eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-06-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079804 z dnia 2021-06-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357117180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 21

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-019

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krkrpow@uppk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uppkrakow.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0c62661-a8cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002738/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i kopiujących

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043393/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2711.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 136329,62 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99271,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących określonych
w załączniku nr 1 do SWZ.
2. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, opisem zawartości, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem.
3. W odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych określonych w pozycjach 2 do 4, 6, 8 do 13 załącznika nr 1 do SWZ Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment stanowiły oryginalne materiały eksploatacyjne, tj. niepochodzące od innych producentów niż zalecani przez producenta urządzenia, nie mogą one być ponownie napełniane oraz nie mogą być materiałami kompatybilnymi.
4. W odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych wykazanych w pozycjach 1, 5 oraz 7 załącznika nr 1 do SWZ, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych.
5. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych niż wskazane oraz:
a) fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi,
b) opakowany hermetycznie, nienoszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania,
c) którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu,
d) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu,
e) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,
f) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej,
g) w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny,
h) w którym zastosowano toner/tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem.
6. Na etapie dostawy Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych na żądanie Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez wykazanie, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada co najmniej takie same parametry techniczne, jakościowe, jak określone przez Zamawiającego, tj.:
a) nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu,
b) jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu,
c) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt,
d) pojemność/wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych, zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798.
7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby głównej UPPK, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, IX piętro.
8. Wyszczególniony w załączniku nr 1 do SWZ asortyment Wykonawca dostarczy
w maksymalnie trzech dostawach cząstkowych, z których każda zostanie uznana
za zrealizowaną w przypadku, gdy Wykonawca dowiezie zamawiane asortymenty do wskazanej w punkcie 7 lokalizacji oraz wniesie je do wyznaczonego przez pracowników Zamawiającego pomieszczenia.
9. Dostawy cząstkowe realizowane będą w godz. 8:30 – 14:00, w dni powszednie od poniedziałku do piątku, na podstawie przesłanego do Wykonawcy fax’em lub elektronicznie zestawienia określającego zamawiane asortymenty oraz ich ilości.
10. Za dostawę cząstkową Zamawiający zapłaci Wykonawcy na podstawie faktury VAT, której wartość stanowić będzie iloczyn ilości dostarczonych asortymentów oraz cen jednostkowych brutto wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
11. W przypadku awarii sprzętu z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy sprzętu w autoryzowanym serwisie
w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty otrzymanego fax’em lub pisemnie zgłoszenia uszkodzenia oraz pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała,
a na czas wykonywanej naprawy dostarczyć sprzęt zastępczy o parametrach
i funkcjonalności nie gorszej niż urządzenia naprawianego. Wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną uszkodzonego sprzętu, na skutek kwestionowanych materiałów eksploatacyjnych wykona na własny koszt Wykonawca.
12. W przypadku, gdy dostarczony przez Wykonawcę toner spowoduje mechaniczne zabrudzenie urządzenia, do którego został zastosowany, poprzez wysypujący się wkład barwiący, Wykonawca zobowiązany będzie do oczyszczenia urządzenia w budynku Zamawiającego na własny koszt w terminie do 48 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30120000-6 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103527,87

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135233,58

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103527,87

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tonatuszu.pl sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon 368094496

7.3.3) Ulica: ul. Grzybowska 87

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103527,87

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30
2021-06-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.