eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Wykonanie obsługi wraz z usuwaniem niesprawności na iskrownikach zabudowanych na silnikach śmigłowców Guimbal Cabri G2 oraz Robinson R44 Raven II



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081897 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Wykonanie obsługi wraz z usuwaniem niesprawności na iskrownikach zabudowanych na silnikach śmigłowców Guimbal Cabri G2 oraz Robinson R44 Raven II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Lotnicza Akademia Wojskowa

1.3.) Oddział zamawiającego: ˜Lotnicza Akademia Wojskowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 060059216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Dywizjonu 303 nr 35

1.5.2.) Miejscowość: ˜Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜a.murawska@law.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://www.wojsko-polskie.pl/law/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://zamowienia.law.mil.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


˜Uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Wykonanie obsługi wraz z usuwaniem niesprawności na iskrownikach zabudowanych na silnikach śmigłowców Guimbal Cabri G2 oraz Robinson R44 Raven II

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-1ce7cccd-9790-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00028979/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜Zp/tp/5/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 98649,01 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi po 500 godzinach lub 48 miesiącach eksploatacji wraz z usuwaniem niesprawności na iskrownikach TCM Bendix typ S4LSC204T zabudowanych na silniku śmigłowca Guimbal Cabri G2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50211210-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji silników statków powietrznych

4.5.5.) Wartość części: 47109,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi po 500 godzinach eksploatacji wraz z usuwaniem niesprawności na iskrownikach TCM Bendix S6LSC-204T i S6LSC-200 zabudowanych na silniku śmigłowca Robinson R44 Raven II.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50211210-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji silników statków powietrznych

4.5.5.) Wartość części: 51540,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44772,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60546,75

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44772,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜HORIZON AIR SERVICES GOŁEMBIEWSKI SP. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜362673046

7.3.3) Ulica: ˜Wojciechowska

7.3.4) Miejscowość: ˜Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: ˜20-704

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54429,35

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48585,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64267,50

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48585,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜HORIZON AIR SERVICES GOŁEMBIEWSKI SP. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜362673046

7.3.3) Ulica: ˜Wojciechowska

7.3.4) Miejscowość: ˜Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: ˜20-704

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59150,70

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

˜Wartość umowy stanowią obsługi planowe oraz nieplanowe (w zad. 1 i 2).Maksymalna wartość umowy dot. zad. 1 wynosi łącznie: brutto 54 429,35 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące czterysta dwadzieścia dziewięć zł, 35/100), 1) w tym maksymalna kwota na obsługi planowe (zgodnie z formularzem ofertowym): netto: 36 400,00 zł, VAT: 23%, tj. 8 372,00 zł, brutto: 44 772,00 zł;2) na obsługi nieplanowe brutto: 9 657,35 zł. Zgodnie z formularzem cenowym Wykonawcy cena jednostkowa za realizację usługi wynosi: 55,35 zł brutto za jedną roboczogodzinę obsługi nieplanowej.Maksymalna wartość dot. zad. 2 wynosi łącznie: brutto 59 150,70 zł (słownie: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy sto pięćdziesiąt zł, 70/100), 1) w tym maksymalna kwota na obsługi planowe (zgodnie z formularzem ofertowym): netto: 39 500,00 zł, VAT: 23%, tj. 9 085,00 zł, brutto: 48 585,00 zł;2) na obsługi nieplanowe brutto: 10 565,70 zł. Zgodnie z formularzem cenowym Wykonawcy cena jednostkowa za realizację usługi wynosi: 55,35 zł brutto za jedną roboczogodzinę obsługi nieplanowej.
2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.