eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawoja › Kompleksowa obsługa ruchu turystycznego w Babiogórskim Parku Narodowym w 2023 roku - II postępowanie.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa ruchu turystycznego w Babiogórskim Parku Narodowym w 2023 roku – II postępowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BABIOGÓRSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W ZAWOI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122462192

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1403

1.5.2.) Miejscowość: Zawoja

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-222

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 507784217

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bgpn.pl , park@bgpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgpn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8e5e2b5-8743-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa ruchu turystycznego w Babiogórskim Parku Narodowym w 2023 roku – II postępowanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8e5e2b5-8743-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017703/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowa obsługa ruchu turystycznego Babiogórskiego Parku Narodowego w 2023 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520444

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-25/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

turystycznego w Babiogórskim Parku Narodowym (dalej: BgPN). Do najważniejszych zadań należy: pobieranie opłat i wydawanie biletów wstępu na obszar BgPN, udzielanie informacji turystycznej i przyrodniczej, prowadzenie ankiet, a także sprzedaż wydawnictw i materiałów dostarczanych przez Zamawiającego w Punktach Informacji Turystycznej i Przyrodniczej (dalej: PITiP) na Przełęczy Krowiarki i w Zawoi Markowej.
4.2. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części: ze względu różnicy wielkości ruchu turystycznego pomiędzy wejściem na Przełęczy Krowiarki, a wejściem od strony Zawoi Markowej Wykonawca może realizować zamówienie należycie przy kompleksowej obsłudze ruchu, tj. obsłudze 3 punktów. Ruch turystyczny w Zawoi Markowej jest kilkukrotnie mniejszy niż na Przełęczy Krowiarki. Z tego także powodu podział zamówienia mógłby powodować wysokie ryzyko braku chętnego Wykonawcy na PITIP Zawoja Markowa z powodu braku opłacalności. Jednocześnie Zamawiającemu zdecydowanie przejrzyściej i prościej będzie współpracować z jednym Wykonawcą w 3 punktach (PITIP Przełęcz Krowiarki, PITIP Zawoja Markowa, Mobilny Punkt Sprzedaży w rejonie Markowe Szczawiny – Diablak).
4.3. Obsługa ruchu turystycznego na terenie BgPN w 2023 r. odbywać się będzie w Punktach Informacji Turystycznej i Przyrodniczej na Przełęczy Krowiarki i w Zawoi Markowej oraz w Mobilnym Punkcie Sprzedaży w rejonie Markowe Szczawiny – Diablak lub innych miejscach na szlakach turystycznych BgPN po wcześniejszym uzgodnieniu między stronami.
4.4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
 Pobieranie opłat za wstęp na obszar BgPN, zgodnie z obowiązującym Regulaminem udostępniania turystycznego Babiogórskiego Parku Narodowego (załącznik nr 1 do umowy),
 Wydawanie biletu w formie karteczki (do wyczerpania zapasów) oraz w formie paragonu lub faktury z kasy fiskalnej w zależności od życzenia kupujących wchodzących na teren BgPN,
 Potwierdzeniem wniesienia opłaty za wstęp na obszar BgPN jest paragon z kasy fiskalnej lub faktura VAT oraz wydanie biletu (karteczki).
 Sprzedaż wydawnictw i materiałów dostarczanych przez Zamawiającego w Punktach Informacji Turystycznej i Przyrodniczej na Przełęczy Krowiarki i w Zawoi Markowej,
 Udzielanie informacji turystycznej i przyrodniczej (na temat Babiogórskiego Parku Narodowego), udostępnianie do wglądu regulaminu dla zwiedzających i cenników BgPN,
 Utrzymanie ładu, porządku i czystości w budynkach i pomieszczeniach oraz w otoczeniu PITiP na terenach przyszlakowych (w przypadku PITiP Krowiarki tereny przyszlakowe należące do BgPN do 60 m od PITiP, a w przypadku PITiP Zawoja Markowa tereny przyszlakowe należące do BgPN do 60 m od PITiP oraz teren parkingu w bezpośrednim sąsiedztwie PITiP)
 Ewidencjonowanie i dokumentowanie sprzedaży oraz raportowanie i rozliczanie się z Zamawiającym na zasadach określonych w niniejszej umowie.
 Wydawanie potwierdzenia wejścia do BgPN w formie tzw. biletu zerowego (paragon niefiskalny) dla osób od których nie pobiera się opłat za wstęp zgodnie z art. 12 ust.7 Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( tj. Dz. U. 2020 poz. 55 ze zm.) po okazaniu przez turystę uprawnienia do zwolnienia z opłat za wstęp.
4.5. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia jest w załączniku nr 4 – wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75130000-6 - Usługi administracyjne dotyczące ruchu turystycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63513000-8 - Usługi informacji turystycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERG REGIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385076571

7.3.3) Ulica: ul. św. Benedykta 6 lokal 16

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-536

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Kwota 2,52 to kwota cena za 1 bilet normalny i 1 bilet ulgowy. Faktyczna kwota jaką Wykonawca w ramach realizacji umowy otrzyma zależy od ilości sprzedanych biletów oraz ilości sprzedanych wydawnictw lub materiałów Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.