eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onna Lacka › Termomodernizacja Szko³y Podstawowej przy ulicy Klonowej 6 w Jab³onnie Lackiej



Og³oszenie z dnia 2022-03-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szko³y Podstawowej przy ulicy Klonowej 6 w Jab³onnie Lackiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONNA LACKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582032

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Klonowa 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onna Lacka

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-304

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 787 10 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jablonnalacka.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-jablonna-lacka

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja Szko³y Podstawowej przy ulicy Klonowej 6 w Jab³onnie Lackiej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-55022c77-9ece-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00078772

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022035/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Termomodernizacja Szko³y Podstawowej przy ulicy Klonowej 6 w Jab³onnie Lackiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 O¶2020 O¶ Priorytetowa IV Przej¶cie na gospodarkê niskoemisyjn± Dzia³anie 4.2. Efektywno¶æ energetyczna.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://jablonnalacka.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jablonnalacka.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie. pdf.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jab³onna Lacka reprezentowana przez Wójta Gminy, ul. Klonowa 14, 08-304 Jab³onna Lacka, tel. 25 787 10 23, e-mail: gmina@jablonnalacka.com.pl
2) Informujemy ¿e na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferê przetwarzania danych osobowych. Z IOD mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem mail: inspektor.rodo@naticom.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 PZP.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcê prac projektowych, wykonanie robót budowlanych i monta¿owych dla przedsiêwziêcia inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja Szko³y Podstawowej przy ulicy Klonowej 6 w Jab³onnie Lackiej”.
Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegaj±ce na:
1) przeprowadzeniu niezbêdnych procedur formalno-prawnych i uzyskaniu wymaganych zgód, zezwoleñ, postanowieñ b±d¼ decyzji administracyjnych,
2) opracowaniu dokumentacji projektowej dla zadania obejmuj±cej projekty budowlane z bran¿y sanitarnej w zakresie modernizacji instalacji grzewczych i cwu oraz wymiany ¼róde³ ciep³a, projekty budowlane w zakresie prac termomodernizacyjnych, projekty z bran¿y elektroenergetycznej w zakresie monta¿u instalacji PV oraz modernizacji o¶wietlenia i wymiany instalacji elektrycznej wraz z wymagan± dokumentacj± wykonawcz±,
3) opracowaniu specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
4) wykonaniu modernizacji instalacji co i cwu wraz z wymian± ¼róde³ ciep³a, robót termomodernizacyjnych, monta¿u instalacji ogniw fotowoltaicznych, modernizacji o¶wietlenia, wymiany instalacji elektrycznej,
5) realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego na wykonanie modernizacji instalacji co i cwu wraz z wymian± ¼róde³ ciep³a, robót termomodernizacyjnych, monta¿u instalacji PV, modernizacji o¶wietlenia, wymiany instalacji elektrycznej,
6) zakupie niezbêdnych materia³ów i zrealizowaniu dostawy,
7) wykonaniu robót budowlanych,
8) wykonaniu i dostarczeniu dokumentacji powykonawczej niezbêdnej do prawid³owego u¿ytkowania instalacji przez u¿ytkowników,
9) dokonaniu niezbêdnych przeszkoleñ dla obs³ugi.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i sposobu wykonania zadania znajduje siê w Programie funkcjonalno-u¿ytkowy (PFU) w formacie PDF (dalej: PFU) – stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kot³ów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71313430-8 - Analiza wska¼ników ekologicznych dla projektu budowlanego

