eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo › Rozbudowa drogi gminnej nr 010626C Bysław ul. Polna oraz budowa drogi Sucha Przydatki-Cierplewo



Ogłoszenie z dnia 2022-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 010626C Bysław ul. Polna oraz budowa drogi Sucha Przydatki-Cierplewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 33 493 10

1.5.8.) Numer faksu: (52) 519 02 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej nr 010626C Bysław ul. Polna oraz budowa drogi Sucha Przydatki-Cierplewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab17a759-7520-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002206/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa drogi gminnej nr 010626C Bysław ul. Polna oraz budowa drogi Sucha Przydatki-Cierplewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019334/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 010626C Bysław ul. Polna oraz budowa drogi Sucha Przydatki – Cierplewo obejmująca:
 Rozbudowę drogi gminnej nr 010626C Bysław ul. Polna wraz z budową oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej i istniejącego kabla telekomunikacyjnego. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr ewid. 597/2, 427/2, 428/2, 429/2, 433/4 (powstała z podziału działki 433/2), 433/3 (powstała z podziału działki 433/2), 433/1, 811/6, 430, 434/2, 435/2, 436/2, 437/2, 811/7, 811/8, 811/10, 811/11, 875, 440/4, 443/6, 443/17, 523/1, 1115 położonych w obrębie geodezyjnym Bysławw, gmina Lubiewo;
 Budowę drogi wewnętrznej Sucha Przydatki – Cierplewo. Inwestycja zlokalizowana jest na działce o nr ewid. 104/2 obręb Cierplewo oraz 397/1 obręb Sucha, gmina Lubiewo.
2. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) Rozbudowa drogi gminnej nr 010626C Bysław ul. Polna wraz z budową oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej oraz przebudową sieci wodociągowej i istniejącego kabla telekomunikacyjnego:
 Parametry techniczne:
długość ul. Polna 431,41 m plus skrzyżowania z ul. Kwiatową 29,62 m, ul. Słoneczną 27,65 m, ul. Wiatrakową 32,06 m,
prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
kategoria ruchu: - KR-1,
szerokość jezdni: - 5-5,66 m,
szerokość chodnika 2,0-2,2 m.
 Zakresem objęto roboty drogowe związane z:
• prace przygotowawcze,
• roboty rozbiórkowe, w tym rozbiórka nawierzchni jezdni
i chodników, krawężników, obrzeży, znaków drogowych,
• roboty ziemne,
• wykonanie warstw odcinających: geotkaniny separacyjno – filtracyjnej,
• wykonanie warstwy ulepszonego podłoża,
• wykonanie stabilizacji mieszanką związaną cementem,
• wykonanie podbudowy z kruszywa,
• wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,
• wykonanie zjazdów, wyniesionego skrzyżowania, przejścia dla pieszych, chodnika z kostki brukowej betonowej,
• ustawienie krawężnika, obrzeża, opornika,
• wykonanie poboczy,
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
• regulacja istniejących włazów studzienek kanalizacyjnych,
• budowa oświetlenia wertykalnego zasilanego ze słupa 103,
• wymiana wysięgnika jednoramiennego na dwuramienny na stanowisku nr 103 wraz z doposażeniem w oprawę ledową stanowiska 105,
• przewieszenie dwóch istniejących opraw na stanowiska słupowe nr 104 i 106,
• rozbiórka oprawy z wysięgnikiem na stanowisku nr 105 wraz
z linią napowietrzną
• budowa linii oświetleniowej kablowej pomiędzy stanowiskami 105 i 105a,
• przebudowa dwóch stanowisk słupowych nn 0,4 kV nr 104 i 106,
• przebudowa przyłącza kablowego kierunek złącze 104/1,
• przebudowa trzech przyłączy napowietrznych zasilanych ze słupa nr 106,
• rozbiórka stanowiska słupowego nr 105 wraz z linią napowietrzną,
• budowa dwóch stanowisk słupowych nn nr 105 i 105a,
• budowa linii elektroenergetycznej pomiędzy stanowiskami 105
i 105a,
• budowa szafy kablowej SK3,
• budowa linii kablowej typu YAKY 4x35 mm2 o łącznej długości 384 m,
• posadowienie 12 słupów oświetleniowych: 111, 112, 113/1 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, wyposażonych w oprawy LED drogowe na słupach 113/1, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 oraz w opraw LED do oświetlenia wertykalnego na słupach 111, 112, 113, 113/1, 120, 121,
• budowę grawitacyjnej kanalizacji deszczowej w ul. Polnej wraz
z infrastrukturą techniczną. Kanalizację wybudować należy z rur litych PVC-U 315 mm, rur litych PVC-U 250 mm, rur litych PVC-U 200 mm wraz z kształtkami systemowymi o sztywności obwodowej SN8 i SDR34 w działkach drogowych. W przypadku gdy przykrycie przewodów będzie mniejsze niż 1 m od poziomu terenu należy zastosować rury z kształtkami systemowymi
o sztywności obwodowej SN12,
• montaż 33 wpustów deszczowych wraz z przykanalikami z rur PVC 160 wraz z kształtkami systemowymi o sztywności obwodowej SN8 i SDR34,
• montaż odwodnienia liniowego o średnicy 200 mm z pokrywą żeliwną o nośności 40 t,
• wymiana istniejącej sieci wodociągowej zgodnie z załączonym projektem zagospodarowania terenu z rur PE 90,
• przeniesienie 1 szt. hydrantu DN80 zlokalizowanego na skrzyżowaniu ul. Polnej, Wiatrakowej i Kwiatowej w pobliże granicy z działką nr 443/22 obręb Bysław;
• budowa nowego hydrantu DN 80 w pobliży skrzyżowania ulicy Polnej ze Słoneczną,
• montaż rur osłonowych na sieci telekomunikacyjnej,
