eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Remontu korytarzy i klatek schodowych, Oddziału Zabezpieczenia, Wydziału Informacji Niejawnych i Kancelarii Tajnej w zakresie odnowienia powłok malarskich w ramach bieżącej konserwacji w budynku nr 5

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081955 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Remontu korytarzy i klatek schodowych, Oddziału Zabezpieczenia, Wydziału Informacji Niejawnych i Kancelarii Tajnej w zakresie odnowienia powłok malarskich w ramach bieżącej konserwacji w budynku nr 5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: ˜Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.amw.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Remontu korytarzy i klatek schodowych, Oddziału Zabezpieczenia, Wydziału Informacji Niejawnych i Kancelarii Tajnej w zakresie odnowienia powłok malarskich w ramach bieżącej konserwacji w budynku nr 5

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-e953d022-ccf5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00014768/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont korytarzy i klatek schodowych Oddziału Zabezpieczenia, Wydziału Informacji Niejawnych i Kancelarii Tajnej w zakresie odnowienia powłok malarskich w ramach bieżącej konserwacji w budynku nr 5

1.1.1 Remont korytarzy i klatek schodowych Oddziału Zabezpieczenia, Wydziału Informacji Niejawnych i Kancelarii Tajnej w zakresie odnowienia powłok malarskich w ramach bieżącej konserwacji w budynku nr 5

