eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Kompleksowa termomodernizacja budynków A i B Szpitala Puckiego Sp. z o.o., w ramach projektu "Poprawa jakości powietrza. Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie",

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082464 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Kompleksowa termomodernizacja budynków A i B Szpitala Puckiego Sp. z o.o., w ramach projektu „Poprawa jakości powietrza. Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie”,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Szpital Pucki Spółka z ograniczona odpowiedzialnością

1.3.) Oddział zamawiającego: ˜Szpital Pucki Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000308229

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜1 Maja 13A

1.5.2.) Miejscowość: ˜Puck

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜84-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zp@szpitalpucki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.szpitalpucki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

˜spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Kompleksowa termomodernizacja budynków A i B Szpitala Puckiego Sp. z o.o., w ramach projektu „Poprawa jakości powietrza. Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie”,

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-70cd1169-cd2a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082464

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00021389/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 termomodernizacja budynków szpitala w ramach projektu "poprawa jakości powietrza, zmniejszenie zużycia energii w budownictwie"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, zuwzględnieniemwyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środkówkomunikacjielektronicznej.Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacjielektronicznejzdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną(Dz. U. z2019r. poz. 123 i730). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p.,podmiotowe iprzedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasobysporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatachdanych, w szczególności wformatach .txt, .rtf,.pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie ojakim mowa w Rozdziale VIIust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznejlub w postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym . 3 Wpostępowaniu o udzielenie niniejszegozamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywać się będzie przy użyciu miniPortalu,który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego podadresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal naadres elektronicznej skrzynki podawczejSzpitalaPuckiego:/SZPITALPUCKI/Skład_ESP, lub pocztyelektronicznej e-mail: zp@szpitalpucki.plOsobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest:Katarzyna Taper. Rekomenduje się używanie wkorespondencji z Zamawiającym (zapytania, wnioski,wyjaśnienia), wskazanego powyżej adresu e mail.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do następującychformularzy:„Formularz do złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularza dokomunikacji”.5.Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów ioświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystaniaz systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracjipublicznej (ePUAP).6.Wykonawcaprzystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego,akceptuje warunkikorzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu orazzobowiązuje się korzystając zminiPortalu przestrzegać postanowień tego Regulaminu.7. Maksymalnyrozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku”i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 8. Za datęprzekazania oferty,wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń orazinnych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP. 9.Zamawiający przekazuje link dopostępowania oraz ID postępowania. Danepostępowanie można wyszukać również na Liściewszystkich postępowań w miniPortalu, klikającwcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze stronygłównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP/07/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących kompleksową termomodernizację dwóch budynków Szpitala Puckiego, w ramach projektu „Poprawa jakości powietrza. Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Sposób oceny ofert został opisany w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 2.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5.000.000 zł.1.2. zdolności technicznej lub zawodowej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli:a) co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j.: Dz.U. z 2021 r., poz. 710), o wartości nie mniejszej niż 7.000.000,00 zł brutto (słownie: siedem milionów złotych;b) co najmniej jedno zamówienia polegające na przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, który wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należy do grupy 124 (ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali, zakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej) o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3 000 m2 oraz wartości zamówienia nie mniejszej niż 7 000 000,00 zł (słownie: siedem milionów złotych);c) co najmniej jedno zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmujące zaprojektowanie (projekty budowlane i wykonawcze) i wykonanie obiektu użyteczności publicznej, o wartości inwestycji nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).Za budynek użyteczności publicznej Zamawiający przyjmuje budynek zgodny z definicją zawartą w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn.12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U.2019, poz.1065). Warunek doświadczenia wskazany powyżej w ppkt 2.2.1) lit. a-c może zostać spełniony również poprzez wykazanie wykonania przez Wykonawcę zamówień łącznie obejmujących wskazane w treści tego warunku w lit. a) - c) roboty budowlane oraz prace projektowe, z zastrzeżeniem konieczności spełnienia warunku co do zakresu przedmiotowego i wartościowego robót budowlanych oraz prac projektowych. 2) skierują do realizacji zamówienia: a) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, posiadającego kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, a także posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi dotyczącymi zabytków nieruchomych wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;b) co najmniej 1 osobą, pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadającą 5-letnie doświadczenie w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji kierownika robót sanitarnych, c) co najmniej 1 osobą, pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadającą 5-letnie doświadczenie w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji kierownika robót elektrycznych, d) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która posiada doświadczenie polegające na autorstwie lub współautorstwie w wykonaniu co najmniej 1-ego projektu budowlanego dla budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej, który wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych należy do klasy 1246 (budynki szpitali i zakładów opieki medycznej) o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3000m2, Zamawiający dopuszcza możliwości łączenia powyższych funkcji. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 tej ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220). Zamawiający wyjaśnia, że zgodnie z przepisem art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru kieruje osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. Zgodnie z art. 37h ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami wykształcenie i tytuły zawodowe, o których mowa w art. 37a tej ustawy, mogą być uzyskane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli są one uznawane za równorzędne z wykształceniem i tytułami zawodowymi uzyskanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów. Przepis art. 37h ust. 2 tej ustawy stanowi zaś, że doświadczenie zawodowe, o którym mowa wart. 37a tej ustawy może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o ile dotyczy prac konserwatorskich, prac restauratorskich, badań konserwatorskich lub badań architektonicznych, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do inwentarza muzeum lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 tej ustawy. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.3) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 3 do SWZ; Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;3) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru na załączniku nr 6 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Zakres zmian umowy opisany został we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-31

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.