• przebudowa istniejącej studni kablowej wraz z budową kabla rozdzielczego czwórkowego, miejscowego o izolacji żył
z polietylenu piankowego i powłoce polietylenowej z zaporą przeciwwilgociową, wypełnionego o średnicy żył 0,5 mm – XzTKMXpw 10x4x0,5.
2) Budowa drogi wewnętrznej Sucha Przydatki – Cierplewo:
 Parametry techniczne:
długość 486 m,
prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
prędkość miarodajna Vm: 30 km/h,
kategoria ruchu: - KR-1,
szerokość jezdni: - 4,0 m z poszerzeniami na łuku.
 Zakresem objęto roboty drogowe związane z :
a) wycinka drzew,
b) karczowanie pni,
c) przebudowa istniejących skrzyżowań z drogą gminną,
d) wykonanie robót ziemnych,
e) wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,
f) wykonanie podbudowy z kruszywa,
g) wykonanie podbudowy z betonu cementowego,
h) wykonanie podbudowy cementowo – piaskowej,
i) wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego,
j) wykonanie zjazdów z kostki betonowej,
k) wykonanie warstwy wiążącej jezdni z betonu asfaltowego AC16S,
l) wykonanie warstwy ścieralnej jezdni z betonu asfaltowego AC11S,
m) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
n) wykonanie poboczy z KłSM,
o) wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,
p) prace brukarskie.
Uwaga:
1. W projekcie budowlanym branży elektrycznej zaprojektowano wymianę wysięgnika jednoramiennego na dwuramienny na stanowisku nr 103 wraz z doposażeniem w oprawę sodowa ze stanowiska 105. Obecnie na stanowisku 105 znajduje się oprawa ledowa, która należy przełożyć na stanowisko 103.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem – unikanie szwa podłużnego.
4. Zaliczka, harmonogram robót i warunki płatności:
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, tj. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysokości min. 5% wynagrodzenia należnego Wykonawcy w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy na konto wskazane przez Wykonawcę.
2) Dokładna kwota zaliczki będzie wyliczona na podstawie złożonej oferty.
3) Po otrzymaniu zaliczki Wykonawca jest zobowiązany wystawić i przekazać Zamawiającemu fakturę zaliczkową.
4) Zamawiający przewiduje płatność końcową. Pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji zamówienia.
5) Ponadto Wykonawca jest zobowiązany zapewnić finansowanie inwestycji w części nie pokrytej wkładem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę środków z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, przy czym zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po wykonaniu zamówienia i dokonania odbioru robót przez Zamawiającego.
6) Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram rzeczowo-finansowy zgodny z powyższymi terminami realizacji i płatnościami oraz zakresem robót zgodnym z tabelą elementów scalonych i wartościami zgodnymi z kosztorysem ofertowym. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ciągu 14 dni od podpisania umowy uzgodniony wcześniej z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-czasowo-finansowy robót, który za zgodą Stron może być aktualizowany w trakcie realizacji umowy i stanowić będzie załącznik do umowy.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, projektowej stanowiącej Załączniki nr 8, 9 i 14 do SWZ, przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr 11 i 16 do SWZ oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załączniki nr 10 i 15 do SWZ.
7. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji
i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
b) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, m.in. umieszczenia tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane i zabezpieczenia terenu budowy,
c) przeprowadzenia przez uprawnioną osobę oceny stanu technicznego budynków zlokalizowanych przede wszystkim bardzo blisko frontu robót budowlanych,
w tym zwłaszcza starych budynków, które mogą ulec uszkodzeniu w wyniku oddziaływania ciężkiego sprzętu budowlano-drogowego. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przed rozpoczęciem prac budowlanych i po ich zakończeniu wraz ze sporządzeniem protokołów (dotyczy inwestycji w Bysławiu),
d) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
e) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,
f) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi, gruzu, itp.,
g) poniesienia kosztów wywozu kostki betonowej pochodzącej z rozbiórki
w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego (teren Bysławia),
h) wykonania projektów czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy,
i) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
j) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty
i zniszczenie plonów,
Pozostałe inf. znajdują się w SWZ zamieszczonej na stronie prowadzonego postępowania:https://miniportal.uzp.gov.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2457198,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2671274,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2457198,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLO DUO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532691050

7.3.3) Ulica: ul. Wiatrakowa 6

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-115

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2457198,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.