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜˜Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkieminformacyjnym RODO zawarto w rozdziale 39 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜28/ZP/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Zakres prac obejmuje:1) Roboty budowlane:a) demontaż konstrukcji mocującej ławki i ponowny montaż ławek, b) demontaż tabliczek informacyjnych przy drzwiach, a następnie ponowny ich montaż,c) zerwanie ze ścian symboli ewakuacyjnych, p-poż., a następnie ich ponowne na-klejenie, a w przypadku uszkodzenia wymiana na nowe,d) wyniesienie mebli z holi i korytarzy we wskazane miejscee) zdjęcie gablot, tablic ze ścian z zeskładowaniem we wskazanym miejscu, a na-stępnie ponowne zawieszenie,f) zabezpieczenie folią podłóg i innych elementów,g) wykucie zbędnych kołków ze ścian i sufitów,h) skucie tynków z zaprawy cementowej na ścianach, filarach pilastrach,i) rozebranie okładziny ściennej z płytek glazury, j) dwukrotne odgrzybianie ścian ceglanych metodą smarowania,k) wykonanie, uzupełnianie i naprawa tynków cementowo-wapiennych kat III, na podłożu z cegły, pustaków ceramicznych, gazo i pianobetonów, na ścianach, stropach, słupach,l) wykucie z muru ościeżnic drzwiowych drewnianych, m) zakup i montaż stolarki drzwiowej z obróbką obsadzenia, z zastosowaniemdrzwi wewnętrznych, drewnianych, jednoskrzydłowych o wym.90x200cm, do-stosowanych do drzwi istniejących w budynkach AMW (z ramą z drewna egzo-tycznego, z metalową ościeżnicą);skrzydło drzwiowe płytowe wewnętrzne do pomieszczeń o dużym natężeniu ruchu wypełnione prasowaną kanałową płytą wiórową; rama skrzydła wykonana z gatunków drewna egzotycznego; cała kon-strukcja pokryta płytą HDF 2 mm wykończona laminowaną okleiną HPL lub CPL w kolorze nawiązującym do już wymienionych na korytarzu; skrzydło drzwiowe wyposażone w trzyczęściowy zawias niklowany oraz niklowany za-mek podklamkowy, komplet klamek z szyldem, odbój drzwiowy oraz naklejony numer pomieszczenia; ościeżnica stalowa wykonana z blachy głębokotłoczonej o gr 1,50 mm w kolorze nawiązującym do kolorystyki drzwi,n) zakup i obsadzenie kratek wentylacyjnych PCV z żaluzją, w ścianach z cegieł,o) przemurowanie ścianek gr 1 cegły, na zaprawie cementowo-wapiennej,p) demontaż listew drewnianych zabezpieczających dylatacje sufitów i ścian, z oczyszczeniem dylatacji, zakupem i uszczelnieniem dylatacji profilami dylata-cyjnymi z materiału trwale elastycznego, odpornego m.in. na oleje, masy bitu-miczne, utlenianie, kwasy, promieniowanie UV, wpływy atmosferyczne i tempe-raturę (od -30 do +60ºC) lub równoważnymi,q) przecieranie istniejących tynków cementowo-wapiennych z zeskrobaniem farby, tapet na stropach, biegach, spocznikach, ścianach,r) gruntowanie podłoży pionowych i poziomych preparatem głęboko penetrującym do powierzchniowego wzmacniania nasiąkliwych podłoży, na bazie wodnej dys-persji żywic syntetycznych, o gęstości ok. 1,0 kg/dm3s) montaż narożników ochronnych, aluminiowych, perforowanych, z siatką, na na-rożach ścian,t) wykonanie ręczne gładzi jednowarstwowych z gipsu szpachlowego o wysokiej wytrzymałości mechanicznej warstwy, wynikającej z wysokiej zawartości spoiwa gipsowego (≥50 %), na podłożu z tynku.2) Roboty malarskie Kolory powłok malarskich –do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie prac remontowych.a) ługowanie farby olejnej z tynków ścian,b) dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków ścian z jednokrotnym szpachlowaniem; parametry farby olejnej: odporność na środki dezynfekcyjne, czynniki mechaniczne oraz atmosferyczne, do użytku w pomieszczeniach uży-teczności publicznej i służby zdrowia, trudno zapalna powłoka – klasa palności D¬s1,d0,c) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi podłoży gipsowych z gruntowaniem i starych tynków wewnętrznych (ścian, sufitów, słupów, biegów klatek schodo-wych); parametry farby: do zastosowania w obiektach użyteczności publicznej, zmywalna, odporna na szorowanie,d) demontaż grzejników na czas robót malarskich i ponowny montaż po zakończe-niu robót malarskich , włącznie z próbą szczelności grzejników,e) dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych i rurowo-żebrowych,f) dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych i gazowych, cokołów, krat, balustrad, pochwytów; parametry farby olejnej: odporność na środki dezyn-fekcyjne, czynniki mechaniczne oraz atmosferyczne, do użytku w pomieszcze-niach użyteczności publicznej i służby zdrowia, trudno zapalna powłoka – klasa palności D¬s1,d0.3) Roboty w zakresie odnowienia posadzek lastrykoa) zabetonowanie żwirobetonem bez deskowań i stempli bruzd w posadzce,b) naprawa pęknięć i ubytków w posadzce lastryko, także w rejonie po osadzeniu drzwi; wypełnienie materiałem oryginalnym bądź mieszaniną żywicy z utwar-dzaczem oraz odpowiednim barwnikiem; kolorystykę należy tak dobrać, aby by-ła najbardziej zbliżona do naprawianej powierzchni; po utwardzeniu do mecha-nicznego polerowania,c) uzupełnienie cokołów cementowych, z zatarciem na gładko w jednej lokalizacji. 4) Roboty elektryczne –zgodnie z dokumentacją branży elektryczneja) demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych wraz z ich umyciem (wy-czyszczeniem),b) wymiana nieuszczelnionych podtynkowych przełączników schodowych krzy-żowych, łącznik p/t schod. podśw. st IP20,c) wymiana gniazd instalacyjnych wtykowych nieuszczelnionych podtynkowych, gniazda 2P+Z 10/16A 250V stand. wyższy,d) wymiana opraw świetlówkowych 4x20W,e) wymiana włącznika lub przycisku podtynkowego w puszce,f) wymiana podtynkowych gniazd wtykowych dwubiegunowych do 16 A ze sty-kiem ochronnym.5) Roboty innea) demontaż metalowych torów kablowych z wykuciem wieszaków z muru i na-prawą muru,b) demontaż szafy elektrycznej o wymiarach 0,55 x 1,05m, z naprawą ściany i tyn-ków,c) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,d) rozebranie posadzek z płytek na zaprawie i kleju,e) wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki, z zaprawy cementowej