Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00518521/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 310 (Aleja Solidarności) z drogą gminną nr G 600 391 P (ul. Sikorskiego) w m. Śrem - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: gmina Śrem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258135
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. 20 Października 1
1.5.2.) Miejscowość: Śrem
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@srem.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srem.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=0574735b-bf23-4e67-a66a-a910e9fdba761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 310 (Aleja Solidarności) z drogą gminną nr G 600 391 P (ul. Sikorskiego) w m. Śrem - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-833a98f7-867e-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018395/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 310 (Aleja Solidarności) z drogą gminną nr G 600 391 (ul. Sikorskiego) w m. Śrem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00518521
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BP.271.65.2022.BS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ- Szczegółowe wytyczne techniczne do opracowania dokumentacji projektowej.
Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy m.in.:
a) pozyskanie wszelkich niezbędnych informacji, uzgodnień, opinii, warunków technicznych itd.,
b) opracowanie i przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów i załączników do wniosków o wydanie decyzji administracyjnych,
c) udzielanie informacji i przygotowywanie odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym przez właściwy organ postępowaniem,
d) wspieranie Zamawiającego oraz czynny udział w prowadzonych przez właściwe organy postępowaniach administracyjnych,
e) prezentacja proponowanych rozwiązań,
f) uwzględnienie w dokumentacji projektowej uwag i wniosków, które zostały wniesione na etapie spotkań i uwzględnione w porozumieniu z Zamawiającym - każdy etap projektowania musi być uzgodniony i uzyskać zatwierdzenie przez Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu (Wydział Dokumentacji i Przygotowania Inwestycji), który będzie inwestorem robót budowlanych dla przedmiotowego przedsięwzięcia,
g) wykonanie dokumentacji uzupełniającej i pokrycia w całości kosztów jej wykonania w przypadku stwierdzenia niekompletności dokumentacji,
h) Wykonawca pełnić będzie nadzór autorski zgodnie z zapisami art. 20 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane, według potrzeb wynikających z realizacji robót oraz na każde wezwanie zamawiającego. Obowiązki Wykonawcy w zakresie nadzoru autorskiego obejmować będą w szczególności:
stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności ich realizacji z dokumentacją projektową, decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz zasadami wiedzy technicznej,
wyjaśnianie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót budowlanych, dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań poprzez dodatkowe informacje i opracowania oraz ewentualne uszczegóławianie dokumentacji projektowej, uzupełnianie rysunków, detali bądź opisu technologii wykonania nie zawartych w dokumentacji projektowej,
poprawianie błędnych rozwiązań projektowych,
nanoszenie poprawek lub uzupełnień na wszystkich egzemplarzach projektu,
przedstawianie propozycji rozwiązań zamiennych w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być uprzednio zaakceptowane przez Zamawiającego.
czynny udział w procedurze przetargowej na realizację zadania (doradztwo przy sporządzaniu SIWZ oraz udzielenie odpowiedzi i wyjaśnień na pytania zadawane przez uczestników ubiegających się o zamówienie publiczne na realizację zadania w zakresie dotyczącym opracowanej dokumentacji).
Umowa powinna zawierać miedzy innymi zapis, że pożądanym efektem końcowym zamówienia ma być kompletna dokumentacja projektowa, przygotowana w sposób umożliwiający złożenie do właściwego organu wniosku w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, a Projektant będzie zobowiązany do nieodpłatnego uzupełniania dokumentacji w przypadku wystąpienia braków uniemożliwiających uzyskanie ww. decyzji.
Dokumentacja musi być opracowana z podziałem na każdą z wymaganych branż, zawierać elementy niezbędne do przeprowadzenia postepowania przetargowego: kosztorys inwestorski, przedmiary robót, kosztorysy ofertowe, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) itp. oraz projekty stałej i czasowej (na okres prowadzenia robót) zmian w organizacji ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMP Projektanci Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792371246
7.3.3) Ulica: Głuchowska 1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-101
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SMP PROJEKTANCI SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SMP PROJEKTANCI SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 345 dni
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Dostawa, instalacja i uruchomienie sterylizatora parowego wraz z niezbędną adaptacją pomieszczeń.
- Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 2463P w m. Brodnica
- Budowa oświetlenia ulicznego w gminie Śrem (Psarskie ul. Orzechowa, Pysząca ul. Polna, Grzymysław)
- Modernizacja dróg gminnych w Krzyżanowie i w Ostrowie
- Modernizacja dachu i odrestaurowanie elewacji budynku zabytkowej Szkoły Podstawowej nr 2 w Śremie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA PRZEBUDOWIE SZYBÓW WINDOWYCH WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH DŹWIGÓW SZPITALNYCH OSOBOWYCH W BUDYNKU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Rozbudowa budynku użyteczności publicznej Centrum Kultury i Sportu "Ziemowit" w Kruszwicy
- ROZBUDOWA PORTU ZWIĄZKU GMIN JEZIORAK W IŁAWIE
- Wykonanie robót budowlanych w obiekcie IMGW - PIB w Warszawie przy ul. Podleśnej 61
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego przy ul. Filipowskiej 20 w Suwałkach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2144E
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.