Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036839/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
- 2021/BZP 00041837/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081269 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Świadczenie usługi sprzątania nieruchomości w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 010347026
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Stanisława Moniuszki 1a
1.5.2.) Miejscowość: ˜Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜00-014
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: ˜667-333-357
1.5.8.) Numer faksu: ˜22-629-97-24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@fsusr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://www.fsusr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://www.fsusr.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/ogloszenia-objete-pzp.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
˜osoba prawna typu korporacyjnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
˜Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Świadczenie usługi sprzątania nieruchomości w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50.2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-2aabd042-a10a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00002088/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi sprzątania w nieruchomości w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00036839/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜FS.ZPN.251.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 76000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi sprzątania nieruchomości w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 46/50. 3. Usługa będzie polegała w szczególności na:- sprzątaniu ciągów komunikacyjnych, klatek schodowych i innych pomieszczeń wewnątrz, o powierzchni całkowitej 1 204,29 m2, - czyszczeniu okładziny elewacji, płyt chodnikowych i terenu przyległego do budynku (o powierzchni 326 m2) z użyciem specjalistycznego sprzętu,oraz czynnościach specjalistycznych tj:- czyszczeniu porcelanowych elementów architektonicznych (luksferów) znajdujących się na tyłach budynku – prace na wysokości,-myciu powierzchni szklanych i okien 11 kondygnacyjnego budynku – prace na wysokości.Całkowita powierzchnia do sprzątania budynku i terenu przyległego wynosi 1 530,29 m².Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III – Projektowane Postanowienia Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89908,20
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89908,20
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜JAK-BUD Jakub Budziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜665-284-76-71
7.3.3) Ulica: ˜ul. Rudzicka 40l, Wola Podłężna
7.3.4) Miejscowość: ˜Konin
7.3.5) Kod pocztowy: ˜62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89908,20
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-01 do 2022-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka.
- Wykonanie projektu budowlanego remontu budynku zlokalizowanego przy ul. Wspólnej 53 w Warszawie
- Zakup licencji Microsoft Office 365 wraz z prawem do aktualizacji oraz świadczeniem usługi wsparcia.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
- Stworzenie koncepcji, projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego www.expo.gov.pl - witryny poświęconej udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai
- Usługa stałej, 24 miesięcznej obsługi serwisowej tomografu komputerowego, rezonansu magnetycznego, serwera syngo.via oraz mammografu.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń
- Usługa sprzątania
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2024/2025 r. dla nieruchomości Zarządu Mienia m. st. Warszawy - z podziałem na części.
- Udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na świadczenia usług sprzątania pomieszczeń w obiektach SPMZPOZ w Sanoku
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W BUDYNKACH PROKURATURY REJONOWEJ W BUSKU ZDROJU I JĘDRZEJOWIE
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.