eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz Dolny › Przebudowa i rozbudowa budynku remizy OSP z salą bankietową, zapleczem kuchennym, biblioteką i zapleczem sanitarnym w Złotorii, przy ul. Toruńskiej 54 na działce o nr geod. 81/11 obręb Złotoria.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00080671 z dnia 2021-06-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku remizy OSP z salą bankietową, zapleczem kuchennym, biblioteką i zapleczem sanitarnym w Złotorii, przy ul. Toruńskiej 54 na działce o nr geod. 81/11 obręb Złotoria.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 21

1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lubicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.lubicz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa budynku remizy OSP z salą bankietową, zapleczem kuchennym, biblioteką i zapleczem sanitarnym w Złotorii, przy ul. Toruńskiej 54 na działce o nr geod. 81/11 obręb Złotoria.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-533e5db4-a34c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007465/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa i rozbudowa OSP w Złotorii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przebudowa i rozbudowa remizy OSP w Złotorii na cele kulturalne zwiększające atrakcyjność kulturową województwa kujawsko-pomorskiego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038284/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa i rozbudowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej z salą bankietową, zapleczem kuchennym, biblioteką i zapleczem sanitarnym w Złotorii, przy ul. Toruńskiej 54 na działce o nr geod. 81/11 obręb Złotoria, która z uwagi na otrzymane dofinansowanie w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego otrzymało nazwę „Przebudowa i rozbudowa remizy OSP w Złotorii na cele kulturalne zwiększające atrakcyjność kulturową województwa kujawsko-pomorskiego”.
2. Zakres postępowania obejmuje wykonanie prac budowlanych, w tym m.in. prac rozbiórkowych i remontowych z pełnym wyposażeniem pomieszczeń opisanym w projekcie budowlanym.
3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony
w dokumentacji projektowej, SWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi.
4. Jeden egzemplarz Projektu budowlanego w wersji papierowej zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu Umowy.
5. Projektowane wyposażenie budynku w instalacje tj.
1) instalacja wewnętrzna wody pitnej, c.w.u., oraz cyrkulacji,
2) instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej,
3) instalacja c.o.,
4) źródło ciepła oparte na kotłach kondensacyjnych gazowych,
5) instalacja gazowa wewnętrzna,
6) instalacja (doziemna) kanalizacji sanitarnej,
7) instalacja (doziemna) kanalizacji deszczowej,
8) instalacja (doziemna) wodociągowa,
9) instalacja chłodzenia,
10) instalacja wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła,
11) instalację elektryczną w tym oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
12) instalację odgromową,
13) instalację teletechniczną,
14) instalację CCTV i SSWiN

6. Zamawiający informuje, że aranżację wewnętrznych instalacji sanitarnych
i elektrycznych dla pomieszczeń znajdujących się wzdłuż granicy zachodniej budynku (pom. 0.43, 0.16, 0.29, 0.25, 0.19, 0.20, 0.21) należy przewidzieć i przyjąć do oferty na podstawie rzutu architektonicznego przyziemia – rysunek zamienny.
7. Wykonawca wykona przebudowę przyłącza gazowego do szafki gazowej zgodnie z projektem i we współpracy z DUON – zmiana lokalizacji szafki gazowej na podstawie wydanych warunków gestora sieci.
8. Szczegółowe warunki techniczne :
1) powierzchnia zabudowy kubaturowej - 897 m2,
2) powierzchnia całkowita - 896,83 m2,
3) powierzchnia netto - 744,50 m2 ,
4) powierzchnia użytkowa - 536,62 m2,
5) powierzchnia techniczno-garażowa - 207,88 m2,
6) kubatura - 4.131 m3,
9. Szczegółowy opis zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarach, STWiORB.
10. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na okres min. 5 lat oraz rękojmi na okres min. 5 lat na wady wykonanych robót budowlanych.
11. Okresy gwarancji i rękojmi liczone będą od daty dokonania odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych
w odniesieniu do materiałów uwzględnionych w dokumentacji, SWZ i w przykładowym zbiorczym zestawieniu wyposażenia obiektu. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do akceptacji elementy wykończeniowe w terminie 10 dni przez planowanym montażem. Wniosek o zatwierdzenie wyrobów budowlanych do wbudowania winien być złożony w siedzibie Zamawiającego. Dopuszcza się uzyskanie zatwierdzenia wyrobów budowlanych do wbudowania w formie kart materiałowych lub wpisu do dziennika budowy. Inspektor nadzoru inwestorskiego dokona akceptacji proponowanych wyrobów budowlanych w terminie 10 dni od daty ich przedstawienia lub odrzuci propozycję wzywając do przedstawienia nowej propozycji uwzględniającej równoważne jakościowo wyroby budowlane.
13. Wykonawca zapewni we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych. Po zakończeniu robot, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym
i doprowadzenia terenu do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.
14. Zamawiający informuje, iż załączone do niniejszej SWZ przedmiary robót oraz przykładowe zbiorcze zestawienie wyposażenia obiektu należy traktować jako poglądowe
i ułatwiające Wykonawcy identyfikację robót budowlanych. Dla ustalenia prawidłowej ilości
i rodzaju robót na potrzeby sporządzenia oferty Zamawiający sugeruje przeprowadzenie analizy pozostałych dokumentacji projektowej (opisów, projektów budowlanych wraz z rysunkami zamiennymi oraz STWiORB).
15. Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie (Ochotniczej Straży Pożarnej), wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz wywozu i utylizacji, na bieżąco i we własnym zakresie, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.
16. Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z Zarządem OSP Złotoria szczegółów prowadzenia robót budowlanych w szczególności kolejność wykonywania prac, aby ograniczyć do minimum uciążliwości związane z realizacją inwestycji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek

45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4294241,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5320292,97

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4294241,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ars Renowacje Sp. z o.o., S.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792712239

7.3.3) Ulica: Studzienna 62

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wezambud Usługi Ogólnobudowlane - prace ogólnobudowlane;
Instalacje Elektryczne Bartosz Kajl - instalacje elektryczne;
Caldor Krzysztof Majewski - instalacje sanitarne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4294241,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-08
2021-06-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.