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71321200-6 - Us³ugi projektowania systemów grzewczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie personelu kluczowego - kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
- Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê minimum 1 000.000,00 z³ (s³ownie z³otych: jeden milion);
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia oraz ¿e posiada op³acon± polisê z sum± gwarancyjn± w wysoko¶ci minimum 500 000,00 z³ (s³ownie z³otych: piêæset tysiêcy ),
UWAGA 1: W przypadku ubiegania siê o udzielenie zamówienia wspólnie przez dwóch lub wiêcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿± ³±cznie spe³nianie ww. warunku.
- Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³:
 jedno zamówienie polegaj±ce na zaprojektowaniu i wykonaniu (w formule dostawa z monta¿em lub roboty budowlane) prac termomodernizacyjnych budynku u¿yteczno¶ci publicznej, w sk³ad których wchodzi ocieplenie ¶cian zewnêtrznych po³±czone z modernizacj± systemu grzewczego
 jedno zamówienie polegaj±ce na instalacji ogniw fotowoltaicznych o ³±cznej mocy minimum 4 kW.
b) skieruje do wykonania zamówienia, osoby posiadaj±ce okre¶lone poni¿ej uprawnienia i kwalifikacje:
 kierownik budowy pe³ni±cy równocze¶nie obowi±zki kierownika robót ogólnobudowlanych – co najmniej jedna osoba, posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,- Dz. U. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane;
 kierownik budowy (kierownik robót bran¿y sanitarnej) – jedna osoba, posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,- Dz. U. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane (patrz Wyja¶nienie poni¿ej) w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych i sanitarnych;
 kierownik budowy (kierownik robót bran¿y elektrycznej) – jedna osoba, posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,- Dz. U. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane (patrz Wyja¶nienie poni¿ej) w zakresie instalacji elektrycznych;
 projektant bran¿y elektrycznej – co najmniej jedna osoba, posiadaj±ca uprawnienia do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,- Dz. U .poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych;
 projektant bran¿y sanitarnej – jedna osoba, posiadaj±ca uprawnienia do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,- Dz. U. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych i sanitarnych (patrz Wyja¶nienie poni¿ej);
 pracownika posiadaj±cego aktualny certyfikat instalatora OZE w zakresie monta¿u instalacji fotowoltaicznych, wydany przez Urz±d Dozoru Technicznego lub równowa¿ny;
 pracownika posiadaj±cego aktualny certyfikat instalatora OZE w zakresie monta¿u kot³ów na pellet, wydany przez Urz±d Dozoru Technicznego lub równowa¿ny;
 pracownika posiadaj±cego aktualny certyfikat instalatora OZE w zakresie monta¿u pomp ciep³a, wydany przez Urz±d Dozoru Technicznego lub równowa¿ny.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenia Wykonawcy, wszystkich Wykonawców, podwykonawców (wzór Za³±cznik nr 3a do SWZ) o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
f) art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8.
2) informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,
3) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia i ¿e posiada op³acon± polisê z sum± gwarancyjn± w wysoko¶ci minimum: 500 000 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy 00/100 z³otych), a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;
4) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, udzielonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem, w zakresie wskazanym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2) lit. a) PZP;
5) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór Za³±cznik nr 7 do SWZ;
6) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
7) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje albo inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy wymaga nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, sk³adanych wraz z ofert±:
1) Karty techniczne oferowanego kot³a na pellet potwierdzaj±ce spe³nianie przez to urz±dzenie parametrów zawartych w PFU dla tych urz±dzeñ. Dokument winien byæ przekazany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em,
2) Za¶wiadczenie dotycz±ce Eco Design tj. zgodno¶ci oferowanego kot³a na pellet z ROZPORZ¡DZENIEM KOMISJI (UE) 2015/1189 z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie wykonania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE w odniesieniu do wymogów dotycz±cych ekoprojektu dla kot³ów na paliwo sta³e, potwierdzaj±ce spe³nianie przez te urz±dzenia parametrów zawartych w PFU dla tych urz±dzeñ. Dokument winien byæ przekazany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em.
