Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00520444/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
- 2023/BZP 00008837/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa ruchu turystycznego w Babiogórskim Parku Narodowym w 2023 roku – II postępowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BABIOGÓRSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W ZAWOI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122462192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1403
1.5.2.) Miejscowość: Zawoja
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-222
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 507784217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bgpn.pl , park@bgpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgpn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8e5e2b5-8743-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa ruchu turystycznego w Babiogórskim Parku Narodowym w 2023 roku – II postępowanie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8e5e2b5-8743-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017703/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowa obsługa ruchu turystycznego Babiogórskiego Parku Narodowego w 2023 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520444
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-25/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
turystycznego w Babiogórskim Parku Narodowym (dalej: BgPN). Do najważniejszych zadań należy: pobieranie opłat i wydawanie biletów wstępu na obszar BgPN, udzielanie informacji turystycznej i przyrodniczej, prowadzenie ankiet, a także sprzedaż wydawnictw i materiałów dostarczanych przez Zamawiającego w Punktach Informacji Turystycznej i Przyrodniczej (dalej: PITiP) na Przełęczy Krowiarki i w Zawoi Markowej.
4.2. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części: ze względu różnicy wielkości ruchu turystycznego pomiędzy wejściem na Przełęczy Krowiarki, a wejściem od strony Zawoi Markowej Wykonawca może realizować zamówienie należycie przy kompleksowej obsłudze ruchu, tj. obsłudze 3 punktów. Ruch turystyczny w Zawoi Markowej jest kilkukrotnie mniejszy niż na Przełęczy Krowiarki. Z tego także powodu podział zamówienia mógłby powodować wysokie ryzyko braku chętnego Wykonawcy na PITIP Zawoja Markowa z powodu braku opłacalności. Jednocześnie Zamawiającemu zdecydowanie przejrzyściej i prościej będzie współpracować z jednym Wykonawcą w 3 punktach (PITIP Przełęcz Krowiarki, PITIP Zawoja Markowa, Mobilny Punkt Sprzedaży w rejonie Markowe Szczawiny – Diablak).
4.3. Obsługa ruchu turystycznego na terenie BgPN w 2023 r. odbywać się będzie w Punktach Informacji Turystycznej i Przyrodniczej na Przełęczy Krowiarki i w Zawoi Markowej oraz w Mobilnym Punkcie Sprzedaży w rejonie Markowe Szczawiny – Diablak lub innych miejscach na szlakach turystycznych BgPN po wcześniejszym uzgodnieniu między stronami.
4.4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
Pobieranie opłat za wstęp na obszar BgPN, zgodnie z obowiązującym Regulaminem udostępniania turystycznego Babiogórskiego Parku Narodowego (załącznik nr 1 do umowy),
Wydawanie biletu w formie karteczki (do wyczerpania zapasów) oraz w formie paragonu lub faktury z kasy fiskalnej w zależności od życzenia kupujących wchodzących na teren BgPN,
Potwierdzeniem wniesienia opłaty za wstęp na obszar BgPN jest paragon z kasy fiskalnej lub faktura VAT oraz wydanie biletu (karteczki).
Sprzedaż wydawnictw i materiałów dostarczanych przez Zamawiającego w Punktach Informacji Turystycznej i Przyrodniczej na Przełęczy Krowiarki i w Zawoi Markowej,
Udzielanie informacji turystycznej i przyrodniczej (na temat Babiogórskiego Parku Narodowego), udostępnianie do wglądu regulaminu dla zwiedzających i cenników BgPN,
Utrzymanie ładu, porządku i czystości w budynkach i pomieszczeniach oraz w otoczeniu PITiP na terenach przyszlakowych (w przypadku PITiP Krowiarki tereny przyszlakowe należące do BgPN do 60 m od PITiP, a w przypadku PITiP Zawoja Markowa tereny przyszlakowe należące do BgPN do 60 m od PITiP oraz teren parkingu w bezpośrednim sąsiedztwie PITiP)
Ewidencjonowanie i dokumentowanie sprzedaży oraz raportowanie i rozliczanie się z Zamawiającym na zasadach określonych w niniejszej umowie.
Wydawanie potwierdzenia wejścia do BgPN w formie tzw. biletu zerowego (paragon niefiskalny) dla osób od których nie pobiera się opłat za wstęp zgodnie z art. 12 ust.7 Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( tj. Dz. U. 2020 poz. 55 ze zm.) po okazaniu przez turystę uprawnienia do zwolnienia z opłat za wstęp.
4.5. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia jest w załączniku nr 4 – wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63513000-8 - Usługi informacji turystycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERG REGIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385076571
7.3.3) Ulica: ul. św. Benedykta 6 lokal 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-536
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI ZAWOJA
więcej: przetargi ZAWOJA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.