eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaroszowiec › Dostawa artyku³ów nabia³owych dla potrzeb Kuchni i Ma³ej Gastronomi Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y



Og³oszenie z dnia 2022-03-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artyku³ów nabia³owych dla potrzeb Kuchni i Ma³ej Gastronomi Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MA£OPOLSKI SZPITAL CHORÓB P£UC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTY£Y

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jaroszowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326428090

1.5.8.) Numer faksu: 326428100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wschp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artyku³ów nabia³owych dla potrzeb Kuchni i Ma³ej Gastronomi Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bd629818-9fa8-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00080800

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00339236/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.10 Dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y w Jaroszowcuw Jaroszowcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd629818-9fa8-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.

Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd629818-9fa8-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty , inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES typ wewnêtrzny. Pozosta³e dokumenty wchodz±ce w sk³ad oferty lub sk³adane wraz z ofert±, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mog± byæ zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby opatrzone podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê” dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Ma³opolski Szpital Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y, ul. Kolejowa 1a, 32-310 Jaroszowiec tel. 32 642 80 90
• inspektor ochrony danych osobowych w Ma³opolskim Szpitalu Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y, ul. Kolejowa 1a, 32-310 Jaroszowiec tel. 32 642 80 90, adres e-mail iodo@wschp.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dostawa artyku³ów nabia³owych dla potrzeb Kuchni i Ma³ej Gastronomi Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y prowadzonym w trybie podstawowym;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.I.2.224/04/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 516583,22 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 116022 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów nabia³owych dla potrzeb kuchni szpitalnej i ma³ej gastronomii Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y w Jaroszowcu.
2) Jako¶æ przyjmowanego surowca musi odpowiadaæ normom handlowym oraz wymaganiom Zamawiaj±cego .
3) Jako¶æ organoleptyczna ¿ywno¶ci, której nie mo¿na oceniæ przy przyjêciu towaru, sprawdzana jest przy produkcji. W przypadku nie spe³nienia wymagañ surowiec zostaje zwrócony do Wykonawcy.
4) Znakowanie artyku³ów spo¿ywczych w jêzyku polskim, musi zapewniæ ich pe³n± identyfikowalno¶æ.
5) W przypadku nieodpowiedniego oznakowania oraz ¶rodków spo¿ywczych po dacie minimalnej trwa³o¶ci lub przekroczonym terminie przydatno¶ci do spo¿ycia nast±pi odmowa przyjêcia.
6) Materia³ opakowaniowy i transportowy dopuszczony do kontaktu z ¿ywno¶ci±.
7) Wykonawca musi funkcjonowaæ zgodnie z aktualnymi wymaganiami prawa ¿ywno¶ciowego i przestrzegaæ zasad Dobrej Praktyki Higienicznej i Produkcyjnej.
8) Sposób dostawy oraz dostarczana ¿ywno¶æ musi byæ zgodna z wymaganiami prawa ¿ywno¶ciowego, miêdzy innymi:
a. Rozporz±dzenia (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustalaj±ce ogólne zasady i wymagania prawa ¿ywno¶ciowego, powo³uj±ce Europejski Urz±d ds. Bezpieczeñstwa ¯ywno¶ci oraz ustanawiaj±ce procedury w zakresie bezpieczeñstwa ¿ywno¶ci (Dz. Urz. WE L 31 z 1.02.2002, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463), zwane dalej „rozporz±dzeniem nr 178/2002” ,
b. Rozporz±dzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiaj±ce szczególne przepisy dotycz±ce higieny w odniesieniu do ¿ywno¶ci pochodzenia zwierzêcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55),
c. Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia ( Dz. U. z dnia 27 wrze¶nia 2006 nr 171, poz. 1225 z pó¼n. zmianami),
d. Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzêcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z pó¼n. zmianami),
e. Rozporz±dzenia (UE) nr 1169/2001 z Dia 25.10.2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat ¿ywno¶ci,
f. Wszelkich aktów wykonawczych obowi±zuj±cych w zakresie nieregulowanym
w rozporz±dzeniu 853/2004.
9) Dostarczany przez Wykonawcê asortyment musi byæ I klasy jako¶ci, ¶wie¿y, sch³odzony
i oznakowany zgodnie z obowi±zuj±c± norm±.
10) Ka¿dy dostarczony asortyment powinien posiadaæ trwa³± etykietê w jêzyku polskim zawieraj±c± minimum dane w zakresie: producenta, opisu asortymentu, temperaturê przechowywania, datê przydatno¶ci do spo¿ycia.
11) Wykonawca realizowaæ bêdzie dostawy w sposób ci±g³y, 6 razy w tygodniu od poniedzia³ku do soboty, do magazynu ¿ywno¶ciowego Zamawiaj±cego, do godziny 6:00, z dostarczeniem
i wniesieniem do magazynu oraz weryfikacj± ilo¶ciow± i jako¶ciow± w obecno¶ci przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiaj±cego,
12) Uprawniony przedstawiciel Zamawiaj±cego - ka¿dorazowo faksem, za pomoc± poczty elektronicznej lub telefonicznie - zg³osi zapotrzebowanie na co najmniej 24 godziny przed wymaganym terminem dostawy.
13) Dostarczony asortyment powinien byæ zgodny z zamówieniem.
14) Dostawy nastêpowaæ bêd± transportem w³asnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, loco magazyn ¿ywno¶ciowy Zamawiaj±cego,
15) Na ¿±dania Zamawiaj±cego, przy ka¿dej dostawie, Wykonawca udostêpni do wgl±du Zamawiaj±cemu nastêpuj±ce dokumenty: dopuszczenie ¶rodka transportu przez PPIS do przewozu ¿ywno¶ci, aktualn± kartê zdrowia kierowcy, potwierdzenie wykonywania mycia i dezynfekcji pojazdu, którym przewo¿ona jest ¿ywno¶æ, potwierdzenie zachowania ³añcucha ch³odniczego – zapisy temperatur z komory transportowej.
16) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu wyrobów oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki prawne,
17) Wykonawca o¶wiadcza, ¿e dostarczany asortyment jest dopuszczony do obrotu, wolny od wad jako¶ciowych i ilo¶ciowych oraz dobrej jako¶ci.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla zastosowanego kryterium oceny ofert Zamawiaj±cy bêdzie oblicza³ warto¶æ punktow± oferty (zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku) .

