eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowiec › Przebudowa drogi powiatowej Nr 1883R Dębowiec - Zarzecze w miejscowościach Dębowiec i Zarzecze



Ogłoszenie z dnia 2024-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1883R Dębowiec - Zarzecze w miejscowościach Dębowiec i Zarzecze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 101

1.5.2.) Miejscowość: Dębowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13) 44 13 028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@debowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/863308

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1883R Dębowiec - Zarzecze w miejscowościach Dębowiec i Zarzecze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a7dec55-999b-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00080274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078615/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1883R Dębowiec - Zarzecze w miejscowościach Dębowiec i Zarzecze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549097

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1783526,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) opracowanego przez mgr. inż. Krzysztofa Kanacha, stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. ”Przebudowa drogi powiatowej Nr 1883R Dębowiec - Zarzecze w miejscowościach Dębowiec i Zarzecze” polegających na przebudowie drogi, w tym: poszerzeniu jezdni, zabudowie rowów przydrożnych, budowie chodników dla pieszych oraz budowie miejsc postojowych w ciągu drogi powiatowej nr 1883R Dębowiec - Zarzecze w miejscowościach Dębowiec i Zarzecze.

Zakres zadania obejmuje w szczególności:
1) opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej stosownie do uzyskania właściwej zgody na prowadzenie robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego:
a) projekt budowlany oraz wykonawczy w przypadku decyzji pozwolenia na budowę,
b) dokumentacja uproszczona (opis, szkice i rysunki stosownie do zakresu prac) w przypadku dokonania zgłoszenia robót budowlanych oraz robót zwolnionych z konieczności uzyskania zgody na ich prowadzenie,
2) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót oraz kosztorysów ofertowych,
3) opracowanie koncepcji, stanowiącej po jej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego, podstawę do opracowania dokumentacji projektowej,
4) uzyskanie niezbędnych do realizacji inwestycji warunków, uzgodnień, pozwoleń, decyzji, zaświadczeń itd. (za wyjątkiem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach prowadzenia inwestycji oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego – Zamawiający posiada prawomocną decyzję
o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzję umarzającą postępowanie administracyjne dotyczące wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla przedmiotowej inwestycji),
5) wykonanie robót budowlanych,
6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym niezbędnej do zgłoszenia zakończenia robót lub złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

Całkowity zakres przebudowy drogi wg istniejącego kilometrażu obejmował będzie odcinki:
1) odc. I – od km około 0+101 do km około 0+743, długość L = 642m,
2) odc. II – od km około 0+852 do km około 1+200, długość L = 348m.

Podany kilometraż należy traktować jako pomocniczy a nie rzeczywisty, ustalony w celu lokalizowania poszczególnych odcinków, obiektów i kategorii prowadzenia trasy. Rzeczywisty kilometraż określi Wykonawca na etapie opracowywania dokumentacji projektowej

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) z załącznikami stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45243510-0 - Budowa nasypów

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232452-5 - Roboty odwadniające

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

71351914-3 - Usługi archeologiczne

45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1949499,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3886939,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2134050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wieloczynnościowa Firma Handlu i Usług Jan Gumienny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851058824

7.3.4) Miejscowość: Samoklęski 214

7.3.5) Kod pocztowy: 38-223

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2134050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.