakloda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.dziadowakloda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://dziadowakloda.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dziadowa Kłoda do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa ul. Bursztynowa 55, Olszowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-00a689f7-b884-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000622/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dziadowa Kłoda do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00058967/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜UG.271.1.2021.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dziadowa Kłoda i ich transport do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o. ul. Bursztynowa 55; Olszowa 63-600 Kępno Selektywne odbieranie odpadów komunalnych następujących frakcji:- papier i tektura, tworzywa sztuczne, metale, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, bioodpady, opakowania ze szkła, zużyty sprzęt elektroniczny,zużyte baterie i akumulatory, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady zielone, odpady budowlane i rozbiórkowe, przeterminowane leki, chemikalia (np. farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe), odzież i tekstylia, odpady niebezpieczne, odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki Obsługa na terenie gminy Dziadowa Kłoda punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych (ogólnodostępne pojemniki ) w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach, zgodnie z ustalonym między Zamawiającym i Wykonawcą harmonogramem.Transport zebranych odpadów komunalnych do RIPOK (Regionalna Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych) Regionu IX województwa wielkopolskiego tj: Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp.z o.o. w Olszowej k. Kępna , zgodnie z wytycznymi przyjętymi w przepisach prawa oraz Planem Gospodarki Odpadami dla województwa wielkopolskiego.Wykonawca udostępnienia (użycza) pojemniki na kółkach do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych , jak również pojemniki na kółkach do gromadzenia odpadów komunalnych segregowanych (pojemniki na plastik) oraz pojemniki na kółkach do gromadzenia odpadów komunalnych (szkło) - pojemniki zostaną ustawione w miejscach odbioru odpadów od mieszkańców. Do zbierania frakcji papieru i bioodpadów wykonawca zapewnia worki na każdą posesję. Pojemniki na każdą frakcję odpadów powinny być trwale oznaczone (np. jednolity kolor pojemników, jednolite kolory klap pojemników – zgodnie z wytycznymi ujętymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dziadowa Kłoda – uchwała nr XXI/138/20 Rady Gminy Dziadowa Kłoda z dnia 30 września 2020 r. oraz uchwała nr XXVII/173/21 Rady Gminy Dziadowa Kłoda z dnia 15 kwietnia 2021r.Selektywna zbiórka na terenie gminy Dziadowa Kłoda będzie się odbywać na zasadzie:1) zbiórka odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych :a) opakowania szklane – opróżnianie pojemników przydomowych 1 raz na 2 miesiące,b) odpady suche ( tworzywa sztuczne, opakowania metalowe, opakowania wielomateriałowe) – opróżnianie pojemników przydomowych 1 raz na miesiąc,c) papier, tektura – zbieranie do worków 1 raz na pół roku, d) bioodpady - od właścicieli nieruchomości jednorodzinnych raz w roku, a w okresie od kwietnia do października raz na dwa tygodnie, od właścicieli nieruchomości wielolokalowych raz w roku, a w okresie od kwietnia do października raz na tydzień. 2) zbiórka z ogólnodostępnych pojemników - punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych -13 punktów na terenie gminy (2 pojemniki 1100l - w każdym punkcie) a) pojemnik na szkło b) pojemnik siatkowy na odpady komunalne suche oraz 6 punktów na terenie gminy ( z pojemnikami na papier 1 pojemnik 1100 l)Pojemniki siatkowe na odpady suche i pojemniki na papier zapewnia Zamawiający, pojemniki na szkło zapewnia Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 752400,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 752400,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 752400,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Przedsiębiorstwo Komunalno- Transportowe ,,Wencel''

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜6191221346

7.3.3) Ulica: ˜Poznańska 9

7.3.4) Miejscowość: ˜Kępno

7.3.5) Kod pocztowy: ˜63-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 752400,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜36 miesiące

2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.