eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › RDW we W³odawie Budowa budynku gara¿owego w RDW we W³odawie przy ul. Lubelskiej 60



Og³oszenie z dnia 2024-01-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
RDW we W³odawie Budowa budynku gara¿owego w RDW we W³odawie przy ul. Lubelskiej 60

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzañskiego 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 825721151

1.5.8.) Numer faksu: 825721151

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Samorz±dowa jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Administracja drogami wojewódzkimi na terenie dzia³ania RDW we W³odawie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RDW we W³odawie Budowa budynku gara¿owego w RDW we W³odawie przy ul. Lubelskiej 60

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-15463445-c016-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00082566

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00069572/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.16 "RDW we W³odawie Budowa budynku gara¿owego w RDW we W³odawie przy ul. Lubelskiej 60"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.zdw-lublin.logintrade.net

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej
w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t. j. Dz. z 2020, poz. 344 ze zm.), tj.
a) elektronicznej Platformy Zamówieñ Publicznych Zarz±du Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem: https://zdw-lublin.logintrade.net (dalej zwana: „Platform±”), do której dostêp mo¿liwy jest równie¿ poprzez stronê internetow± Zamawiaj±cego wskazan± w pkt I SWZ.
b) niniejsze postêpowanie znajduje siê w wykazie postêpowañ prowadzonych przez Zamawiaj±cego zamieszczonym na Platformie https://zdwlublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Platforma, wskazana w pkt. 1. ppkt a) SWZ, wykorzystywana bêdzie w niniejszym postêpowaniu, jako ¶rodek komunikacji elektronicznej do: sk³adania ofert, wszelkich dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert± a tak¿e: udostêpniania og³oszenia o zamówieniu, SWZ, informacji o modyfikacji SWZ, przekazywania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, wyja¶nieñ tre¶ci SWZ, wezwañ do wyja¶nieñ lub uzupe³nienia, wezwañ do przed³o¿enia dokumentów i o¶wiadczeñ, wyja¶nieñ Wykonawców kierowanych w odpowiedzi na wezwania Zamawiaj±cego, uzupe³niania dokumentów (o¶wiadczeñ lub pe³nomocnictw), udostêpnienia informacji z otwarcia ofert, informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania wraz z zawiadomieniami skierowanymi do Wykonawców, udostêpniania ofert, przekazywania wniosków o przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± i wa¿no¶ci wadium oraz zgód w tym zakresie.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy.
4. U¿ytkowanie Platformy jest bezp³atne.
5. Przegl±danie postêpowañ, pobieranie dokumentów nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie. W niniejszym postêpowaniu rejestracji oraz logowania wymaga:
- z³o¿enie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ;
- z³o¿enie oferty.
Logowania wymaga równie¿ przekazywanie wyja¶nieñ, dokumentów lub o¶wiadczeñ w odpowiedzi na wezwania Zamawiaj±cego, kierowane w toku badania i oceny ofert.
WA¯NE!: Wykonawca przed z³o¿eniem wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ oraz przed z³o¿eniem oferty winien dok³adnie zapoznaæ siê ze szczegó³ow± instrukcj± dostêpn± na Platformie pod linkiem https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
6. Z³o¿enie oferty i pozosta³ych dokumentów oraz o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt. X SWZ wymaga zarejestrowania siê przez Wykonawcê lub, w przypadku posiadania konta na Platformie, zalogowania. Rejestracja i logowanie s± bezp³atne. Rejestruj±c siê albo loguj±c Wykonawcy, akceptuj± warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na Platformie.
7. Szczegó³owe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzêtowo — techniczne
umo¿liwiaj±ce korzystanie z Platformy, szczegó³owy sposób sk³adania, zmiany i wycofania ofert,
przekazywania o¶wiadczeñ, dokumentów zosta³y okre¶lone w Instrukcjach U¿ytkownika,
dostêpnych na Platformie pod linkiem: https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Za datê z³o¿enia oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji rozumie siê datê ich
wp³ywu na Platformê, tj. w przypadku z³o¿enia oferty datê wy¶wietlan± na koncie Zamawiaj±cego
wskazan± w kolumnie „data z³o¿enia oferty”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzañskiego 3, 20-262 Lublin.
 z inspektorem danych osobowych Zarz±du Dróg Wojewódzkich w Lublinie mo¿na skontaktowaæ siê za pomoc± e-maila: iod@zdw.lublin.pl*
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Budowa budynku gara¿owego RDW we W³odawie przy ul. Lubelskiej 60” prowadzonym na podstawie art. 132 ustawy Pzp.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: R7.ST.371.1.2024.nk

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu:
Budowy budynku gara¿owego RDW we W³odawie przy ul. Lubelskiej 60

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:

1. Cena – znaczenie kryterium 60%

Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma PC= 10 pkt.
Pozosta³e oferty otrzymaj± liczbê punktów obliczon± wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

PC = x10

2. Udzielony okres rêkojmi – znaczenie kryterium 40 %
Wymagany przez Zamawiaj±cego minimalny okres rêkojmi wynosi 5 lat
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³u¿szego okresu rêkojmi oferta otrzyma
nastêpuj±c± ilo¶æ punktów

a) Oferta z okresem rêkojmi 5 lat – otrzyma liczbê punktów PR = 10
b) Oferta z okresem rêkojmi 6 lat – otrzyma³a liczbê punktów PR = 15
c) Oferta z okresem rêkojmi 7 lat – otrzyma³a liczbê punktów PR = 20