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone
w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
1) nie podlegaj± wykluczeniu
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
- Zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owego warunku udzia³u w Postêpowaniu.,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Aktualne zezwolenie w³a¶ciwego Pañstwowego Inspektora Sanitarnego
(Sanepidu) na prowadzenie us³ug transportowych w zakresie przewozu
¿ywno¶ci (samochód przewo¿±cy ¿ywno¶æ musi byæ do tego przystosowany i
posiadaæ pozytywn± decyzjê Sanepidu), zgodnie z Ustaw± z dnia 25 sierpnia
2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywo¶ci i ¿ywienia (tekst jednolity Dz. U. 2020 poz. 2021 z pó¼n. zm.)

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
- Zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owego warunku udzia³u w Postêpowaniu.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
- Zamawiaj±cy nie ustala szczegó³owego warunku udzia³u w Postêpowaniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postêpowania w okoliczno¶ciach,
o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp:
a) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – wype³nione i podpisane odpowiednio przez osobê (osoby) upowa¿nion± (upowa¿nione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne o¶wiadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowi±cej Za³±cznik nr 2a do Specyfikacji

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wype³nione i podpisane odpowiednio przez osobê (osoby) upowa¿nion± (upowa¿nione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne o¶wiadczenie zawarte jest we wzorze, stanowi±cym Za³±cznik nr 2b do Specyfikacji.
b) aktualne zezwolenie w³a¶ciwego Pañstwowego Inspektora Sanitarnego
(Sanepidu) na prowadzenie us³ug transportowych w zakresie przewozu ¿ywno¶ci (samochód przewo¿±cy ¿ywno¶æ musi byæ do tego przystosowany i posiadaæ pozytywn± decyzjê Sanepidu), zgodnie z Ustaw± z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywo¶ci i ¿ywienia (tekst jednolity Dz. U. 2020 poz. 2021 z pó¼n. zm.)

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

IV. Dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê:
1. Ofertê stanowi±:
1) formularz oferty – interaktywny udostêpniony przez Zamawiaj±cego na platformie e-Zamówienia
2) Formularz asortymentowy – szczegó³owa oferta cenowa – Za³±cznik nr 1A do SWZ,

UWAGA! W przypadku nie do³±czenia do Oferty Za³±cznika 1A Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy,

3) dokumenty i o¶wiadczenia potwierdzaj±ce spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w Postêpowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w rozdz. IX Specyfikacji),
4) dokumenty wskazane w rozdz. X Specyfikacji (je¶li dotyczy),
5) w przypadku, gdy umocowanie osoby podpisuj±cej ofertê nie wynika z w³a¶ciwego rejestru, do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postêpowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane.
6) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¿eli dotyczy - Za³±cznik nr 3 ,
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – dokument stwierdzaj±cy ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie pe³nomocnika do reprezentowania ich w Postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

2. Tre¶æ z³o¿onej oferty musi odpowiadaæ tre¶ci Specyfikacji. Zamawiaj±cy zaleca aby przy sporz±dzeniu oferty, Wykonawca skorzysta³ z wzorów przygotowanych przez Zamawiaj±cego. Wykonawca mo¿e przedstawiæ ofertê na swoich formularzach z zastrze¿eniem, ¿e musz± one zawieraæ wszystkie informacje okre¶lone przez Zamawiaj±cego w Specyfikacji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

8. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) w odniesieniu do wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego, ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu z Postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.,
b) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w Postêpowaniu lub do reprezentowania ich w Postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y przed³o¿yæ w ofercie w formie, o którym mowa w ust. 6),
c) wszelka korespondencja w Postêpowaniu prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem, o którym mowa w ust. 7 lit. b),
d) wype³niaj±c Formularz Ofertowy, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, a nie dane pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
9. W przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany i uzupe³nienia umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i mog± byæ dopuszczalne tylko w granicach art. 455 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych.