sa-mopoziomującej, gr 20mm zatartej na gładko,f) wykonanie posadzki jednobarwnej z płytek gresowych 30x30cm, matowych, o antypoślizgowości min. R10, o klasie odporności na ścieranie -5, wraz z coko-łem wys. 10cm,(wybór rodzaju i kolorystyki płytek na etapie prac remontowych)g) licowanie ścian płytkami gresowymi 30x30cm, (wybór rodzaju i kolorystyki pły-tek na etapie prac remontowych),h) wykonanie posadzki z wykładzin tekstylnych w rulonie, z dużą odpornością powierzchniową, dla miejsc o dużym natężeniu ruchu dla miejsc użyteczności publicznej, odpornych na zaplamienia, ścieranie, zniekształcanie i uszkodzenia mechaniczne, z atestem na trudnopalność, antyelektrostatyczność, z atestem hi-gienicznym, klejonych do podłoża wraz z listwami przyściennymi z tworzyw sztucznych(wybór rodzaju i kolorystyki wykładziny i listew na etapie prac re-montowych),i) zakup i montaż listew progowych aluminiowych, półokrągłych, szybkiego mon-tażu z uszczelką silikonową ze schowanymi wkrętami,j) demontaż zmywaka kuchennego, z zakupem i montażem nowego zmywaka na-kładanego na szafkę, z blachy stalowej, jednokomorowego z ociekaczem pra-wym, z 1 otworem na montaż baterii, przystosowanego do montażu na szafce szer. 80cm i zakup z montażem szafki z płyty MDF w okleinie drewnopodobnej, dostosowanej do mebli biurowych, dwudrzwiowej, wolnostojącej, szerokości 80 cm, przystosowanej do montażu zlewozmywaków nakładanych, z zawiasami z wbudowanym spowalniaczem(wybór rodzaju i kolorystyki szafki na etapie prac remontowych), k) zakup i wymiana baterii zlewozmywakowej jednouchwytowej stojącej, z głowicą ceramiczną, z długą, ruchomą, elastyczną wylewką, z napowietrzającą końcówka – perlator, nowoczesny, minimalistyczny design,l) wykonanie sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem pły-tami mineralnymi ze skalnej wełny mineralnej, z widoczną strona płyty: ultrama-tową, gładką, białą, z pomalowanym welonem,-z tyłem płyty o szczelnej mem-branie akustycznej, bezpośrednia izolacyjność akustyczna Rw = 25 dB.6) Roboty po zakończeniu prac malarskicha) wniesienie mebli,b) mycie po robotach malarskich okien, posadzek lastryko i gresowych,c) zamówienie i wywiezienie kontenera na śmieci remontowe, po robotach kon-serwacyjnych,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: ˜Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień z wolnej ręki o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości nie większej niż 400 000 PLN.Warunkiem udzielenia tego zamówienia będzie fakt, że dotychczasowy wykonawca zrealizuje roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością, zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, a także że zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku:Wykonawca musi posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym tj. być wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOpis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejOpis spełnienia warunku:Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej Opis spełnienia warunku:1. Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych (załącznik nr 8), w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie co najmniej trzech zadań obejmujących prace remontowe, budowlane w budynkach wpisanych do rejestru zabytków bądź na terenie wpisanym do rejestru zabytków o wartości robót minimum 1 100 000, 00 złotych brutto łącznie, w tym minimum 1 praca polegająca na wykonaniu remontu sanitariatów o wartości 332.000, 00 zł z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 2. Wykonawca musi dysponować osobami, (załącznik nr 9) skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie przez wykonawcę osobami z uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz posiadającymi doświadczenie zawodowe minimum 10 lat:a) 1 (jedna) osoba o uprawnieniach budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (załącznik nr 10);b) 1 (jedna) osoba o uprawnieniach „D” i „E” w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych (załącznik nr 11);c) Wykonawca musi zapewnić kierowanie robotami budowlanymi przez osobę posiadająca kwalifikacje, o których mowa w art. 37c Ustawy o Ochronie Zabytków wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez tę osobę wymagań, o których mowa w art. 37c. Na potwierdzenie spełnienia, przez osobę wskazaną do kierowania robotami bu-dowlanymi, wymagań, o których mowa w art. 37c Ustawy o Ochronie Zabytków - oświad-czenie wraz z wykazem robót budowlanych prowadzonych przez nią przy zabytkach nieru-chomych wpisanych do rejestru przez okres co najmniej 18 miesięcy (załącznik nr 12).Wskazane wyżej osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenia z IIB o przynależności do IIB ważne w okresie trwania przedmiotu zamówienia.Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5). a) Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4).f) Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacja z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜c) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone według wzoru (załącznik nr 6).d) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby- sporządzony według wzoru (załącznik nr 7).Oświadczenia o dysponowaniu osobami (załącznik nr 10 - 12). Wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie (załącznik nr 8).Wykaz osób (załącznik nr 9). Polisę OC

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜Formularz ofertowy- sporządzony według wzoru (załącznik nr 1).Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 13).Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

˜Zamawiający przewiduje konieczność złożenia wadium (dowód wniesienia wadiumnależy dołączyć do oferty) w wysokości:5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp).Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Zmiany Umowy zawarte są w § 23 ,w projekcie umowy załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-29 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-29

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.