eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Sukcesywne wykonywanie usług pralniczych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne wykonywanie usług pralniczych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261518173

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne wykonywanie usług pralniczych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d3d0faa-8b26-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041860/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi pralnicze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/22/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 182160 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pranie wodne z maglowaniem lub prasowaniem: 31 500,00 kg.
-pranie wodne bielizny pościelowej, osobistej i stołowej: wykaz przedmiotów zgodnie z zał. 1b;
-wykonanie drobnych napraw krawieckich (np. przyszywanie guzików, zszycie rozdarć, cerowanie, obszycie poszarpanych brzegów, wciąganie gumek lub sznurków np.) przed zwrotem do magazynu wymiennego;
-PUiW wymagające maglowania określono w zał. nr 1b,
-PUiW wymagające prasowanie określono w zał. nr 1b,
-pozostałe zgodnie z technologią w zależności od wskazań określonych przez producenta na wszywce (metce) danego PUiW;
-składanie i pakowanie po maglowaniu i prasowaniu według asortymentu w worek ( np. foliowy) po 10-20 szt. PUiW w paczce;
-płukanie ręczników frotte w płynie zmiękczającym;
2. Pranie chemiczne z prasowaniem : 5 000,00 kg.
-pranie chemiczne umundurowania polowego, wyjściowego i historycznego, zagłówków;
-odkażanie i usuwanie plam;
-wykonanie drobnych napraw krawieckich (np. przyszywanie guzików, zszycie rozdarć, cerowanie, obszycie poszarpanych brzegów, wciąganie gumek lub sznurków np.) przed zwrotem do magazynu wymiennego;
-maglowanie, prasowanie w zależności od asortymentu;
-składanie i pakowanie po maglowaniu lub prasowaniu według asortymentu w worek ( np. foliowy uniemożliwiający zbrudzenie) po 10-20 szt. PUiW w paczce;

3. Usługi krawieckie, drobne poprawki krawieckie i dezynfekcja obuwia :1000 n/min.
-odkażanie i dezynfekcja obuwia ( trzewiki – 500 par)
-wykonywanie drobnych poprawek krawieckich w zakresie cerowania, zszywania, przyszywania guzików, skracania spodni, skracania rękawów bluz mundurów, zwężania spodni i bluz mundurów polowych i wyjściowych galowych.
-materiały do wykonania napraw zabezpiecza wykonawca.
4. Wymogi dotyczące stosowanych środków piorących.
Środki piorące, odplamiające i dezynfekcyjne używane do prania, maglowania i prasowania muszą posiadać właściwości nie powodujące zniszczenia przedmiotów, (tzn. nie powodować odkształceń, zniszczenia włókien materiałów i utraty kolorów), nie powodować zniszczenia właściwości ochronnych, nie powodować alergii, jak również nie mogą zawierać chloru i sody, oraz muszą posiadać atest PZH dopuszczający je do prania w procesie prania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
-Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
-Załącznik Nr 1a do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia;
-Załącznik Nr 1b do SWZ tj. specyfikacja wykaz przedmiotu zamówienia;
-Załącznik Nr 5 do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy;

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50821000-6 - Usługi w zakresie naprawy butów

50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188808,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271556,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188808,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Higiena- Sun Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171390945

7.3.3) Ulica: Hryniewicza 3A

7.3.4) Miejscowość: Świdnik

7.3.5) Kod pocztowy: 21-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188808,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.