eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › "Budowa otwartej strefy aktywności przy Szkole Podstawowej w Niedźwiadzie Górnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081745 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜„Budowa otwartej strefy aktywności przy Szkole Podstawowej w Niedźwiadzie Górnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Ropczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 690581962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Krisego 1

1.5.2.) Miejscowość: ˜Ropczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜39-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜017 2210550

1.5.8.) Numer faksu: ˜017 2210555

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜ropczyce@intertele.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜bip.ropczyce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜„Budowa otwartej strefy aktywności przy Szkole Podstawowej w Niedźwiadzie Górnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą”

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-2c33c901-ba16-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00004391/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa strefy aktywności oraz parkingu wraz z placami gospodarczymi, drogą dojazdową i wewnętrzną instalacją kanalizacji deszczowej przy Szkole Podstawowej w Niedźwiadzie Górnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00061541/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜PPZP.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji p.n. „Budowa otwartej strefy aktywności przy Szkole Podstawowej w Niedźwiadzie Górnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą” w ramach zadania pn. „Budowa szkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Ropczyce” oraz „Budowa parkingu wraz z placami gospodarczymi, drogą dojazdową i wewnętrzną instalacją kanalizacji deszczowej na dz. nr 2019 i 2022/1 w miejscowości Niedźwiada Górna”2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dwóch zadań:1) ,,Budowa ogólnodostępnej, wielofunkcyjnej, plenerowej strefy sportowo – rekreacyjnej na dz. nr 2019 w miejscowości Niedźwiada Górna” w ramach zadania pn. „Budowa szkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Ropczyce” zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SWZ, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik Nr 3 do SWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik Nr 4 do SWZ, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.W ramach zadania wykonane zostaną wykonane:- nawierzchnia bezpieczna otwartej strefy aktywności,- dostawa i montaż urządzeń: wyciskanie siedząc, wioślarz, rowerek, steper, orbitrek, biegacz, stół do gry w szachy z 4 siedziskami, stół do gry w chińczyka z 4 siedziskami, ławki, stojak, tablica regulaminem oraz kosz na śmieci- nawierzchnia z białego kamienia,- nasadzenia,- chodnik i schody terenowe,- nawierzchnia z trawy,- odtworzenie ogrodzenia.Zadanie współfinansowane jest ze środków pozabudżetowych z programu „Sportowa Polska – program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej”.2) „Budowa parkingu wraz z placami gospodarczymi, drogą dojazdową i wewnętrzną instalacją kanalizacji deszczowej na dz. nr 2019 i 2022/1 w miejscowości Niedźwiada Górna”, którego przedmiotem jest wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SWZ, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik Nr 3 do SWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik Nr 4 do SWZ, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.W ramach zadania zostaną wykonane:-niwelacja terenu, - droga dojazdowa z kostki betonowej,- teren utwardzony z płyt jomb,- miejsca postojowe z kostki betonowej,- chodnik i schody terenowe na dojściach,- nawierzchnia z trawy,- kanalizacja deszczowa,-przepust pod wjazdem,- odtworzenie nawierzchni drogi dojazdowej,- obsługa geodezyjna.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, w tym dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załączniki Nr 3 do SWZ, oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik Nr 4 do SWZ. Przedmiary robót są materiałem pomocniczym.4. W przypadku zaistnienia niezidentyfikowanych kolizji terenowych, braku możliwości wykonania zadania w przyjętej technologii robót lub innych zdarzeń uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia według rozwiązań przyjętych w dokumentacjach projektowych, koszty ewentualnych rozwiązań zamiennych leżą po stronie Wykonawcy. 5. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany również m.in. do:1) Zapewnienia obsługi geodezyjnej, w tym przed przystąpieniem do wykonania robót do geodezyjnego wytyczenia robót i zgłoszenia przedstawicielowi Zamawiającego i Inspektorowi Nadzoru do odbioru.2) Wykonania niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń.3) Wykonania dokumentacji fotograficznej stanu przed rozpoczęciem robót, w trakcie prac i po ich zakończeniu w wersji elektronicznej oraz jej udostępnianie na żądanie Zamawiającego.4) Utrzymania przejezdności ulic i dojazdów do posesji w okresie realizacji.5) Odbudowy demontowanych czy uszkodzonych w trakcie realizacji robót dróg, ogrodzeń, chodników, itp. oraz przywrócenia terenu budowy do stanu poprzedniego.6) Prowadzenia dokumentacji budowy.7) Przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót o przyjęciu obowiązku kierowania budową, oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, przygotowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń oraz wszelkich innych czynności i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu zamówienia.6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności: niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ, w tym dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 2 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SWZ. Przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 4 do SWZ jest dokumentem pomocniczym a ilości w nim zawarte są orientacyjne.7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.9. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.10. Wymagany okres gwarancji min. 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

˜W postępowaniu została złożona tylko 1 oferta. Cena złożonej oferty znacząco przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę ok. 250 000,00 zł brutto.Zamawiający nie może zwiększyć swoich środków do kwoty środków przedstawionych w w/w ofercie wobec czego należy uznać że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.