Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00416080/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Królowej Jadwigi 3 w Ostrowie Wielkopolskim...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Królowej Jadwigi 3 w Ostrowie Wielkopolskim...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6df4d11-552a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024795/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Nadzór inwestorski w ramach zadania inwestycyjnego pn. “Adaptacja budynku przy ul. Królowej Jadwigi na potrzeby administracji samorządowej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416080/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.71.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36010,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z przebudową i zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Królowej Jadwigi 3 w Ostrowie Wielkopolskim na cele usług administracji samorządowej. W zakresie robót przewiduje się dostosowanie budynku do aktualnych wymogów sanitarnych
i przeciwpożarowych, budowę windy oraz dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych. Zakres również zakłada termomodernizację, wymianę części instalacji oraz roboty remontowe i odtworzeniowe.
2. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 9 do SWZ.
3. Miejsce wykonywania robót, nad którymi sprawowany będzie przedmiotowy nadzór:
Ostrów Wielkopolski, ul. Królowej Jadwigi 3, dz. nr 77/3 obręb 0034.
4. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach:
1) Projekt budowlany – załącznik nr 10,
2) Dokumenty, uzgodnienia, decyzje - załącznik nr 11,
3) Projekt techniczny – konstrukcja – załącznik nr 12,
4) Projekt techniczny – branża elektryczna – załącznik nr 13,
5) Projekt techniczny – branża sanitarna – załącznik nr 14,
6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – architektura, konstrukcja – załącznik nr 15,
7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna – załącznik nr 16,
8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża sanitarna – załącznik nr 17,
9) Przedmiar robót – branża budowlana – modernizacja – załącznik nr 18,
10) Przedmiar robót – branża budowlana – termomodernizacja – załącznik nr 19,
11) Przedmiar robót – branża elektryczna – modernizacja – załącznik nr 20,
12) Przedmiar robót – branża elektryczna – termomodernizacja – załącznik nr 21,
13) Przedmiar robót – branża sanitarna – modernizacja – załącznik nr 22,
14) Przedmiar robót – branża sanitarna – termomodernizacja – załącznik nr 23,
15) Przedmiar robót_uzupełnienia – załącznik nr 24,
16) Branża sanitarna_dodatkowa dokumentacja – załącznik 25.
5. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
5.1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
5.2. Zamawiający wymaga co najmniej jednej wizyty w tygodniu na budowie inspektorów nadzoru wszystkich 3 specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w branży elektrycznej, instalacyjnej w branży sanitarnej, przy czym ilość wizyt na budowie jest kryterium oceny ofert
w postępowaniu.
5.3. Wykonawca nie jest zobowiązany do obecności na budowie w przypadku wstrzymania robót budowlanych na przedmiotowym obiekcie na skutek działania organów administracji publicznej lub przez kierownika budowy, lub zamawiającego, dokonanego wpisem uprawnionej osoby do dziennika budowy. O fakcie wstrzymania robót budowlanych zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawcę.
5.4. Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
5.5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. W zakres przedmiotowego zadania wchodzi pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego. Biorąc pod uwagę faktyczny zakres nadzoru, dzielenie zamówienia na zamówienia dotyczące poszczególnych branż jest nieuzasadnione i powodowałoby komplikacje na etapie wykonawczym, a w niektórych przypadkach uniemożliwiałoby wykonanie przedmiotowego zadania. Zakres zamówienia obejmuje nadzór wielobranżowy, który wzajemnie się uzupełnia. Tym samym z inżynierskiego punktu widzenia nie jest możliwy podział zamówienia na osobne etapy tak aby nie powodować komplikacji oraz błędów w realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia może być wykonany w całości przez MŚP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaINNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie wymiany wodomierzy lokalowych, montaż nakładek radiowych z systemem zdalnego odczytu w lokalach mieszkalnych będących w zasobie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- Naprawy , przeglądy, konserwacje, usługi wulkanizacyjne oraz badania techniczne ambulansów systemowych, transportowych oraz pojazdów administracyjnych
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Przebudowa pomieszczeń dezynfektorni na Zakład Medycyny Pracy w formie zaprojektuj i wybuduj.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży ogólnobudowlanej i drogowej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania - Scalanie gruntów obszaru wsi Wysoka oraz części obszaru wsi Łętownia Etap III (zagospodarowanie poscaleniowe)
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.