eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Przeprowadzanie badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzanie badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210221508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzanie badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84529f8d-a2de-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00084160/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przeprowadzanie badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki policji woj. lubuskiego od 01.01.2023 r. do 31.12.2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow , dedykowanej dla niniejszego
postępowania

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Szczegółowe informacje zawiera pkt XIV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna została zawarta w pkt XXX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna została zawarta w pkt XXX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 1: KPP Krosno Odrzańskie - całodobowo
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzania badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego na obszarze działania KMP/KPP/KP.
2. Kod CPV: 85121000-3 – Usługi medyczne.
3. Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się zgodnie z daną częścią tj. całodobowo bądź w dni powszednie od 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy i święta całodobowo dni oraz powszednie od 8.00 do 18.00.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – SOPZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, terminu i zasad płatności zawiera Projekt umowy - załącznik 3 do SWZ. Termin płatności za fakturę wynosi maksymalnie 30 dni kalendarzowych i jest jednym z kryteriów oceny ofert.
6. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.
7. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 2: KPP Strzelce Krajeńskie - dni powszednie od 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy i święta całodobowo
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzania badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego na obszarze działania KMP/KPP/KP.
2. Kod CPV: 85121000-3 – Usługi medyczne.
3. Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się zgodnie z daną częścią tj. całodobowo bądź w dni powszednie od 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy i święta całodobowo dni oraz powszednie od 8.00 do 18.00.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – SOPZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, terminu i zasad płatności zawiera Projekt umowy - załącznik 3 do SWZ. Termin płatności za fakturę wynosi maksymalnie 30 dni kalendarzowych i jest jednym z kryteriów oceny ofert.
6. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.
7. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 3: KPP Strzelce Krajeńskie - dni powszednie od 8.00 do 18.00
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzania badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego na obszarze działania KMP/KPP/KP.
2. Kod CPV: 85121000-3 – Usługi medyczne.
3. Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się zgodnie z daną częścią tj. całodobowo bądź w dni powszednie od 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy i święta całodobowo dni oraz powszednie od 8.00 do 18.00.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – SOPZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, terminu i zasad płatności zawiera Projekt umowy - załącznik 3 do SWZ. Termin płatności za fakturę wynosi maksymalnie 30 dni kalendarzowych i jest jednym z kryteriów oceny ofert.
6. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.
7. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 4: KMP Zielona Góra - dni powszednie od 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy i święta całodobowo
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzania badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego na obszarze działania KMP/KPP/KP.
2. Kod CPV: 85121000-3 – Usługi medyczne.
3. Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się zgodnie z daną częścią tj. całodobowo bądź w dni powszednie od 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy i święta całodobowo dni oraz powszednie od 8.00 do 18.00.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – SOPZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, terminu i zasad płatności zawiera Projekt umowy - załącznik 3 do SWZ. Termin płatności za fakturę wynosi maksymalnie 30 dni kalendarzowych i jest jednym z kryteriów oceny ofert.
6. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.
7. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 5: KMP Zielona Góra - dni powszednie od 8.00 do 18.00
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzania badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego na obszarze działania KMP/KPP/KP.
2. Kod CPV: 85121000-3 – Usługi medyczne.
3. Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się zgodnie z daną częścią tj. całodobowo bądź w dni powszednie od 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy i święta całodobowo dni oraz powszednie od 8.00 do 18.00.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – SOPZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, terminu i zasad płatności zawiera Projekt umowy - załącznik 3 do SWZ. Termin płatności za fakturę wynosi maksymalnie 30 dni kalendarzowych i jest jednym z kryteriów oceny ofert.
6. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.
7. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 6: KP Sulechów - całodobowo
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzania badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego na obszarze działania KMP/KPP/KP.
2. Kod CPV: 85121000-3 – Usługi medyczne.
3. Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się zgodnie z daną częścią tj. całodobowo bądź w dni powszednie od 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy i święta całodobowo dni oraz powszednie od 8.00 do 18.00.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – SOPZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, terminu i zasad płatności zawiera Projekt umowy - załącznik 3 do SWZ. Termin płatności za fakturę wynosi maksymalnie 30 dni kalendarzowych i jest jednym z kryteriów oceny ofert.
6. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.
7. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/ Spółka cywilna) należy złożyć
jeden Formularz ofertowy wspólny dla wszystkich członków Konsorcjum/ wspólników Spółki cywilnej. Formularz ofertowy
musi być podpisany przez ustanowionego Pełnomocnika. Szczegóły dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia zostały opisane w pkt XIII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy - wspólny dla wszystkich części) stanowią załącznik 3 do SWZ.
2. Projekt umowy zawiera warunki i okoliczności możliwych zmian treści umowy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp.
3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
4. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ, z zastrzeżeniem art. 455 ustawy Pzp.
5. Wykonawcy, o których mowa w art. 58 ust. 1 ustawy Pzp. (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą w formie Spółki Akcyjnej, część komparycyjna umowy poświęcona Wykonawcy, będzie obejmować wszelkie informacje wymagane przez art. 374 § 1 KSH.
7. Przed zawarciem umowy wybrany wykonawca musi przedłożyć zamawiającemu do wglądu następujące dokumenty:
-jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum/ Spółka cywilna) zostanie wybrana - umowę regulującą współpracę tych Wykonawców w trakcie realizacji zadania, w przypadku przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki cywilnej - umowę Spółki (art. 59 ustawy Pzp.).
8. Jeżeli wybrany Wykonawca nie dostarczy w wyznaczonym terminie dokumentów, do których złożenia został wezwany przez Zamawiającego (ppkt 7 - jeżeli dotyczy), Zamawiający uzna, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. W takim przypadku Zamawiający postąpi zgodnie z pkt XXI ppkt 7 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-13 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow, dedykowaną dla niniejszego postepowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-13 13:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Forma składania dokumentów lub oświadczeń żądanych na wezwanie Zamawiającego musi być zgodna z Rozporządzeniem Prezesa Rady ministrów z dnia 30 grudnia 2020 w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i w sposób określony w przepisach rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 Ustawy.
Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
1. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania, do dnia składania ofert musi złożyć:
a) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy - oferta (zał. nr 1a-f do SWZ, odrębny dla każdej części).
Wykonawca musi złożyć Formularz Ofertowy, pod rygorem nieważności, w formie lub postaci elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Formularz nie jest dokumentem, który podlega uzupełnieniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/ Spółka cywilna) należy złożyć jeden Formularz ofertowy wspólny dla wszystkich członków Konsorcjum/ wspólników Spółki cywilnej. Formularz ofertowy musi być podpisany przez ustanowionego Pełnomocnika.
b) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo musi określać zakres czynności, do których pełnomocnik jest umocowany;
c) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, Spółka cywilna); Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
d) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 2 do SWZ-wzór)
e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy podpisane przez wszystkich Wykonawców.
- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. XIII ppkt 1. lit. d), składa każdy z wykonawców. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy.
- Wykonawca, w przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. XIII ppkt 1. lit. d) także oświadczenie Podwykonawcy, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego Podwykonawcy.
Informacje dotyczące innego podmiotu, wyk. zagranicznych, podwykonawców zawiera pkt XIII ppkt 4,5 i 6 SWZ.
Zamawiający nie przewiduje ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.