2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê niniejszej umowy w zakresie:
1) terminów realizacji przedmiotu umowy wskazanych w umowie, gdy jest to spowodowane nastêpstwem okoliczno¶ci niezale¿nych od stron (si³a wy¿sza) lub okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego;
2) mo¿liwo¶ci realizacji przedmiotu umowy po cenach ni¿szych ni¿ w formularzu cenowym,
a zmiany w tym zakresie nie wymagaj± sporz±dzenia aneksu do umowy;
3) nazwy producenta danego asortymentu – w przypadku braku dostêpno¶ci - pod warunkiem zachowania tej samej lub lepszej jako¶ci; cena zamiennika nie mo¿e byæ wy¿sza od podanej w formularzu cenowym;
4) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przed³u¿enia okresu obowi±zywania niniejszej umowy, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w za³±czniku nr 1A,
w sytuacji niewykorzystania ilo¶ci asortymentów wskazanych w tym za³±czniku,
z zastrze¿eniem ust. 5 oraz pod warunkiem, ¿e nie zostanie przekroczona maksymalna wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy wskazanego w § 5 ust. 2 umowy.
3. Wykonawca zobowi±zuje siê - w przypadku wprowadzenia promocji cenowych - do objêcia nimi tak¿e Zamawiaj±cego, a zmiany w tym zakresie nie wymagaj± sporz±dzenia aneksu do umowy.
4. W przypadku kiedy zapotrzebowanie Zamawiaj±cego na dany asortyment przewy¿szy ilo¶ci tego asortymentu okre¶lone w za³±czniku nr 1A do SWZ Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ, a Wykonawca wyra¿a zgodê, na zmianê ilo¶ci poszczególnych asortymentów okre¶lonych w tym za³±czniku, poprzez zwiêkszenie zamówienia w danej pozycji o maksymalnie 20% w stosunku do ilo¶ci wskazanej w za³±czniku nr 1A do SWZ kompensuj±c to odpowiednim zmniejszeniem ilo¶ci innej pozycji w obrêbie asortymentu wskazanego w za³±czniku nr 1A do SWZ, z zastrze¿eniem, ¿e zmiany, o których mowa w niniejszym ustêpie, nie mog± doprowadziæ do przekroczenia maksymalnej wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy wskazanego w § 5 ust. 2 umowy. Zmiany, o których mowa w niniejszym ustêpie, nie stanowi± zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksów.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-17 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-17 13:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-15

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Gdziekolwiek w Specyfikacji Warunków Zamówienia przywo³ane s± normy, lub nazwy w³asne lub znaki towarowe lub patenty lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne.
2. Wszelkie czynno¶ci podejmowane przez Wykonawcê w toku Postêpowania wymagaj± dla swej skuteczno¶ci do³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych uprawnienie osoby podpisuj±cej do reprezentowania Wykonawcy. Powy¿sze nie dotyczy sytuacji, gdy Zamawiaj±cy dysponuje ju¿ odpowiednimi dokumentami z³o¿onymi w toku Postêpowania.
3. Zamawiaj±cy nie zamierza zwo³aæ zebrania Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych.
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w Postêpowaniu, z wyj±tkiem sytuacji opisanej
w art. 261 ustawy Pzp.
6. Zamawiaj±cy nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
7. Zamawiaj±cy nie przewiduje stosowania dynamicznego systemu zakupów.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
10. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± prowadzenia negocjacji.
12. Informacja o sposobie komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji okre¶lonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 – NIE DOTYCZY.
13. Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego.
14. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ podobnych o których mowa w art. 214 ust.1 pkt. 7 i 8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
15. Zamawiaj±cy nie przewiduje wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawców dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia.
16. Zamawiaj±cy nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy,

XXI. INNE
1. Do spraw nieuregulowanych niniejsz± SWZ zastosowanie maj± przepisy ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2021, poz. 1129ze zm.) oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Zmawiaj±cy, na podstawie ustawy z dnia 09.11.2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub us³ugi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. 2018, poz. 2191 ze zm.), dopuszcza przesy³anie przez Wykonawcê ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zwi±zanych z realizacj± niniejszego zamówienia za po¶rednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.