W przypadku gdy Wykonawca nie zakre¶li w sk³adanej ofercie okresu rêkojmi, Zamawiaj±cy przyjmie do oceny minimalny okres rêkojmi wymagany przez Zamawiaj±cego, tj. 5 lat

Za najkorzystniejsz± uznana bêdzie oferta, która uzyska³a najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów obliczon± wed³ug wzoru:
P = PC x 60 % + PR x 40 %

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielony okres rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u
w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
2. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli:
1) wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie minimum 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie budynku gara¿owego/magazynowego o warto¶ci robót co najmniej 1 000 000,00 z³ brutto i o¶wiadczy, ¿e robota ta zosta³a wykonana nale¿ycie.
2) dysponuje minimum po jednej osobie mog±cej wykonywaæ samodzielne funkcje techniczne w budownictwie:
- Kierownik budowy bran¿y konstrukcyjno-budowlanej: osoba ta musi posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
- Kierownik robót bran¿y elektrycznej: osoba ta musi posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych oraz elektroenergetycznych objêtymi zamówieniami, których parametry okre¶la dokumentacja projektowa.
- Kierownik robót bran¿y sanitarnej: osoba ta musi posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci sanitarnej.
Osoby przewidziane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie musz± posiadaæ wymagane uprawnienia, które zosta³y wydane zgodnie z ustaw± Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. art. 12 ustêp 1 ppkt. 2, ustêp 7, art.12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowi±zuj±cych przed wej¶ciem w ¿ycie ustawy prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyska³y uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a tak¿e osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Ksiêstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej posiadane uprawnienia musz± spe³niaæ warunki okre¶lone w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023, poz. 334). Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej musz± siê legitymowaæ decyzj± o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzj± o prawie do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych, wydanymi przez w³a¶ciwe rady izby in¿ynierów, albo udokumentowaæ, ¿e zda³y egzamin na uprawnienia budowlane przed w³a¶ciw± Izb±.
3. Zamawiaj±cy mo¿e, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie
postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez
wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub
zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny
wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±c warunek udzia³u w postêpowaniu mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. 1. Zamawiaj±cy ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie:
a) braku podstaw wykluczenia,
b) spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika B, C, F i G do SWZ.
3. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt. X.1 lub s± one niekompletne lub zwieraj± b³êdy, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, chyba ¿e oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt. X.1. SWZ.
5. Je¿eli z³o¿one przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. X.1. SWZ budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spe³niania przez Wykonawcê takich informacji lub dokumentów.
6. W przypadku, o którym mowa w pkt IX.4 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika D.
7. Zamawiaj±cy przewiduje obowi±zek z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na podstawie o¶wiadczenia z art. 125 ust. 1 stanowi±cym o¶wiadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
8. O¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 1 sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisanej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t. j. Dz.U. 2023 r., poz. 57 z pó¼n. zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

7. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – Za³±cznik A do SWZ
2) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt XI 1-2. SWZ;
3) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt XI.4. SWZ (je¿eli dotyczy).
4) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, mo¿e z³o¿yæ wraz z ofert± odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) Je¿eli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
5) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
a) Pe³nomocnictwo o którym mowa w pkt XVII.7) ppkt. 4) lit c) i ppkt. 5) SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ notarialnie – w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysoko¶ci: 30 000,00 z³, (s³ownie z³otych: trzydzie¶ci tysiêcy 00/100)
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach zgodnie z art. 97, ust. 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310,836 i 1572).
Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy ZDW
w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730 z adnotacj± „Wadium do postêpowania: „Budowa budynku gara¿owego RDW we W³odawie przy ul. Lubelskiej 60”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. W ofercie nale¿y z³o¿yæ dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium.
4. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt b)-d) Beneficjenta porêczenia/gwarancji nale¿y okre¶liæ nastêpuj±co: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarz±d Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzañskiego 3, 20-262 Lublin.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 2 lit b)-d), Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej poprzez Platformê.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia, gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
7. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
a) O¶wiadczenie o których mowa w pkt. X. 1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z „ustawy sanacyjnej” i „rozporz±dzenia sanacyjnego” (wzór za³. F do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz postanowieñ Projektu Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy zamówieñ: www.zdw-lublin.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-15 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-15

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
2. Zamawiaj±cy nie przewiduje zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
3. Zamawiaj±cy nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u zamawiaj±cego, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± w walutach obcych.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 139 ust. 1 ustawy Pzp najpierw dokona badania i oceny ofert, a nastêpnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postepowaniu.
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
7. Zamawiaj±cy nie wymaga obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
10. Zamawiaj±cy nie stawia wymogu lub mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji okre¶lonej w art. 93 ustawy Pzp
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
12. Zamawiaj±cy przewiduje wymagania wskazane w art. 95 ust. 1 w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa w pkt. XXVI.1. SWZ (obs³uga sprzêtu i urz±dzeñ oraz roboty wykonywane rêcznie) w zakresie realizacji zamówienia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.