Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki - dla użytkowników opasek SIDLY Care PRO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070810575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 11
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334995600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bielsko.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki - dla użytkowników opasek SIDLY Care PRO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9e6c0ce-9e4c-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00079165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023017/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 Świadczenie usługi teleopieki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560231
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający dokonał wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 1a.
Zamawiający posiada 200 opasek SiDLY Care Pro, które zakupił w 2022 roku w wyniku postępowania przeprowadzonego w formie zapytania ofertowego. W chwili obecnej Zamawiający chce udzielić zamówienia na świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki, świadczonej dla 200 użytkowników opasek SiDLY Care Pro, będących mieszkańcami miasta Bielska-Białej.
W związku z tym, że opaski SiDLY Care Pro są objęte autorskimi prawami majątkowymi producenta, a technologia połączenia opasek z systemem, w tym format danych i protokoły komunikacyjne stanowią ściśle chronioną tajemnicę przedsiębiorstwa, nie mogą one zostać udostępnione i opaski nie będą się komunikować z żadnym innym systemem zapewniającym realizację usługi teleopieki. W związku z powyższym Zamawiający nie może w tym przypadku zastosować trybu konkurencyjnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DA-PSU.3211.38.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki, świadczonej dla 200 użytkowników opasek SIDLY Care PRO, będących mieszkańcami miasta Bielska–Białej powyżej 60 roku życia.
2. Opaski SIDLY Care PRO zostały zakupione przez Zamawiającego w 2022 roku, w wyniku przeprowadzonego postępowania w formie Zapytania ofertowego, zgodnie z Programem Korpus Wsparcia Seniorów na rok 2022
i stanowią jego własność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79200,00 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sidly Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010435677
7.3.3) Ulica: Chmielna 2/31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-020
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Komorowice Śląskie w Bielsku-Białej w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap IX/2024
- Dostawa leków gotowych dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Budowa garażu dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego w Jasienicy
- Dostawa zestawu składającego się ze skanera 3D, oprogramowania do inżynierii odwrotnej oraz dedykowanej mobilnej stacji roboczej w ramach projektu EDIH SILESIA.
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I DROBNEGO JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa "opasek bezpieczeństwa"- urządzeń z wyświetlaczem do świadczenia usługi opieki na odległość oraz świadczenie usługi całodobowego monitoringu przez centrum teleopieki.
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku" - Rodzinny Dom Pomocy "Pod Kasztanami"
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku" - Rodzinny Dom Pomocy "Pod Kasztanami"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.