3) Karty techniczne oferowanych pomp ciep³a potwierdzaj±ce spe³nianie przez te urz±dzenia parametrów zawartych w PFU dla tych urz±dzeñ. Dokumenty dla pomp ciep³a powinny przedstawiaæ w³a¶ciwe parametry pomp ciep³a obliczone na podstawie norm PN-EN 14511 i PN-EN 14825. Dokument winien byæ przekazany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em.
4) Za¶wiadczenie dotycz±ce Eco Design tj. zgodno¶ci oferowanych pomp ciep³a z Rozporz±dzeniem Komisji (UE) nr 813/2013 z dnia 2 sierpnia 2013 r. w sprawie wykonania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE w odniesieniu do wymogów dotycz±cych ekoprojektu dla ogrzewaczy pomieszczeñ i ogrzewaczy wielofunkcyjnych. Dokument winien byæ przekazany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em.
5) Karty technicznej oferowanego panelu fotowoltaicznego potwierdzaj±cej spe³nianie przez to urz±dzenie parametrów zawartych w PFU dla tego urz±dzenia. Dokument winien byæ przekazany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em;
6) Certyfikatu potwierdzaj±cego zgodno¶æ modu³u PV z norm± PN-EN 61215 lub z norm± równowa¿n±, wydanego przez w³a¶ciw± akredytowan± jednostkê certyfikuj±c±. Dokument winien byæ przekazany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1) Karty techniczne oferowanego kot³a na pellet potwierdzaj±ce spe³nianie przez to urz±dzenie parametrów zawartych w PFU dla tych urz±dzeñ. Dokument winien byæ przekazany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em,
2) Za¶wiadczenie dotycz±ce Eco Design tj. zgodno¶ci oferowanego kot³a na pellet z ROZPORZ¡DZENIEM KOMISJI (UE) 2015/1189 z dnia 28 kwietnia 2015 r. w sprawie wykonania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE w odniesieniu do wymogów dotycz±cych ekoprojektu dla kot³ów na paliwo sta³e, potwierdzaj±ce spe³nianie przez te urz±dzenia parametrów zawartych w PFU dla tych urz±dzeñ. Dokument winien byæ przekazany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em.
3) Karty techniczne oferowanych pomp ciep³a potwierdzaj±ce spe³nianie przez te urz±dzenia parametrów zawartych w PFU dla tych urz±dzeñ. Dokumenty dla pomp ciep³a powinny przedstawiaæ w³a¶ciwe parametry pomp ciep³a obliczone na podstawie norm PN-EN 14511 i PN-EN 14825. Dokument winien byæ przekazany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em.
4) Za¶wiadczenie dotycz±ce Eco Design tj. zgodno¶ci oferowanych pomp ciep³a z Rozporz±dzeniem Komisji (UE) nr 813/2013 z dnia 2 sierpnia 2013 r. w sprawie wykonania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/125/WE w odniesieniu do wymogów dotycz±cych ekoprojektu dla ogrzewaczy pomieszczeñ i ogrzewaczy wielofunkcyjnych. Dokument winien byæ przekazany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em.
5) Karty technicznej oferowanego panelu fotowoltaicznego potwierdzaj±cej spe³nianie przez to urz±dzenie parametrów zawartych w PFU dla tego urz±dzenia. Dokument winien byæ przekazany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em;
6) Certyfikatu potwierdzaj±cego zgodno¶æ modu³u PV z norm± PN-EN 61215 lub z norm± równowa¿n±, wydanego przez w³a¶ciw± akredytowan± jednostkê certyfikuj±c±. Dokument winien byæ przekazany w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

50000 PLN

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców lub w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pe³nomocnika, do oferty musi byæ do³±czone pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) O¶wiadczenia w zakresie spe³niania warunków udzia³u i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania – o¶wiadczenie wed³ug wzoru za³±cznik nr 3 do SWZ wraz z ofert± oraz o¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, dotycz±ce zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji (ust. 13.1 pkt 6 SWZ), sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te i o¶wiadczenia maj± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4) Zamawiaj±cy przed zawarciem umowy, je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, za¿±da umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w o¶wiadczeniu sk³adanym wraz z ofert± – wzór za³±cznik nr 4 lit. a) do SWZ, które roboty budowlane i/lub dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w IPU. Zmiana umowy wymaga dla swojej wa¿no¶ci zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-23 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformie zakupowej pod adresem: https://jablonnalacka.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-23 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-22

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.