eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › "Piława Dolna IV droga dojazdowa do gruntów rolnych niezrealizowana w ramach PROW" oraz "Piława Dolna V droga dojazdowa do gruntów rolnych"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081965 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜„Piława Dolna IV droga dojazdowa do gruntów rolnych niezrealizowana w ramach PROW” oraz „Piława Dolna V droga dojazdowa do gruntów rolnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜GMINA DZIERŻONIÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 890717875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜PIASTOWSKA 1

1.5.2.) Miejscowość: ˜Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜748325695

1.5.8.) Numer faksu: ˜748325694

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜sekretariat@ug.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.ug.dzierzoniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://ug-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜„Piława Dolna IV droga dojazdowa do gruntów rolnych niezrealizowana w ramach PROW” oraz „Piława Dolna V droga dojazdowa do gruntów rolnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-42d5a0fd-ae52-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001082/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Piława Dolna V droga dojazdowa do gruntów rolnych

1.1.4 Piława Dolna IV droga dojazdowa do gruntów rolnych niezrealizowanych na terenie obrębu/wsi objętego PROW

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00047718/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜IR.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1074141,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest przebudowa dwóch dróg dojazdowych do gruntów rolnych wraz z odwodnieniem zlokalizowanych na działkach:a) nr 2417, obręb 0011 Piława Dolna oraz 663 obręb 0012 Owiesno, gmina Dzierżoniów (odcinek ok. 2,150 km). b) nr 2429, obręb 0011 Piława Dolna, gmina Dzierżoniów (odcinek ok. 0,333 km)2) Inwestycja ma być wykonana zgodnie z wymogami Zamawiającego zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, a w szczególności:a) wykonanie dokumentacji projektowej (projekty wykonawcze) wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji,b) wykonanie robót budowalnych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia oraz przekazanie obiektu do użytkowania.3) Roboty budowlane wykonane będą na podstawie:a) decyzji o pozwoleniu na budowę lub zaświadczeniu o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu, które Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego,b) dokumentacji wykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego sporządzonej w oparciu o zapisy Programu Funkcjonalno-Użytkowego.4) Szczegółowy zakres przedmiotu umowy został opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ i do umowy.5) Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się do:a) urządzenia terenu budowy, wykonania podłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,b) oznakowanie terenu budowy oraz oznakowanie drogi na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej organizacji ruchu na czas budowy,c) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wykonanego elementu robót lub jego części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,d) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,e) wycinki wszystkich drzew i krzewów kolidujących z planowanymi robotami oraz uzyskanie wymaganych w tym zakresie zgód i pozwoleń,f) wykonania badań, prób, jak również wykonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,g) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmujące wytyczenie pasa drogowego, bieżącą i powykonawczą inwentaryzację geodezyjną (3 egzemplarze)h) zabezpieczenia i wznowienia istniejącej osnowy geodezyjnej narażonej na zniszczenie lub uszkodzenie w trakcie realizacji zadania objętego niniejsza umową, i) zabezpieczenia i wznowienia istniejących punktów granicznych narażonych na zniszczenie lub szkodzenie w trakcie realizacji zadania objętego niniejsza umową,j) dokonania uzgodnień, zgłoszeń, oraz uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, w tym protokołów odbioru urządzeń wodociągowych, gazowych i pozostałych (o ile istnieją), k) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,l) Wykonawca przed przystąpieniem do robót opracuje plan BIOZ o ile zaistnieje taka potrzeba,m) doprowadzeniem do porządku działek sąsiednich wraz z uzyskaniem potwierdzenia od właścicieli nieruchomości o doprowadzeniu ich do należytego stanu,n) regulacja wszelkich urządzeń obcych w pasie realizowanej drogi w przypadku ich wystąpienia, w uzgodnieniu z właścicielem/zarządcą urządzeń, protokolarnego ich przejęcia oraz zwrotnego przekazania,o) naprawienia urządzeń infrastruktury technicznej uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, z tym, że koszt ich naprawy ponosi Wykonawcap) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,r) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych w tym umożliwienie przejazdu i dojazdu do posesji mieszkańcom oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,s) Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu Umowy odpadów zgodnie z ustawą o odpadach. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt składowania, wywozu i utylizacji mas ziemnych i odpadów w cenie ryczałtowej,t) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,u) zamontowanie w miejscu wykonania robót tablicy informacyjnej wg wskazań Zamawiającego – tablicę informacyjną dostarczy Zamawiający,w) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej (operat kolaudacyjny - jeden egzemplarz), obejmujący w szczególności: dokumentację powykonawczą z naniesionymi zmianami, wynikami prób i badań, pomiarów, inwentaryzację powykonawczą, certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty wymagane ustawą Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych.6) KODY CPV:a) 71355000-1 – Usługi pomiarowe;b) 71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania;c) 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy dróg;d) 45233142-6 – Roboty w zakresie naprawy dróg.e) 45112100-6 – Roboty w zakresie kopania rowów7) Zadanie pn.: „Piława Dolna IV droga dojazdowa do gruntów rolnych niezrealizowana w ramach PROW” objęte jest pomocą finansową z budżetu Województwa Dolnośląskiego w roku 2021 w formie dotacji celowej na finansowanie ochrony, rekultywacji i poprawy jakości gruntów rolnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1321194,63

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2089545,77

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1321194,63

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜5751383487

7.3.3) Ulica: ˜Grabińska 8

7.3.4) Miejscowość: ˜Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: ˜42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1321194,63

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.